Google Мій Бізнес: просування засобами локального SEO

Google Мій Бізнес: просування засобами локального SEO
Google Мій Бізнес: просування засобами локального SEO

Google Мій Бізнес (Google My Business, GMB) – безкоштовний онлайн-довідник організацій. Дозволяє керувати показом даних про компанію в сервісах Google (насамперед у «Картах» та пошуку).

Тут можна створювати сторінки:

  • Компаній, які мають фізичні офіси або точки продажу.
  • Компаній, які надають виїзні послуги. Наприклад, що обслуговують банкомати.
  • Закладів, які працюють лише в певному сезоні (наприклад, ковзанки). Такі компанії повинні мати постійну вивіску.

Не можна створювати сторінки:

  • Компаній без офісів, які працюють лише в інтернеті.
  • Приміщень для оренди або продажу.
  • Компаній, які проводять заходи або надають послуги на території закладів, що знаходяться у власності інших організацій.

Як додати компанію до Google My Business?

Якщо вашої компанії немає в довіднику, вам потрібно створити обліковий запис. Якщо під час реєстрації ви зіткнетеся з тим, що хтось уже зареєстрував обліковий запис для вашого бізнесу і це були не представники вашої компанії, значить, ви зможете оскаржити права на власність облікового запису. Ось простий алгоритм дій для успішного створення облікового запису:

  • По-перше, вам потрібно створити поштову скриньку на Gmail, яка буде використовуватися для подальшої реєстрації облікового запису в довіднику.
  • Потім відкрийте Google My Business, введіть назву вашого бізнесу.
  • Вкажіть фізичну адресу компанії.
  • Можна вказати відразу декілька точок розташування вашого бізнесу.
  • Далі слід вибрати один із видів діяльності — основний і додаткові види.
  • Пропишіть номер телефона та посилання на сайт компанії.
  • Підтвердіть дані. Для цього скористайтеся зручним способом із запропонованих.

От і все. Як ви встигли помітити, процес нескладний і займає досить мало часу. Отже, вам не варто відкладати цю дію в довгу скриньку, а зареєструвати компанію вже сьогодні. Якщо ви не справляєтесь самотужки, ви можете звернутися до фахівців з маркетингових агентств, щоб вони зробили це замість вас.

Ольга Тищенко
Редактор-копірайтер
Інші статті автора
27/03/2024
При досягненні бажаних результатів у пошуковій видачі не потрібно зупиняти роботи з просування платформи. Алгоритми пошукових систем періодично змінюються, конкуренти проводять роботи з покращення своїх ресурсів, а значить просуванням вашого сайту теж необхідно займатися постійно.

15/03/2024
Підбір ключових слів – важливий етап під час пошукового SEO-просування сайтів. Їх використання покращить ранжування сторінок вашого ресурсу.

11/03/2024
Ahrefs – корисний і потужний інструмент в арсеналі будь-якого SEO-фахівця. З його допомогою можна відстежувати позиції та дії конкурентів і поліпшити ранжування власного сайту, адже він вкаже на помилки, які були допущені ще під час створення ресурсу, але впливають на його позиції зараз.

Останні статті по #SEO
27/03/2024
При досягненні бажаних результатів у пошуковій видачі не потрібно зупиняти роботи з просування платформи. Алгоритми пошукових систем періодично змінюються, конкуренти проводять роботи з покращення своїх ресурсів, а значить просуванням вашого сайту теж необхідно займатися постійно.

15/03/2024
Підбір ключових слів – важливий етап під час пошукового SEO-просування сайтів. Їх використання покращить ранжування сторінок вашого ресурсу.

11/03/2024
Ahrefs – корисний і потужний інструмент в арсеналі будь-якого SEO-фахівця. З його допомогою можна відстежувати позиції та дії конкурентів і поліпшити ранжування власного сайту, адже він вкаже на помилки, які були допущені ще під час створення ресурсу, але впливають на його позиції зараз.