Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 3 — Запуск

#PPC 3 August 2018 Оцінити статтю

Що було зроблено?

Це остання стаття блоку із запуску реклами в Яндекс Директі в пошуковій видачі. У попередніх двох статтях ми зробили всі підготовчі роботи:

Тепер залишилося внести всі дані в сам Директ і чекати на проходження модерації.

Завантажувати дані в рекламну систему можна трьома способами.

Перший спосіб – це вносити всі дані вручну. Цей спосіб занадто тривалий і при внесенні великої кількості оголошень буде надто трудомістким. Тому ми його розглядати не будемо.

Другий спосіб – це імпорт нашого файлу через веб-інтерфейс Яндекса. Він не вимагає встановлення жодного додаткового програмного забезпечення, але якщо у вас новий обліковий запис, то завантажити кампанії у вас не вийде. Це пов’язано з тим, що з нових користувачів Директа виділяється дуже мало лімітів для імпорту. Але цей спосіб також буде розглянуто нижче.

Третій спосіб, найбільш зручний і практичний з будь-якої точки зору – це заливка за допомогою DirectCommander. Це спеціальна програма, розроблена Яндексом, для роботи з обліковим записом через API інтерфейс. Завантажити цю програму можна на офіційній сторінці Яндекс.Директа або за посиланням https://yandex.ru/promo/commander/new. wedex.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/1-2.png” alt=”1″ width=”598″ height=”205″ />.

Створення рекламного кабінету Яндекс.Директ

Якщо у вас немає облікового запису під рекламу, то необхідно його створити. Створюєте звичайний профіль на Яндекс Пошті та переходьте за посиланням https://direct.yandex.ru.

При першому зверненні до облікового запису для того щоб був створений рекламний кабінет, потрібно буде вручну створити 1 оголошення – пустушку. Його потім треба буде вилучити – жодної цінності воно не несе.

Створення кампанії пустушки

Спочатку потрібно перейти на основну сторінку Яндекс.Директа й натиснути нагорі на посилання «Створити кампанію». Далі у меню, що випадає, вибрати «Текстово-графічні оголошення».

2
Потрапляєте на сторінку створення кампанії. На цій сторінці потрібно змінити регіон на будь-який і в самому низу натиснути «Далі».

 

3
На наступній сторінці заповнити всі поля, позначені червоною зірочкою. Інформацію можна вносити будь-яку. Пам’ятаємо, що цю кампанію ми видаляємо. Робочим має бути лише посилання.

4
Додаємо будь-яке ключове слово та внизу натискаємо «Зберегти».

5
Отже, рекламний обліковий запис створений і готовий до роботи.

Важливо! Не забудьте після заливання кампаній вилучити кампанію-пустушку, яку ви створювали.

Імпорт оголошень через веб-інтерфейс Директ

Переходимо на вкладку “Мої кампанії” та прокручуємо сторінку в самий низ до футера, там є блок посилань. Вам потрібно знайти XLS/XLSX та перейти по ній.

6
На сторінці вибираєте вкладку «Завантаження з XLS/XLSX». Вибираєте створений файл для заливання. Далі можна проставити потрібний регіон показу об’яв. Вибираєте за допомогою RadioButton пункт Створити нову рекламну кампанію. Забираємо галочку з пункту «Надсилати нові оголошення на модерацію». Натискаємо “Продовжити”.

На сторінці натискаємо «Застосувати».

8
Уважно перевірте, щоб кількість завантажених оголошень, фраз і груп відповідала кількості файлу для імпорту. Ваша рекламна кампанія збереглася й готова до подальшого налаштування. Вгорі натискаємо «Мої кампанії».

9

Налаштування параметрів рекламної кампанії

Далі нам потрібно доопрацювати рекламну кампанію. Натискаємо посилання Параметри під назвою.

10
На цій сторінці ми можемо змінити всі налаштування рекламної кампанії.

Назва 
11

Розклад показу об’яв

12
Також тут можна встановлювати корекцію ставок за часом.

13

Регіони показу
Тут можна підкоригувати або вибрати регіони.

14

Змінити стратегію показів
Для того щоб показуватись тільки в мережах, на пошуку або там і там. Також тут є автоматичні функції (стратегії) виставлення ставок, але на перших етапах їх не рекомендується. Тому вибираємо «Тільки на пошуку» та «Ручне керування ставками», натискаємо «Зберегти».

Ставимо галочку навпроти тексту «Зупиняти оголошення при непрацюючому сайті».

15

Віртуальну візитку в разі потреби. Для того щоб при заході вона виглядала повною, потрібно заповнити всі поля максимально.
Додаємо номер лічильника Яндекс.Метрики (сам восьмизначний ідентифікатор, а не весь код). Якщо необхідно відслідковувати статистику кампанії в Метриці, ставимо галочку навпроти «Розмічати посилання для Метрики».

16
Розгортаємо пункт «Спеціальні налаштування».

І додаємо мінус-слова, які ми зберегли раніше. Потрібно стежити, щоб у них не було спецсимволів, інакше вони не додадуться.

17
Потрібно вимкнути показ за додатковими релевантними фразами.

18
Далі натискаємо “Зберегти”. Всі налаштування збережені в сервісі.

Імпорт шаблонів Яндекс Директ через DirectCommander

Для початку встановлюємо програму та всі розширення, які вона вимагає. Заходимо в новий обліковий запис, в якому створено одне оголошення пустушка, через інтерфейс програми.

18 19

Далі завантажуємо компанії та групи оголошень, які вже є в обліковому записі.

Важливо! Гранично обережно працюйте з обліковими записами, де вже є рекламні кампанії. Перед тим як почати працювати з подібними профілями, потренуйтеся на облікових записах з неробочими кампаніями або такими, які не шкода вилучити.

20 21

Після цього необхідно відкрити файл для імпорту в Я.Дірект та скопіювати в буфер весь вміст першої вкладки «Тексти». Далі натиснути кнопку «Імпорт кампаній з буфера обміну».

22
Якщо в файлі для імпорту все зроблено правильно, програма все розподілить за стовпчиками та рядками. Вам потрібно прорахувати лише кількість груп об’яв, щоб у вас збіглася кількість після завантаження. І потім треба натиснути на Імпортувати.

23
Коли випливе вікно про Імпорт уточнення – натисніть кнопку «Продовжити».

Якщо всі оголошення написані правильно, ви побачите нову кампанію з жовтою блискавкою збоку. Жовта блискавка означає, що параметр/кампанія/оголошення, поруч з яким вона стоїть, ще на відправленні на основний сервер.

25
Якщо у вас замість блискавки червоний круглий значок, значить, в якомусь з оголошень є помилка. Яка саме це помилка, можна дізнатися, прочитавши коментар, навівши на цей значок.

26

27
Вам потрібно виправити всі помилки, щоб червоних кружечків не було.

Далі приступаємо до налаштування параметрів кампанії.

Налаштування параметрів кампанії через Директ Коммандер

Натискаємо на 2 вкладку “Параметри” в центральному вікні Коммандера та бачимо список таких же пунктів, як і при завантаженні через веб-інтерфейс.

28
Заповнюємо всі пункти, як у веб-інтерфейсі. Єдине, що потрібно запам’ятати, – при додаванні мінус-слів вони повинні бути розділені комами, а після останнього слова її не повинно бути.

Після цього необхідно додати до кампанії Віртуальну візитку. Ставимо курсор на першу групу в списку, в третьому вікні «Оголошень» шукаємо колонку Візитка та двічі клацаємо на комірці.

29
Заповнюємо всі поля, наскільки можна, та натискаємо «Зберегти».

30
Далі в центральному вікні ми вибираємо всі рекламні оголошення. Натискаємо по одному оголошенню і CTRL+A. Потім правою кнопкою мишки клацаємо в правому (третьому) вікні на комірку, де в колонці Візити стоїть текст Є. В меню наводимо на пункт «Візитка» і вибираємо «Проставити візитку в усі оголошення».

31

Надсилання на сервер і встановлення ставок

Далі можна надсилати компанії на сервер. Для цього в першому (лівому) вікні виділяємо кампанію та натискаємо стрілочку Вгору.32
Після того як компанія завантажилася, необхідно зібрати за нею прогнозовану статистику та виставити ставки.

Виставлення ставок на кожен ключ

Для того щоб зібрати статистику, необхідно, щоб ті кампанії, за якими вона потрібна, були надіслані на сервер. Після цього в першому вікні виділяємо всі рекламні кампанії, які потрібно, в другому вікні – всі групи рекламних оголошень, а в третьому – всі рекламні оголошення з допомогою CTRL+A. Далі в правому вікні натискаємо на вкладку Фрази та на кнопку з двома стрілочками вниз.

33
Після того як статистика щодо кампаній отримана, можна призначати ставки. Натискаємо на чарівну паличку значок у правому вікні.

34
У вікні виставляємо ставки.

35
Зараз у виставленні ставки бере участь не ціна кліка, а відсоток залучення трафіку за ключем. Але це працює дуже приблизно.

У верхньому блоці ви виставляєте відсоток трафіку, який хотіли б отримувати. Застосовувати Єдину ставку та Ставку охоплення немає сенсу для реклами на пошуку.

У середньому блоці вартість кліка за цим ключем. Там є 3 параметри. Потрібно вибрати один з варіантів. Найкраще вибирати перший або останній варіант: Списувана ціна та Підсумкова ставка. Прорахуйте, яка ціна кліка для вас буде допустимою. Якщо подібних даних у вас немає, перегляньте статистику в правому вікні «Фраза» та визначте рівень цін. Проставте ставки від 50 до 200 рублів, потім зможете їх коригувати.

У нижньому блоці – фрази, котрим потрібно встановити ставку.

Далі натискаєте «Встановити».

Після того як виставили ставки, необхідно відправити їх на сервер. Для цього є кнопка з намальованими монетками та стрілкою вгору – «Відправити ставки».

36
Натискаєте її та чекаєте на відправку.

Після цього надсилаєте кампанію на модерацію.

Клацніть у лівому вікні правою кнопкою мишки на кампанії. В меню вибираєте пункт «Змінити стан» і підпункт «Відправити на модерацію».

37
І після цього натиснути кнопку «Надіслати кампанію на сервер» (стрілка вгору).

38
Вітаю. Ось ваша перша кампанія повністю створена та відправлена ​​на модерацію в Яндекс. Тепер залишилося тільки чекати, коли вона її пройде.

Вивчивши серію з трьох статей, ми навчилися:

Іванченко Сергій Керівник групи пошукового просування
схожі статті
підписатися:
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 2
Створення рекламних кампаній Adwords. Частина 2
# PPC
Контекстна реклама та її типи
Контекстна реклама та її типи
# PPC
Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні
Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні
# PPC
Коментарі