Як проходить робочий день спеціаліста, який налаштовує рекламу в Google та Яндекс?

#PPC 26 July 2021 Оцінити статтю

На це питання можна відповісти неоднозначно та коротко: а воно не проходить). Цей робочий день може плавно перейти в робочий вечір (якщо під рукою завжди знаходиться поруч комп’ютер). Але це не означає, що фахівець з контекстної реклами працює 24/7. Ні. Це означає, що в професійні обов’язки співробітника агентства інтернет-маркетингу входить багато завдань, серед яких є ведення рекламних проектів і необхідність завжди бути на зв’язку, якщо у клієнта з’являється ряд тих чи інших питань. І найчастіше цих питань досить багато, тому що, обираючи певну агенцію просування для свого бізнесу, підприємці зобов’язуються знати все щодо роботи їхніх кампаній. А бажання клієнта – закон.

Отже, загалом серед трудових обов’язків контекстника є:

  1. Налаштування рекламних кампаній.
  2. Ведення.
  3. Додаткові завдання (наприклад, написання статей на різні тематики PPC, аудити рекламних кампаній, участь у всіляких тематичних вебінарах, онлайн-конференціях, щорічна здача сертифіката Google, що підтверджує рівень знань і компетентність спеціаліста, який працює в агентстві, здійснення аналізу адаптива та, звичайно ж, систематичне навчання).

Розглянемо трохи докладніше завдання з налаштування та ведення проектів. Для того щоб фахівцю включити рекламну кампанію, її потрібно досконально опрацювати, коректно налаштувати за всіма правилами та своїми хитрощами контексту:

І лише тоді, коли буде закінчений цей багатогранний ряд кроків за налаштуваннями, можна розпочати запуск самих рекламних кампаній.

Щодо ведення проектів, то у співробітника агентства їх може бути від чотирьох-п’яти до кількох десятків. (залежно від рівня агентства). Тому завжди знайдеться, що робити, оптимізуючи кампанії та підвищуючи показники ефективності. Як кажуть, немає межі досконалості))
Ведення включає також ряд певних завдань. Ось деякі з них:

Окремим пунктом хотілося б виділити якості, що є важливими та характеризують спеціаліста з контекстної реклами. Незважаючи на безліч автоматизованих інструментів сучасних методів роботи в digital, дуже важливо в даному виді діяльності запастися:

Тому що робочий день контекстника може бути насиченим різними завданнями, і перераховані вище характеристики будуть зовсім не зайвими.

І це не повний перелік усіх обов’язків, тому що на шляху налаштування та ведення у спеціаліста з контекстної реклами виникає ще пристойна низка питань, які йому потрібно вирішити впродовж свого робочого дня. Ось приблизно так і проходить)

Грузька Наталія PPC спеціаліст
схожі статті
підписатися:
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 2 – Додатки
Створення реклами в Яндекс.Директ на пошуку: Частина 2 – Додатки
# PPC
Збір семантики
Збір семантики
# PPC
Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні
Як працювати з аудиторіями Google Ads у спостереженні
# PPC
Коментарі