SEO на етапі розробки для сайту послуг з супроводу вступу до ВНЗ США та Європи

Послуга SEO на етапі розробки для сайту послуг з підбору іноземних вищих навчальних закладів для навчання і повний супровід при вступі.

Ключові слова
9040
KW В ТОП-3
578
KW В ТОП-10
1905
KW В ТОП-20-50
6405

Начальные данные

Період розробки
10 місяців
Тип сайту
Послуги та консалтинг
Кількість шаблонів
12
Адміністративна панель
WordPress
Регіон просування
Україна та Європа

Цели работ

  • /01Часткове збереження оригінального дизайну старого сайту
  • /02Формування шаблону для кожного типу сторінки
  • /03Розширення структури сайту додатковими сторінками
  • /04Розробка структури сайту з урахуванням 8 окремих сутностей та таблиць зв’язків блоків між ними
  • /05Формування масштабного ТЗ: внутрішнє функціонування сторінок в CMS, технічна оптимізація, індексація сайту
  • /06Створити 3 мовні версії сайту – UA, EN, ru

Проблематика та загальна стратегія

Клієнт працює на ринку понад 5 років і має стильний, але недостатньо оптимізований сайт, який не використовує потенціал SEO для залучення органічного трафіку. Найбільші конкуренти в ніші мають великі сайти з тисячами сторінок, розгалуженою системою внутрішнього перелінкування, яка дозволяє ефективно залучати трафік через інформаційний контент.

Основною складністю було створення та реалізація стратегії SEO для сайту, що має велику кількість взаємопов’язаних елементів: послуга-країна-рівень-спеціальність-університет-кейс і т.д. Це ускладнювало як опис програмісту, так і реалізацію функціоналу у адмінці сайту. Потрібно було забезпечити правильну генерацію та відображення цієї складної інформації.

Стратегія полягала у створенні не просто сайту послуг, а масштабного порталу, який поєднував би інформаційну частину (блог і сторінки за нішевими ключами) із комерційною частиною (послуги, відгуки, кейси). Згідно з нашими дослідженнями, майже 60% трафіку в ніші генерується саме за рахунок нішевих інформаційних ключів, тому їх обов’язково потрібно було врахувати для досягнення ТОП-позицій за комерційними запитами.

Аналіз ніші показав, що існують два типи сайтів: великі, з широкою та деталізованою структурою, які займають більшість трафіку, і старі, маленькі сайти, які мають високу авторитетність і займають ТОП через вік. Наше завдання полягало в тому, щоб створити сайт, наближений до лідерів цієї ніші – великих порталів, що дозволить нам пройти перший етап просування. З часом, постійно наповнюючи сайт новим контентом, оптимізуючи його технічно і працюючи з посиланнями, ми плануємо поступово витісняти поточних лідерів.

SEO на етапі розробки

Робота розпочата з того, що були проаналізовані конкуренти, щоб зрозуміти основні «тренди» в ніші. Також було дуже детально проведено брифування клієнта, щоб визначити, який функціонал повинен бути на сторінках, і як саме він має працювати. Далі були зібрані всі рекомендації щодо наявності необхідних блоків на всіх сторінках для просування, їх потенційний вигляд, функціональність, принцип роботи і формування. На основі цього були створені попередні мокапи, чорно-білі прототипи для всіх типів шаблонів, які були передані дизайнерам для подальшої роботи.

Наступним етапом був процес формування списку сутностей, які будуть спільними для всього сайту. Нам потрібно було визначити, які блоки на сторінках повинні підтягуватися через зв’язки, і як саме вони повинні працювати. На основі цього було виділено три групи елементів:

  • Статичні блоки (форми, переваги тощо);
  • Блоки з сутностями для перелінковки та взаємозв’язків (блок відгуків, університетів, країн, спеціальностей, послуг тощо);
  • Унікальні блоки — ці блоки повторюються лише в одному шаблоні.

Після цього структура кожного шаблону була доповнена блоками перелінковки, необхідними для зручної навігації користувача.

Наступний напрямок робіт — це формування ТЗ для програміста на базову технічну оптимізацію. В цьому ТЗ були вказані 90% основних технічних помилок, які часто зустрічаються на сайтах і які необхідно врахувати, щоб уникнути їх на новому сайті: редіректи, формування і функціонування сторінок пагінації, перелінковки та інше. Також до цього ТЗ було додано завдання для покращення індексації сайту: правильне формування карти сайту, внутрішньої перелінковки, налаштування robots.txt тощо.

Далі було сформовано ТЗ програмісту зі специфічних налаштувань сутностей і взаємозв’язків між ними, налаштуванням роботи SEO-фільтра по основних параметрах, а також генерацією мета-тегів для всіх сторінок сайту.

Окремим напрямком робіт було формування ТЗ на функціонування всього сайту. Це ТЗ стало основою для об’єднання Front-end і Back-end. В ньому були описані всі шаблони сторінок з їх функціональністю. Також були описані всі необхідні поля в адмінці для зручності адміністрування та функціонування сайту.

Дизайн

Концепт і кольорова гамма були взяті з дизайну старого сайту, але фактична структура сторінок, блоків і елементів була значно розширена, оскільки сайт по шаблонах сторінок був збільшений з 5 до 14. Спочатку була намальована десктопна версія з урахуванням адаптивності — обговорений весь функціонал і перелінкування між сутностями. Потім сформували мобільну версію, орієнтуючись на максимальну зручність для користувачів, які здійснюють замовлення через мобільний телефон. Після того, як обидві версії були відредаговані і погоджені, був створений проміжний планшетний варіант.

Верстання

На основі готового дизайну було зроблено верстання всіх шаблонних сторінок сайту з повною анімацією і мінімальним функціоналом переходів для відображення первинної функціональності. Повноцінно було зроблено 3 розмірних екрани, а весь дизайн адаптовано до нестандартних розмірів екранів.

Програмування і Back-end

На основі готового верстання, ТЗ на функціонування сайту та завдань з оптимізації було реалізовано роботу сайту на основі CMS WordPress. Основними і нестандартними рішеннями під час розробки були:

  • Створення 8 окремих сутностей, для яких були розроблені індивідуальні дизайни і налаштована логіка розміщення блоків сутностей на сторінках сайту та перелінковки між ними. Також розроблено функціонал внутрішнього зв’язку сутностей в адмінці для зручності заповнення, що автоматично оновлює та підтягує актуальні дані на сторінки сайту.
  • Обв’язка основних послуг інформаційними сторінками для залучення теплого трафіку з ніші.

На даний момент сайт знаходиться в процесі наповнення і внесення перекладів на вже наповнені сторінки української версії.

Результати

Параметры На початку роботи Через 6 місяців Різниця
Ключів, що ранжуються
Ключів, що ранжуються 0 9040 +9040
Ключів в ТОП-3
Ключів в ТОП-3 0 578 +578
Ключів в ТОП-10
Ключів в ТОП-10 0 1905 +1905
Ключів в ТОП-20-50
Ключів в ТОП-20-50 0 6405 +6405
Що далі

Наразі сайт активно допрацьовується як по бекенду, так і по фронтенду — відбуваються доробка та покращення UI/UX на етапі тестування. Крім того, активно триває процес наповнення контентом, який створюється для нових шаблонів сторінок. Паралельно здійснюється написання нових текстів і переклад готових матеріалів для наповнення всіх мовних версій сайту.

Після базового наповнення сайту буде проведено технічний аудит, а також налаштовані основні вимоги для індексації не тільки класичними пошуковими системами, але й усіма перспективними AI-сервісами та LLM-системами, що є особливо важливим на сьогодні.

Після цього сайт буде перенесений на робочий домен через редіректи зі старих сторінок, і почнеться процес SEO-оптимізації, спрямований на досягнення максимальних результатів у пошукових системах.

WhatsApp Telegram Viber Почати розмову