Інструкція як встановити лічильник Яндекс Метрики на сайт через GTM

##GTM 17 March 2021 Оцінити статтю

Всім привіт! Минулого разу ми з’ясували, що таке GTM і як з його допомогою можна встановити лічильники Google Analytics на сайт.
Сьогодні ми розглянемо встановлення лічильника Метрики за допомогою Google Tag Manager. Для цього нам знадобиться:

  1. Створити та налаштувати лічильник Метрики.
  2. Створити тег та перевірити працездатність.

Почнемо з реєстрації лічильника, якщо у вас його ще немає.
Переходимо на сайт https://metrika.yandex.ru/ і натискаємо «Додати лічильник».

Додати лічильник
Далі налаштовуємо новий лічильник:

Налаштування лічильника Яндекс Метрики

  1. Задаємо зрозумілу та читану назву.
  2. Вказуємо домен сайту.
  3. Встановлюємо правильний часовий пояс.
  4. Включаємо запис веб-візора для можливості переглянути, як і скільки взаємодіють користувачі з сайтом.
  5. Приймаємо користувацькі угоди.
  6. А також додаткові умови обробки даних.
  7. Натискаємо «Створити лічильник».

Вибираємо спосіб встановлення – через Системи керування тегами.

Вибір способу встановлення лічильника Яндекс Метрики
Додаткові налаштування:

  1. Валюта облікового запису – при підключенні електронної комерції є.
  2. Час бездіяльності користувача на сайті, після якого сеанс буде вважатися закінченим.
  3. Відстеження хешу в адресному рядку для AJAX сайтів – честь бокс, що практично не використовується.
  4. Для XML-сайтів – код лічильника має окремий вигляд і вимоги.
  5. В один рядок – код лічильника записується в один рядок.
  6. Інформер – додає у футер сайту знаків про кількість трафіку на сайті, також функція, що дуже рідко використовується.
  7. Альтернативний CDN – встановлює можливість правильно враховувати трафік у регіонах, де обмежений доступ до пошукової мережі Яндекс.
  8. Застарілий код лічильника – дозволяє користуватися старою версією Вебвізора.

Додаткові налаштування лічильника
Нижче розміщений код, пізніше скопіюємо для встановлення.

Код лічильника Яндекс Метрики
Натискаємо «Почати користуватися».
Далі переходимо на сторінку https://tagmanager.google.com/.
Робимо установку коду.

Налаштування тега в GTM

Вибір типу тега

Додавання коду Яндекс Метрики в GTM

    • Додаємо тригер «All Pages» для того, щоб тег спрацьовував на всіх сторінках сайту.
    • Зберігаємо тег.

Збереження тега

Публікуємо новий тег

Публікація тега

    • Перевіряємо правильність встановлення

Переходимо на сайт і в адресному рядку до домену дописуємо /?_ym_debug=1,
наприклад: rozetka.com.ua/?_ym_debug=1, і тиснемо Enter.
Далі клацаємо правою кнопкою миші по сторінці сайту та натискаємо «Переглянути код» або F12 або Ctrl + Shift + I – відкриється панель. Вибираємо вкладку “Console”. Якщо ви діяли за інструкцією, ви побачите рядок PageView, Counter і код лічильника.

Перевірка правильності встановлення лічильника Яндекс метрики через GTM
Також навпроти назви проекту в Метриці має з’явитися зелений гурток, що підтверджує правильність встановлення.

Правильно встановлений лічильник Яндекс Метрики

схожі статті
підписатися:
Інструкція як встановити код Google Аналітики через GTM на сайт
Інструкція як встановити код Google Аналітики через GTM на сайт
# #GTM
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
# #GTM
Коментарі