Як підняти сайт у топ пошуку

Як підняти сайт у топ пошуку
Як підняти сайт у топ пошуку

Однією з цілей SEO оптимізації є отримання та утримання сторінками сайту перших позицій у пошуковій видачі. Алгоритми пошукових систем під час ранжирування ресурсів враховують безліч чинників, отже пошукова оптимізація може бути обмежена парою методів, вона має виконуватися комплексно.

Розглянемо основні напрямки, що використовуються при складанні та реалізації стратегії просування сайту у пошуку.

Перший крок для вироблення комплексу заходів для пошукової оптимізації – це аналіз конкурентів Вашого ресурсу, які мають високі позиції у видачі. Для аналізу потрібно вибрати топових представників потрібної ніші з урахуванням регіону просування, якщо це є актуальним для Вашого бізнесу. Які прийоми та методи вони використовують? Детальний аналіз сайтів конкурентів, включаючи характеристики домену, структуру, наповнення, юзабіліті, зовнішній профіль посилання можна і потрібно враховувати при формуванні стратегії просування.

Починаючи роботи з SEO оптимізації необхідно перевірити основні характеристики домену:

  • Вік домену (домени молодше 12-ти місяців мають обмеження при ранжируванні пошуковими системами)
  • Чи відкрита інформація про домен у базі WhoIS (закрита інформація в WhoIS знижує довіру до ресурсу)
  • Сплачений термін оренди домену (тривалий оплачений період покращує ранжування, а короткий – знижує)
  • Репутація сервера (присутність сервера в «чорних» списках не дозволить сайту здобути високий авторитет у ПС).

Для якісної оптимізації потрібне семантичне ядро. Збір семантики, угруповання та кластеризація пошукових запитів важливе та трудомістке завдання, для її виконання використовують спеціальні сервіси: Key Collector, Ahrefs, Serpstat та інші.

Наповнення сторінок сайту має відповідати низці критеріїв. Контент сторінок має бути корисним для відвідувачів і унікальним, повністю розкривати тему, містити медіа матеріали (зображення, відео) та бути структурованим (утримувати підзаголовки, логічні частини, блоки)

Для оптимізації взаємодії сайту з роботами пошукових систем використовують спеціальні види розмітки:

  1. Файл robots.txt (вказує відкриті та закриті для ПС ресурси)
  2. Файл sitemap (містить посилання на всі «корисні» сторінки)
  3. Мікророзмітка Schema.org (розмітка контенту, дозволяє виводити «розширений» сніпет сторінки у видачі пошукових систем

SEO оптимізація не може вважатися повноцінною без опрацювання зовнішнього посилального профілю. Зворотні посилання з авторитетних доменів-донорів підвищать довіру до Вашого ресурсу пошуковими системами (особливо для Google). При доборі донорів для зовнішніх посилань потрібно вибирати тематичні майданчики.

Технічна оптимізація сайту – одне з пріоритетних завдань пошукової оптимізації. При просуванні необхідно регулярно перевіряти та виправляти можливі технічні помилки та недоліки, що впливають на якість, швидкість індексації сторінок сайту та ранжування в ПС:

  • Наявність, відсутність дублювання мета заголовків та описів сторінок;
  • Відсутність посилань на редиректи, битих посилань, дублів сторінок
  • Відсутність помилок у html-коді, верстці сторінок
  • Оптимізація швидкості завантаження сторінок сайту (особливо версії для мобільних пристроїв)

Крім перерахованих основних заходів та методів, SEO просування включає безліч різних нюансів, завдань та питань, вивчення яких є досить трудомістким. За бажання та часу Ви можете зайнятися пошуковою оптимізацією сайту самостійно, але ми рекомендуємо звернутися до професіоналів.

Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    06/03/2023
    Лінкбілдінгом (linkbuilding) називають процес створення зворотніх посилань з інших ресурсів на сторінки сайту з метою отримання реферального трафіку і покращення рейтингу в пошуку за рахунок покращення показників авторитетності та довіри.

    12/12/2022
    Показники відвідуваності та позиції сайту в пошукових системах змінюються доволі часто, для їх виявлення необхідний постійний моніторинг. Причинами можуть бути як оновлення пошукових алгоритмів так і введення санкцій, ручних або автоматичних.

    07/04/2022
    За допомогою функціоналу Google Disavow Links Tool є можливість «відхилити» небажані посилання, які ведуть на ваш сайт. Або, точніше, завантажити в Google Search Console список беклінків, які не повинні враховуватися під час ранжирування, як повідомляє підтримка Google .

    Останні статті по #SEO
    24/04/2025
    Зазвичай, для аналізу різного роду даних (мета-теги, ключі тощо) SEO-спеціалісти використовують різноманітні сервіси по типу SEMRush, Serpstat чи Ahrefs. Але весь потужний функціонал цих інструментів не завжди доречний для якихось невеликих або повсякденних задач SEO.

    23/04/2025
    Інтент пошукового запиту у SEO — сенс, який користувач вкладає в свій запит до пошуковика. Інакше інтент можна назвати метою, наміром, в якомусь сенсі навіть болем користувача.

    01/04/2025
    iFrame — це простий спосіб зробити сторінки сайту або блогу інтерактивним. Але чи є тег iFrame безпечним для SEO вашого сайту? Навколо цього питання є декілька неоднозначних позицій, з якими ми спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову