Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 2 – Додатки

#PPC 3 August 2018 Оцінити статтю

Що таке доповнення

Спеціально для рекламних оголошень “Яндекс” розробив додатковий функціонал. Зроблений він для того, щоб сніппет оголошення був більш привабливим і цікавим, а також щоб впровадити в нього додатковий функціонал. З того, що реально працює та виводиться, це:

Давайте розберемо все по черзі.

Швидкі посилання (ШП)

Опис ШП

Це блок, що виводиться під текстом оголошення, складається з чотирьох слів або словосполучень з посиланнями на сторінки рекламованого сайту або будь-якого іншого. Візуально швидкі посилання розширюють оголошення та роблять його більшим і помітнішим, а як наслідок клікабельнішим. Швидких посилань може бути менше 4, але не більше – це на вибір рекламодавця.

Підбираються швидкі посилання, виходячи з того, що може бути ще цікаво потенційному покупцю. Це можуть бути, наприклад, суміжні товари чи напрямки. В оголошення про ноутбуки можна додати аксесуари. Часто роблять посилання на службові сторінки, на кшталт Про нас, Доставка та оплата і т.д.

1

Складові ШП

Внутрішньо швидкі посилання формуються з трьох складових:

Анкор посилання – це текст, який візуально видно в оголошенні, при натисканні на який людина переходить на певну сторінку. Іноді швидкі посилання використовують для вставки ключів і розширення УТП. Але виглядає це при неправильному налаштуванні безглуздо та смішно. Тому ми дотримуємося встановлених правил і вказуємо нормальні анкори.

Посилання – це адреса сторінки, на яку людина має потрапити при натисканні на анкор.

Опис – це кілька слів, які описують, що людина побачить, перейшовши по посиланню. Наприклад, для переходу на сторінку контактів можна написати «Контакти компанії» або «Сторінка контактів» і т.д.

Синтаксис ШП

При додаванні швидких посилань через шаблон заливки необхідно правильно їх оформити для того, щоб інтерпретатор Директа зміг зрозуміти, що це саме ШП.

Усі складові (анкор, посилання, опис) між собою повинні бути оформлені окремими блоками. Самі складові повинні бути розділені двома вертикальними характеристиками при додаванні до шаблону – ||.
Наприклад, це має виглядати так:

2

Оформлення швидких посилань

Відкриваємо файл, у якому ми писали оголошення, та додаємо ще 3 колонки з назвами:

Формуємо всі складові швидких посилань.
3
Додаємо до нашої таблиці в потрібні осередки та простягаємо на всі ключі (оголошення), на які ви хочете додати дані ШП.

4

Уточнення в Директі

Опис Уточнень

Уточнення в рекламній системі Яндекс.Директ – це набір слів або слово, що описують ваші переваги, особливості чи вигоди. Застосовуються для кінцевого формування УТП в оголошенні. Найчастіше туди вносять інформацію, яка може бути цікавою для клієнта, але не помістилася в текст оголошення.

Виводяться вони додатковим рядком з роздільником у вигляді точки під оголошенням. За кількістю символів одне уточнення не повинно бути більше 25 символів, а повна група уточнень не має бути більше 66 символів.

5

Оформлення Уточнень

Принцип формування уточнень аналогічний швидким посиланням. Є певний список уточнень, вони формуються в один рядок і поділяються між собою двома вертикальними паличками.

Уточнення1||Уточнення2||Уточнення3||Уточнення4||Уточнення5

Перед формуванням блоку Уточнень необхідно добре продумати, яку саме інформацію ви хотіли б піднести потенційним клієнтам. Також слід зважити, що уточнення виводяться не завжди. Гарантовано вони відображаються лише на першому спецрозміщенні в пошуковій видачі Яндекса.

6

Додати уточнення до шаблону

У файлі створюємо стовпець Уточнення. Додаємо туди уточнення та простягаємо на всі оголошення.

7

Посилання, що відображається в Яндекс.Директ

Що це таке?

Посилання, що відображається, приховує реальний повний url сторінки, на яку веде оголошення, та виводить доменне ім’я й той текст, який ви вказали в оголошенні.
Зроблено це для того, щоб людині, яка переглядає оголошення, було зрозуміліше на яку сторінку вона зараз потрапить. Але також можна його застосовувати як додаткове місце для вставки ключових слів і поліпшення зовнішнього вигляду оголошення та показника CTR.

Також варто пам’ятати, що правильно оформлене швидке посилання підвищує показник якості оголошення в цілому.

16

Додати Показ, що відображається

Жодних особливих синтаксичних вимог немає. Це має бути текст, написаний кирилицею або латиницею без спеціальних символів, допускається лише дефіси. Розмір відображуваного посилання не більше 20 символів. Бажано, щоб вона відображала суть сторінки. Іноді туди навіть вставляють пошуковий запит. Але іноді це може виглядати некоректно та нечитабельно. В такому разі можливе відлякування клієнта.

До таблиці додаємо стовпець з назвою Показ, що відображається. Додаємо туди текст і простягаємо на всі осередки .png” alt=”8″ width=”1066″ height=”414″ />

Віртуальна візитка (ВВ)

ВР у Директі по суті виконує функції звичайної візитки. В ній записується вся контактна інформація, адреса, короткий опис фірми та графіки роботи та обробки заявок. Вона дуже істотно підвищує ймовірність того, що на ваше оголошення клікнуть.

На сторінці пошукової видачі

9
При натисканні

10
Також ВВ в ідеалі дає можливість залучити клієнта, не витративши на це грошей. Номер телефона виводитиметься відразу, й по ньому можна зателефонувати, не переходячи на сайт. Але насправді все інакше – спочатку людина заходить на сайт, а потім вже дзвонить.

11

Як заповнити Віртуальну Візитку

На етапі формування шаблону під завантаження досить складно її сформувати. Тому я рекомендую завантажувати її через веб-інтерфейс або через Директ.Командер. Там це можна зробити набагато швидше та з меншими проблемами.

Ми зібрали всю необхідну для заливання в Директ інформацію. Тепер її потрібно перенести до спеціального файлу Яндекса для імпорту. Можете завантажити останню версію на сайті Яндекса або за цим посиланням. У файлі створено окрему вкладку.

Шаблон Яндекс Директ: як заповнити

Відкриваємо наш зроблений шаблон, куди ми занесли всі наші змінні. Також завантажуємо шаблонний файл Яндекс.Директ для завантаження через інтерфейс або Директ Коммандер.

І починаємо копіювати стовпці з нашого шаблону в шаблон Директа.

Таблиця відповідності шпальт.

Файл імпорту Яндекс Директ Наш створений шаблон
Назва групи Запит
Фраза (з мінус-словами) Запит
Заголовок 1 Заголовок 1
Заголовок 2 Заголовок 2
Текст Опис
Посилання Адреса сторінки
Посилання, що відображається Посилання, що відображається
Заголовки швидких посилань Заголовки ШП
Опис швидких посилань Адреса ШП
Адреса швидких посилань Опис ШП

Уточнення

Уточнення

Після перенесення має вийти щось схоже.

12

Доопрацювання файлу імпорту кампаній

  1. Проставляємо мінуси навпроти всіх оголошень в колонках: Дод. оголошення групи, Мобільне оголошення.
  2. У колонці номер групи проставляємо від 1 до тієї кількості оголошень, яка у вас є.
  3. У колонці Статус «Малопоказів» проставляємо також усі мінуси.

Приклад, що має вийти:
13

  1. У колонку Регіон пишемо щось спільне – Росія чи Україна, потім змінимо після заливання – в інтерфейсі це робити простіше.
  2. У колонці Ставка проставляємо 1 навпроти всіх оголошень.
  3. У колонці Контакти ставимо +в усіх термінах.

Приклад:

14
Заповнюємо Віртуальну Візитку.

15
Все, зберігаємо наш файл. Тепер він готовий до завантаження. Залишилося лише перенести його на майданчик та остаточно дозаповнити всі дані. Про те, як правильно імпортувати файл, читайте в наступній статті.

Іванченко Сергій Керівник групи пошукового просування
схожі статті
підписатися:
Як проходить робочий день спеціаліста, який налаштовує рекламу в Google та Яндекс?
Як проходить робочий день спеціаліста, який налаштовує рекламу в Google та Яндекс?
# PPC
Збір семантики
Збір семантики
# PPC
Контекстна реклама та її типи
Контекстна реклама та її типи
# PPC
Коментарі