Прогнозна аналітика (ще її називають пророчою) – це комплексний підхід до математичного аналізу певних вхідних даних для отримання достовірних показників у майбутньому. Як це застосовно до SEO? За допомогою прогнозування можна зрозуміти, які запити найвигідніші до просування, можна проаналізувати, як швидко той чи інший ключ вийде в ТОП і коли це станеться. Можна розрахувати орієнтовний трафік на сайті через певний проміжок часу. Це все можливе лише завдяки прогнозній аналітиці.
Використовуючи методи прогнозної аналітики при просуванні сайту, можна суттєво заощадити час і гроші на оптимізацію. СЕО фахівець розпочне роботу саме з тих запитів, які найшвидше принесуть найбільш цільовий трафік, адже при розрахунках можна враховувати, наскільки запит комерційний та складний у просуванні. Все залежить лише від поставленої мети.
Важливо й те, що за допомогою аналітики можна ставити цілком реальні цілі зростання сайту. Наприклад, вам важливіший великий приріст трафіку через певний час, ніж зростання трафіку саме зараз; тоді можна сконцентруватися на тих запитах, які дадуть трафік не відразу, а згодом, але вони з лишком перекриють повільну динаміку на початку робіт.
* Ми розуміємо, що кожен сайт є унікальним, і представлені з стандартних пакетах послуги можуть бути не актуальні персонально для вас. Тому ми можемо скласти персональний план просування з коригуванням кінцевої ціни, і Ви можете замовити його прямо зараз.
Давайте зараз обговоримо по телефону і знайдемо оптимальне для Вас рішення
Дуже складно знайти більш гнучкий та універсальний інструмент для аналізу якості того чи іншого запиту. Працюючи з семантикою, SEO фахівці дуже суб’єктивно оцінюють ключові слова в ньому, їх якість і значущість, зводячи всі показники просто до частоти показів. Але це кардинально невірний підхід, оскільки запит має безліч інших показників, які визначають, наскільки він «цільовий» і наскільки він вигідний до просування. Всі ці нюанси і враховуються під час розрахунків за даною методикою.
Прогнозна аналітика це єдиний інструмент, за допомогою якого можна спроектувати модель зростання сайту, враховуючи при цьому параметри запитів, цілі при просуванні, бюджет, що витрачається, і трендовість із сезонністю. Жоден інструмент та жоден сервіс вам не дасть подібної інформації, оскільки немає єдиного шаблону для всіх сайтів. Кожен аналіз створюється індивідуально під певний веб-сайт. Є звичайно стандартні роботи, але вони закінчуються на етапі збору запитів для семантичного ядра і даних для них. Вся методика розрахунків змінюється, з тематики, поставлених цілей, бюджету просування тощо.
Усі роботи розпочинаються зі збору ядра на пріоритетні сторінки сайту. У дане ядро допускається попадання напівкомерційних запитів (запити з низьким показником комерції все одно відсіються при розрахунках). Іноді складається така ситуація, що, на перший погляд, інформаційний запит, але при перевірці його по видачі всі сайти в ТОПі комерційні. І такий запит теж дуже цінний для просування сайтів. (Без прогнозної аналітики SEO-фахівець міг би пропустити його, оскільки вважав би інформаційним, а у багатотисячному ядрі дуже складно перевірити усі запити)
Далі слід дане ядро правильно кластеризувати у разі потреби – розділити запити, які йдуть на ту саму сторінку, але повинні вести на різні. Виконується це повністю вручну чи комбінованим методом – первинна кластеризація – за допомогою сервісів, а фінальна виконується SEO-фахівцем. Правильна кластеризація запитів щодо ТОПової видачі дозволить простіше просунути їх та отримати швидший результат.
На наступному етапі ми збираємо максимальну кількість даних, які можна зібрати за допомогою різних сервісів за кожним окремим запитом. Ділимо всі дані на групи, які можуть характеризувати запит, наприклад:
Все залежить від того, наскільки глибоко потрібно аналізувати і яку маємо на меті.
Далі ми проводимо розрахунки та вносимо поправки до наших формул, якщо результат нас не влаштовує. Саме у процесі коригування кінцевої видачі полягає вся правильність аналізу загалом. Залежно від цілей, які ми переслідуємо, можна надавати різним ключам більшу чи меншу вагу, щоб отримати максимально справедливий прогноз.
Після всіх розрахунків та коригування в документі ми наводимо всі зроблені нами розрахунки в одну таблицю, зрозумілу для замовника, щоб можна було просто пояснити, що впливає і звідки це береться. Потім із цим документом впритул починає працювати провідний SEO-фахівець.
У разі потреби можна застосовувати подібну методику розрахунків у багатьох цілях. Наприклад, вам потрібно спрогнозувати, як змінюватиметься трафік за «запитом купити пральну машину» у майбутньому. Це легко можна зробити за допомогою аналітики. І таких прикладів багато. Наприклад, для величезного інтернет-магазину можна зробити аналітику продажів і вигоду від продажу тих чи інших товарів, враховуючи попит на них і сезонність товару.
Замовте послугу Прогнозна аналітика в SEO в Україні від агентства WEDEX одним із перших та отримайте перевагу перед конкурентами.