Рекламні кампанії Яндекс Директ відрізняються від кампаній Google Ads.
Зараз ми з вами в цьому розберемося.
Серед варіантів розміщення розрізняють:
- на Пошуку (це оплачена контекстна реклама, що знаходиться на перших позиціях видачі пошуку, чітко та релевантно відповідає запитам користувачів, які цікавляться конкретною тематикою різних видів послуг або товарів. Розрахована на вже теплу аудиторію)
- в (РСЯ) Рекламної Мережі Яндекса (відрізняється за принципом розміщення пошукової реклами, виступає своєрідним нагадуємо користувачеві, як би «наздоганяючи» людину за запитами, які він вводив останнім часом. Має ознайомлювальний характер, наприклад, впізнаваність бренду. Розрахована на холоднішу аудиторію)
На даний час існує кілька видів рекламних кампаній в Яндекс Директ і ось представлений перелік основних з них:
- Текстово-графічні оголошення – це універсальні оголошення, які підходять для реклами більшості товарів та послуг. Налаштування дозволяють настроїти кампанію під цільову аудиторію.
У цих оголошеннях є достатньо переваг:- широке охоплення
- універсальність
- легкість та простота
Текстово-графічні оголошення також відображаються у товарній галереї над результатами пошуку, якщо до оголошення додано розширення “Ціна”.
- Медійна кампанія – іміджева реклама з оплатою показів. Створює потрібні асоціації з брендом за допомогою інтерактивних та привабливих форматів: банерів та відео.
- Реклама мобільних додатків – формат оголошень, за допомогою якого можна просувати ваші програми для iOS та Android. Дозволяє отримати максимум установок за оптимальною ціною (при вказівці посилання на програму підтягуються дані: іконка, ціна (якщо програма платна), рейтинг, кількість оцінок, технічні характеристики).
- якісну аудиторію, зацікавлену у вашому додатку
- ексклюзивний трафік
- спеціальні націлення (за соціально-демографічними параметрами, наприклад, за віком)
- Смарт-банери – просування товарів у Рекламній мережі Яндекса. Працює як ретаргетинг відвідувачів сайту чи залучення нової аудиторії. Оголошення формуються автоматично із вашого фіда. Це медійний формат об’яв Директа з оплатою за клік. Від нещодавно показується не тільки в мережах, а й на пошуку!
Створюються для товарів роздрібної торгівлі, нерухомості, автомобілів, готелів та авіаквитків. Показується як у товарній галереї, так і на пошуку. Привертають увагу користувачів, спрощують налаштування реклами, регулярно та автоматично оновлюються, завдяки чому реклама завжди актуальна. - Динамічні оголошення – просування товарів на пошуку. Оголошення та ключові фрази до них генеруються автоматично на основі вашого фіда чи контенту сайту. Підходить для інтернет-магазинів, агрегаторів квитків, інформаційних порталів.
Фід генерується автоматично за певними налаштуваннями (може містити і картинку, назву товару, ціну, артикул, доставку). Не підходять динамічні оголошення для лендингів, а також для послуг та товарів, які підлягають обов’язковій сертифікації, ліцензуванню, віковим обмеженням. - Банер на пошуку – помітний брендований банер праворуч від результатів пошуку. Залучає цільову аудиторію за вибраними вами запитами. Оплачується за клік та відповідає особливим вимогам у налаштуваннях (формат, розмір файлу, попередження про вікове обмеження).
Що важливо – на головній сторінці з’являється лише один банер, це привертає увагу саме до нього.
Банер на пошуку використовується для:- підвищення популярності бренду
- реклама нового продукту
- рекламна акція для особливої цільової аудиторії
- залучення оптових покупців
- Медійна кампанія на Головній – для охоплення максимальної аудиторії та створення інтересу до бренду. Преміальний банер на Головній сторінці Яндекса, яку щоденно відвідують мільйони користувачів. Ціноутворення – Оплата за тисячу показів.
Пропонують широкому колу користувачів новий товар або послугу, метою є також ознайомлення з брендом або нагадування про нього потенційному покупцю. Привабливі банери з інтерактивними елементами привертають увагу, допомагають викликати потрібні асоціації, створити емоційний зв’язок з брендом або зміцнити лояльність користувачів. - Кампанія з фіксованим СРМ – реклама з оплатою за покази із заздалегідь відомою вартістю CPM. Допомагає охопити потрібну аудиторію на Головній сторінці Яндекса або у відеомережі за фіксованою вартістю.
При цьому ви отримуєте:
Яку саме рекламну кампанію вибрати для вашого бізнесу, вирішувати, звісно, вам.
Для цього спочатку потрібно визначитися з метою рекламної кампанії – що ви хочете отримати у результаті:
- впізнаваність бренду
- збільшення охоплення
- зростання продажів
- охоплення певного сегмента цільової аудиторії
Не забуваємо тестувати та практикувати, користуючись мудрістю «Не спробувавши – не впізнаєш».
Усім позитивних результатів у вибраних вами рекламних кампаніях та максимально успішних конверсій!

