Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 1 – Ключі+Оголошення

#PPC 3 August 2018 Оцінити статтю

Вступ

Створення рекламних кампаній – це досить складний і дуже клопіткий процес, який включає безліч етапів. І кожен з них досить важливий і впливає, так чи інакше, на кінцевий результат. Тому до кожного етапу необхідно ставитись максимально уважно. А ми спробуємо в статті розкрити всі нюанси та підводні камені, які можуть зустрітися вам на дорозі.

З чого почати?

Найперше, з чого варто починати запуск рекламних кампаній, – вивчення правил показу реклами. Це дасть змогу зрозуміти, чи не заборонена ця тематика, може потрібні певні документи, що підтверджують легальність продукції, або ліцензії на той чи інший вид діяльності. https://yandex.ru/support/direct/moderation/adv-rules.html

Також необхідний хоча б базовий аналіз конкурентів, щоб подивитися, а чи є взагалі в цій ніші конкуренція, які послуги вони рекламують, як вони пишуть оголошення, а найголовніше – якщо сіра тематика, як вони змогли обійти обмеження.

Підбір ключових слів (запитів)

«Мозковий штурм»

Перше, що потрібно провести, – це своєрідний «мозковий штурм» за тими словами та синонімами, як вас могли б шукати в інтернеті. Чому це важливо? Перш за все, щоб можна було підібрати максимальну кількість ключів для відповідної сторінки. На даному етапі розвитку, хоч пошукові алгоритми й стають кращими, пошук працює тільки за вказаними ключами. Тому якщо ви не вказали синоніми для основних ключів, то показуватись по них ви не будете.

Наприклад, ви виготовляєте металеві куточки і в ключах вказали тільки запит «металевий куточок», то і показуватиметеся тільки по ньому та йому подібним. Але водночас ви втрачаєте величезні пласти запитів «куточки з металу», «сталеві куточки», «кутники зі сталі», «залізні куточки», «куточки із заліза», «металопрокат куточок». А якщо врахувати, що подібними ключами можуть користуватися не всі конкуренти, то вартість кліка буде нижчою.

Якщо ви новачок у налаштуванні контекстної реклами, то основним інструментом для збору ключів і частот буде сервіс Яндекса – WordStat . Там ви зможете підібрати слова, за якими вас мають шукати. Отже, переходимо на сервіс https://wordstat.yandex.ru/ або https://wordstat.yandex.ua/ та вводимо ключі, за якими вас можуть шукати. Наприклад, вбиваємо ключ “металевий куточок” і копіюємо всі ключі нижче з лівої колонки.

1
Зробити це можна звичайним виділенням і вставкою в Word або Excel.

І так копіюємо всі запити на всіх сторінках.

2
Також у правій колонці можна переглянути ще якісь слова-синоніми на думку Яндекса, при натисканні на який ви відкриєте всі вкладені запити, які також можна додати в основну таблицю.

3
У результаті ми маємо таку таблицю на величезну кількість запитів.
4

Видаляємо всі плюси в таблиці за допомогою автозаміни. Виділяємо стовпець, натискаємо Ctrl+F та вибираємо вкладку «Замінити», вводимо «+» та натискаємо «Замінити все».

5

Далі дивимося всі ключі по одному. Якщо знаходимо невідповідний ключ, то копіюємо слово, яке показує, що ключ не підходить, і записуємо його в третю колонку, а невідповідний ключ видаляємо або позначаємо іншим кольором.

Наприклад, слово «вага» – це явно людина не хоче купувати, а просто хоче дізнатися, скільки йде куточка на певну вагу.

6
Ось що має вийти після всіх правок.

7
Далі нам необхідно виділити всі мінус-слова за допомогою фільтрів.

Підписуємо колонку з мінус-словами та привласнюємо фільтр.

8
Клацаємо на трикутник, знімаємо галочку з «Порожні» та натискаємо «Ок».

9
Копіюємо цей стовпець з мінус-словами та зберігаємо в будь-якому текстовому документі. І поки його налагоджуємо, він нам знадобиться пізніше.

Далі за допомогою фільтрів у колонці А вибираємо всі відповідні запити. Вони в нас виділені чорним шрифтом. Це і є наші ключі, за якими ми будемо показуватися в рекламі.

11
Копіюємо їх і переносимо в іншу таблицю, де ми писатимемо оголошення та формуватимемо файл-шаблон для перенесення в заливальний файл Яндекса. Або якщо вам зручно, можете відразу заповнювати файл шаблону для заливки в Яндекс.Директ.

У новому файлі для початку мають бути такі стовпці:

Далі в колонки «Символи» ми вставляємо формули для підрахунку кількості символів у комірці. У MS Excel відповідає функція «ДЛСТР». Щоб порахувати кількість символів у комірці С2, формула виглядатиме так – =ДЛСТР(C2), і потрібно вставити в ту комірку, де б ви хотіли побачити саму кількість символів.

12

13
У першу колонку (А) вставляємо наші зібрані ключі, а в колонку В вставляємо посилання на сайт, куди має перейти людина за оголошенням. У колонках F, G, H простягаємо на висоту ключів, щоб підраховувалася кількість символів в заголовках.

14

Написання заголовків і текстів оголошень

При створенні компанії ми будемо користуватися такою схемою, як ключ-оголошення. За назвою вже зрозуміло, що кожна конкретна ключова фраза матиме свій унікальний Заголовок 1. Це потрібно для того, щоб зробити оголошення більш клікабельним і привабливим для потенційного замовника. Показник клікабельності, який ще називають CTR, це співвідношення кількості кліків на оголошення до загальної кількості показів (перегляду).

Написання Заголовка 1 в Яндекс.Директі

Для того щоб написати заголовки за вказаною методикою, ми копіюємо всі ключі до колонки Заголовок 1 і починаємо правити.
Що потрібно?

  1. Зробити заголовки більш читаними, не прибираючи слів з ключів без нагальної потреби. Наприклад, ключ «металевий куточок купити» заголовок «Купити металевий куточок».
  2. На початку заголовків проставити велику літеру.
  3. Виправити всі орфографічні помилки.
  4. Проставити пунктуацію, якщо необхідно.
  5. Скоротити оголошення до необхідних меж (нижче розпишу вимоги).
  6. Якщо потрібно додати комерційні фрази, можна дописувати.

Вимоги до оголошень:

15

Написання Заголовка 2 для оголошення в Яндекс.Директі

Через те, що на даний момент не завжди виводиться другий заголовок, ми намагаємося особливо цінної інформації в нього не вносити. Здебільшого це брендові фрази на кшталт ТОВ «Компанія Рогу та Копита» тощо. Це робить постійно мелькаючим ваш бренд, а іноді таке багато чого варте. Якщо заголовок не здасться, то клієнт не втратить основну думку реклами, а цілісність УТП (унікальної торгової пропозиції) буде дотримана.

16
Написання Описів – це складніше завдання. Тут потрібно надати людині інформацію, яка допоможе їй прийняти рішення купувати у вас. Є два варіанти написання.

  1. Виділення та написання своєї власної УТП, виділеної з переваг співробітництва саме з вами. Потрібні саме переваги та вигоди від співпраці або застосування товару/послуги, а не характеристики цих товарів чи послуг. Винятком може бути лише випадок з унікальним товаром або невідомим на ринку, тоді можна подати його характеристики як вигоди.

Наприклад, ви доставляєте безкоштовно й за 1 день, так і пишіть: “Безкоштовна доставка до 24 годин”. Так само розписуємо всі інші переваги.

  1. Аналіз оголошень конкурентів і виділення складових їх УТП, які повторюються переважно в них і вам личить. Цей варіант менш ефективний, але якщо у вас немає яскравих переваг для своєї УТП, то на перших етапах «і так зійде».

Наприклад, конкуренти пишуть в основному про безкоштовну доставку до 2 днів, ціну по 100 рублів за метр і різання під розмір. Так і пишіть: Доставка безкоштовно за 28 годин. Ціна – 100 руб/м.п. Порізка під розмір.

Наприкінці оголошення можна додати заклик до дії: Купи, Замов, Дивись і т.д.

17
Основну частину роботи зі створення рекламних оголошень вже зроблено. Залишилося лише залити рекламу на модерацію та розширити за допомогою доповнень. Про це читайте в наступній статті.

Іванченко Сергій Керівник групи пошукового просування
схожі статті
підписатися:
Збір семантики
Збір семантики
# PPC
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 3
# PPC
Види рекламних кампаній у Яндекс Директ
Види рекламних кампаній у Яндекс Директ
# PPC
Коментарі