Оптимізація під Google та Яндекс одночасно: як реалізувати?

#PPC 8 October 2021 Оцінити статтю

Актуальність семантичного ядра

Перше, що потрібно зробити – це перевірити позиції з усіх запитів семантичного ядра у пошукових системах.

Якщо раптом за якимись запитами ваш сайт знаходиться не в ТОПі, потрібно доповнювати ключові слова в цьому напрямі. На виході ви отримаєте повніше та актуальніше ядро ​​із запитами.

Актуальність текстів

  1. Потрібно своєчасно оновлювати контент на сайті, щоб допомагати відвідувачам вирішувати їхні завдання, а не вводити в оману (тексти мають бути в першу чергу для користувачів, а не для пошукових систем)
  2. Доробка контент плану за новими запитами, які були додані до семантичного ядра

Перевірка елементів оптимізації

Потрібно перевіряти, чи є важливі запити, за якими є найбільше трафіку в наступних елементах:

  1. Title, descriptions
  2. Заголовки Н1-Н6
  3. У текстах

Очевидно, що все це пророблялося на початковому етапі SEO-оптимізації, але все ж, варто перевірити ще раз.

Робота з посиланням на профіль

Для залучення більшого цільового трафіку із зовнішніх ресурсів, із посилальним профілем потрібно працювати на постійній основі (підбір нових доменів-донорів, перевірка «живих» посилань на існуючі мінімум раз на місяць).

Додатково можна ділитися на соц. мережах матеріалами із сайту для залучення цільового трафіку.

Аналіз сайтів конкурентів із ТОПу видачі

Якщо в ТОПі видачі пошукових систем за вашими пріоритетними запитами знаходяться агрегатори та сервіси (Яндекса та Гугла), їх не варто брати для аналізу. Аналізувати потрібно ті сайти, які підходять за віком вашого сайту, та й для покращення юзабіліті та комерційних факторів (про це розпишемо нижче) можна брати якісь ТОП сайти.

Потрібно аналізувати та порівнювати комерційні фактори конкурентів та вашого сайту. До них відносяться:

На підставі аналізу цих даних вже буде зрозуміло, що потрібно впроваджувати ваш сайт.

Аналіз та оцінка поведінкових факторів

Ні для кого не секрет, що поведінкові фактори дуже впливають на позиції і саме просування. Тому потрібно якнайчастіше аналізувати ПФ.

Для аналізу можна використовувати Вебвізор, карту кліків, карту скролінгу, аналітику форм (якщо потрібно просунути та оптимізувати сайт під Яндекс і Google, рекомендую використовувати як Метрику, так і Аналітику для аналізів. Коди лічильників можна додати в Google Tag Manager, щоб не сильно впливало на швидкість завантаження сайту).

При аналізі потрібно враховувати зручність користувачів на сайті (за допомогою вебвізора). Дивитися, куди користувачі переходять, чи зручно зробити замовлення і т.д.

Всі перераховані вище заходи допоможуть Вам точніше опрацювати сайт під обидві пошукові системи.

Олександр Шмідько SEO фахівець
схожі статті
підписатися:
Як вибрати компанію для налаштування та ведення контекстної реклами?
Як вибрати компанію для налаштування та ведення контекстної реклами?
# PPC
Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні
Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні
# PPC
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
Як надати доступ до Google Ads, Analytics, Tag Manager & Merchant Center
# PPC
Коментарі