Отже, зміна формату реклами від Google спрямована на оптимізацію та розширення можливостей кампаній. Перехід до адаптивних пошукових оголошень забезпечує більшу гнучкість, ширше охоплення та покращений контроль над контентом.
Ahrefs випустив поглиблений курс з 62 відеоуроками, що охоплюють широкий спектр тем SEO та маркетингу. За 3 години 30 хвилин ви отримаєте практичні знання та навички роботи з інструментами Ahrefs.






Реклама у Facebook – дієвий інструмент для просування дуже багатьох продуктів. Вона зручна та ефективна, тому що дозволяє зробити точкові налаштування, які приводять багато нових клієнтів. А також повернути клієнтів, які про вас забули, за допомогою ретаргетингу.
Movie Gen від Meta – це революційний інструмент у сфері створення медіа з використанням штучного інтелекту, який пропонує різноманітні можливості від створення відео до персоналізованого контенту та аудіо ефектів.
11 жовтня 2024 року відбудеться шоста SEO-конференція Collaborator — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.