Як правильно оптимізувати блог на сайті для пошукових систем?

Як правильно оптимізувати блог на сайті для пошукових систем?
Як правильно оптимізувати блог на сайті для пошукових систем?

Якщо у вас на сайті є блог, ви маєте розуміти, яку важливу роль він відіграє для бізнесу. Але, на жаль, більшість організацій не використовують можливості свого блогу на повну силу. Дослідження, яке проводилося компанією Statista, показало, що на сьогоднішній день існує понад 600 мільйонів блогів, тільки 65% за останній рік з них не оновлювалися! Що з цього випливає? Сайт втрачає свої позиції і потрапляє в “сліпу зону”, адже пошукові системи віддають перевагу тим блогам, які приваблюють більше органіки, ніж їхні конкуренти.

У статті ми розповімо про seo оптимізацію блогу, а також поговоримо про рекомендації та інструменти seo для блогу, які збільшать відвідуваність вашого сайту.

Для чого потрібна пошукова оптимізація

Оптимізація блогу (SEO – Search Engine Optimization) складається з певних дій, за допомогою яких підвищується видимість сайту в пошукових системах. А далі все нескладно: покращується видимість – збільшується кількість відвідувачів з безкоштовного пошуку, а відтак зростає успіх блогу і, відповідно, всього бізнесу.

Таке просування – один із найдешевших варіантів, але потрібно запастися терпінням, щоб побачити перші результати. Усе, що можна зробити – досконально вивчити принцип роботи роботів і перевірити найефективніші способи оптимізації на собі.

Переваги якісного ведення блогу

Користь, яку може принести сео просування блогу вашому сайту, а значить, і бізнесу, незамінна:

  • статті в блозі збільшують трафік, що відповідно збільшує кількість нових користувачів;
  • при розміщенні якісних посилань у статтях, підвищиться рейтинг у пошукових системах;
  • матеріал з блогу також можна розміщувати в соціальних мережах або на інших джерелах;
  • статті можна наповнювати різноманітним контентом: опитування, статистика, фото, відео; для трафіку сайту вони містять довгострокові переваги;
  • завдяки блогу можна підвищити впізнаваність торгової марки в інтернеті та отримати нові конверсії.

Як правильно оптимізувати блог

Seo просування блогу складається з декількох етапів, нижче ми їх розглянемо детально.

  1. Усуньте технічні помилки

Для вдалого просування блогу в пошукових системах необхідно приділити час і увагу технічній оптимізації. Щоб з’ясувати, що потрібно покращувати в блозі в цьому плані, перевірте такі складові:

  • Швидкість завантаження сайту. Що довше завантажується сайт, то нижча ймовірність того, що він займе топові місця у видачі.
  • Дублі сторінок. Причиною появи неправильної індексації сайту може бути наявність однієї й тієї самої інформації за декількома адресами.
  • Наявність “битих” посилань. Таких не повинно бути взагалі, інакше клієнти не зможуть вчасно отримувати інформацію, яку вони шукають.
  • Коректність верстки. Будь-яка сторінка блогу повинна правильно відображатися на будь-якому типі пристроїв, а в коді повинні бути відсутні помилки синтаксису.
  • Коректність інструкцій у файлі robots.txt. Цей файл спрямовує пошукових роботів на потрібні для індексації сторінки, а “службові” закриває. Тому, якщо в інструкціях виникнуть помилки, все відбуватиметься навпаки.
  1. Оптимізуйте заголовки й тег Title

Оптимізація блогу передбачає присутність заголовків у статтях, адже заголовок – це перше, що бачать користувачі. Тому він має викликати інтерес і обов’язково відповідати змісту тексту. Не забувайте також і про тег Title.

Title – це перші дані, які бачить пошуковий робот, скануючи сторінку, тому в ньому має міститися найточніший і лаконічний опис статті. Оптимізація тегів збільшить кількість користувачів на вашому сайті. Title має доносити зміст не всього блогу, а конкретної сторінки і краще, щоб його довжина не перевищувала 60 символів, щоб пошуковики не скоротили його.

Як правильно оптимізувати блог | WEDEX

Бачите, спочатку йде назва сторінки, а потім уже й назва самого блогу. Тобто, якщо ваш блог про подорожі загалом, а конкретна стаття присвячена певній країні, у тайтлі має відображатися назва взятої теми, а не тематика блогу.

  1. Знайдіть ключові слова

Перше, що потрібно з’ясувати, – це те, чим цікавиться ваша цільова аудиторія, і підібрати ключові слова. Це потрібно для того, щоб відшукати необхідні слова або фрази і після відзначити їх у тексті, підготовленому для SEO.

Загалом є три види ключів, які можуть допомогти в сео оптимізації блогу:

  • Високочастотні запити. Такими вважаються ключові слова, за якими за місяць проводиться в середньому сто тисяч пошукових запитів. Ці слова збільшать трафік на сайті, але вони загальні й орієнтуватися на них не варто – досить велика конкуренція.
  • Середньочастотні запити. Їх шукають не більше тисячі разів на місяць. Розкручувати сайт за ними легше, ніж за попередніми.
  • Низькочастотні. У цьому випадку, менше сотні показів за місяць. Більш точне ключове слово або фраза, націлені на клієнтів з галузевими запитами. Трафіку багато не приносять, але мають низьку конкуренцію і показник відмов.

Підбираючи ключі, враховуйте такі пункти:

Обсяги пошуку – кількість запитів за релевантними ключами. Виміряти його допоможе такий інструмент, як Serpstat.

Тенденції – показує інтерес за регіонами, схожі теми і тенденції протягом певного часу. Переглянути цю інформацію можна за допомогою Google Trends. Як використовувати цей сервіс ми детально описали в цій статті.

Складність – можна оцінити чи складно ранжуватися за конкретним ключем. Для цього використовуйте сервіс Ahrefs.

  1. Застосовуйте внутрішні посилання

Завдяки внутрішнім посиланням пошукові системи та користувачі можуть переміщатися сайтом, коли шукають потрібну інформацію. Пошуковики переходять за такими посиланнями, щоб відшукати більше матеріалу в одному домені та ранжувати його у видачі. Використання посилань на іншу потрібну інформацію у вашому домені допомагає користувачам знаходити більше контенту за темою.

Існують такі види внутрішніх посилань:

  • Контекстні. Це посилання на інші статті в блозі, які відносяться до обговорюваної теми. Такі посилання потрібні для того, щоб допомогти користувачам знайти більше інформації та встановити співвідношення між сторінками сайту.
  • Навігація. Ці посилання пов’язують веб-сторінки, допомагаючи клієнтам переміщатися між такими сторінками, як меню нижнього колонтитула і рядок головного меню.
  1. Оптимізуйте візуальні елементи

Статті без візуальних елементів можуть відштовхнути читачів. Тому в SEO для блогу зображення відіграють досить важливу роль. Діаграми, картинки, фото та відео, що ілюструють статтю, допомагають краще донести ідею і більше привертають увагу користувачів. Зображення мають підходити за змістом до змісту посту, щоб вони не плутали читачів. Тому потрібно переконатися, що і такий контент корисний і несе свою цінність. Візуальні елементи бувають таких типів:

  • Фото та картинки. Щоб зробити статтю унікальною, використовуйте оригінальні зображення. На додаток, можна оптимізувати їх, щоб збільшити рейтинг сайту.
  • Скріншоти. З їхньою допомогою можна легко показати користувачам як щось зробити на своєму прикладі. Щоб звернути увагу людей на щось важливе, можна на скріні це обвести в коло, підкреслити або вказати стрілкою.
  • Діаграми. Використовуючи діаграму, можна візуалізувати певний процес чи концепцію.
  • Відео. Додавши відео до статті, можна збільшити час, який читачі проводять на вашому сайті. Також з його допомогою можна пов’язати публікацію з іншим каналом блогу.
  1. Адаптуйте сайт під усі типи пристроїв

Читати блог має бути зручно скрізь – на комп’ютері, планшеті та телефоні. Нині смартфонами користується більшість людей, тому алгоритми заохочують сайти, які добре відображаються на всіх типах пристроїв.

Як правильно оптимізувати блог | WEDEX

  1. Оновлюйте статті

Оновлення матеріалу покращує лояльність аудиторії та утримує її, адже люди завжди хочуть отримувати свіжу інформацію. До того ж при оновленні можна оптимізувати seo в блозі. Та й написання нової статті займає більше часу, ніж оновлення вже наявної. Цей метод допомагає попередити пошуковик про те, що необхідно сканувати ваш сайт і зберегти інформацію. Алгоритм Google включає аспект свіжості контенту. Пошукова система регулярно замінює старі сторінки у верхній частині сторінки результатів пошуку оновленим вмістом.

  1. Приділіть увагу метатегам

Завдяки метатегам користувачі бачать прямо у видачі короткий зміст статті. Це елементи HTML, які приваблюють органіку на ваш сайт. Хоча пошуковики і генерують автоматично фрагмент із перших 160 символів вашої статті, ми все одно рекомендуємо додавати вручну мета-опис для оптимізації блогу. Ще пошукові системи бачать ключі в рядку пошуку з тегів, це допомагає поліпшити трафік, навіть якщо не сильно сприяє ранжуванню. Мета-опис обов’язково має бути унікальним. І пам’ятайте, що в статті все має відповідати одній і тій самій темі. Якщо пошуковики вважатимуть, що опис не збігається зі змістом, то можуть його взагалі не використовувати.

Підведемо підсумки

Застосування SEO привертає увагу користувачів до вашого блогу, збільшує органічний трафік і покращує позиції в пошукових системах. У статті ми розповіли про те, як просувати блог правильно і поділилися різними методами оптимізації, від усунення технічних помилок до створення мета-описів. Не забувайте, що довжина статті ніяк не впливає на її рейтинг. Але водночас більшість якісних і найбільш високорейтингових статей складаються з 800-2000 слів, тому що неможливо створити гарний і корисний матеріал лише з декількох сотень слів. І пам’ятайте, що основне завдання – створити такий контент, який сподобається не тільки вашим читачам, а й пошуковим системам.

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
комерційна пропозиція

    SEO-просуванняКопірайтингSMM-просуванняРозробкаКонтекстна рекламаДизайн
    Digital новини в нашому телеграм-каналі
    Інтернет-маркетинг
    простою мовою
    підписатись
    Інші статті автора
    Instagram є гарним доповненням до основного вебресурсу, способом збільшити довіру до бренду та його впізнаваність, а також додатковим ефективним джерелом продажів. Головне – грамотно оформити сторінку, поповнювати актуальним захоплюючим контентом та рекламувати, і тоді Інстаграм запрацює на всі 100%.

    07/02/2024
    Как же начать поиск ключевых слов после того, как мы вошли в аккаунт? Первое, что нам нужно – это подобрать маркерный запрос, лучше всего описывающий тематику вашего сайта.

    13/10/2021
    Складання семантичного ядра – це найважливіша та основна частина просування будь-якого сайту. Вміння правильно зібрати його - корисна навичка, а розуміти, що робити з отриманою інформацією - це вже мистецтво.

    Останні статті по #SEO
    05/03/2025
    Merchant Center - це ключовий інструмент для розміщення мерчант реклами в Google, який допомагає інтегрувати товари з платформою Google Merchant Center і забезпечувати прозорість інформації щодо покупок.

    05/03/2025
    Рекламний кабінет Гугл Ads є одним із ключових інструментів для запуску реклами в інтернеті. Однак багато користувачів, що запускають рекламу Google, і фахівці з таргетингу стикаються з проблемою блокування облікового запису.

    19/11/2024
    Менеджер з контекстної реклами є спеціалістом, який налаштовує рекламні кампанії, оплата за які нараховується за кліки по рекламним оголошенням, що були здійснені потенційними клієнтами. Ключове завдання PPC-спеціаліста – підвищувати ефективність реклами та оптимізувати її так, щоб клієнт отримав якомога більше трафіку на сайт за оптимальну ціну та міг більше заробляти.

    WhatsApp Telegram Viber Почати розмову