Пошукове просування сайту (SEO)
з результатами з другого місяця

Білі
методи
Гарантія
результатів
Повна
звітність
Збільшення прибутку
Збільшення цільового трафіку та конверсії сайту неодмінно призведе до підвищення кількості замовлень та середнього чека замовлення, а це безумовно збільшить ваш прибуток.
Розширення охоплення ніші
Домогтися подібного ми зможемо, доопрацювавши та оптимізувавши структуру вашого сайту, з урахуванням того, як користувач шукає ваш товар.
Поліпшення конверсії
За рахунок залучення більш цільової аудиторії на сайт та аналізу поведінки користувачів можна збільшувати співвідношення зроблених замовлень до загальної кількості трафіку.
Збільшення цільового трафіку
Зростання позицій сайту та правильне збільшення охоплення цільової аудиторії неодмінно призведе до зростання відвідуваності сайту.
Зростання позицій
Проведення комплексних робіт над сайтом дозволить пошуковим системам ранжувати ваш сайт вище.

Професійне просування сайтів від компанії WEDEX

Ваш бізнес недостатньо успішно розвивається? Чи є власний сайт, наповнений інформативним контентом, але відвідуваність низька і прибуток не зростає? Якщо у вас є ідея для стартапу, а також бажання знайти свого потенційного клієнта, тоді послуга SEO просування в пошукових системах від агентства WEDEX – це те, що потрібно вашому бізнес-проекту. Ми знайдемо зацікавлену у вашій продукції цільову аудиторію, а також наведемо покупців на сайт. Наші експерти не тільки покращать видимість інтернет-майданчика у пошукових системах, але й допоможуть максимально збільшити трафік.

SEO просування: що це?

Дослівно в перекладі з англійської Search Engine Optimization (SEO) – це оптимізація під пошукові алгоритми. Говорячи простіше, СЕО просування – комплекс конкретних дій, що здійснюються з сайтом, в результаті яких в очах пошукових систем він виглядає краще порівняно з іншими сайтами. В результаті майданчик займає верхні рядки у видачі пошукових систем, а переходи за посиланням у видачі пошуковика на сторінку, що просувається, забезпечують трафік відвідувачів. Чим вище будуть позиції в SERP Google, тим більшим і якіснішим буде трафік.

СЕО оптимізація передбачає:

  • Визначення критеріїв у ніші, які суттєво впливають на ранжування.
  • Цілеспрямовану роботу з параметрами сайту, які беруть участь у просуванні.
  • Формування релевантного семантичного ядра.
  • Угруповання ключових слів за відповідними сторінками.
  • Перерозподіл поточної структури, створення додаткових посадкових сторінок.
  • Зовнішню оптимізацію за допомогою нарощування маси сайту.
  • Доопрацювання внутрішніх технічних параметрів сайту.
  • Пророблення usability (зручність використання), доопрацювання шаблонів сторінок для збільшення конверсійності.
  • Збір, аналіз статистики відвідувань, виділення цільової аудиторії сайту, а також багато іншого.

У ході роботи кожне таке завдання розбивається на безліч пунктів, які надалі виконуються різними фахівцями: крауд-маркетологами, аналітиками, фахівцями з Link-building, семантиками, оптимізаторами. Але контролює та приймає виконання SEO фахівець. Це копітка робота, що вимагає грамотного підходу, неординарного мислення. Оцінити ефективність SEO просування можна за динамікою позицій проекту по тому самому запиту до початку робіт, після закінчення і далі, а також щодо зміни трафіку від пошукової системи.

Вартість просування
БАЗОВИЙ
  • SEO фахівець
  • Персональний менеджер
  • Копірайтер
від 10 000 UAH
замовити
ОПТИМАЛЬНИЙ
  • SEO фахівець
  • Персональний менеджер
  • Копірайтер
  • Програміст
  • Дизайнер
від 15 000 UAH
замовити
МАКСИМАЛЬНИЙ
  • Маркетолог
  • SEO фахівець
  • Персональний менеджер
  • Копірайтер
  • Програміст
  • Дизайнер
  • Контекстник
від 25 000 UAH
замовити

* Ми розуміємо, що кожен сайт є унікальним, і представлені з стандартних пакетах послуги можуть бути не актуальні персонально для вас. Тому ми можемо скласти персональний план просування з коригуванням кінцевої ціни, і Ви можете замовити його прямо зараз.

Складання плану комплексного просування
Наш менеджер зателефонує та уточнить всі нюанси, а потім складе персональний план та надішле вам на погодження.
Чому важливо застосування кількох способів просування
SEO
PPC

При рекламній кампанії, що працює, дуже швидко сайт росте по органічній видачі в ТОП. І вклавши мінімум коштів у SEO, ви можете залучити ще 1 джерело безкоштовного трафіку, ефект від якого може бути дуже довговічним.

SMM

Залучення відвідувачів сайту за допомогою органічної видачі збільшує відвідуваність сайту, а наявність груп у соціальних мережах збільшує довіру до сайту, що збільшує продаж у рази. Також і саме SMM просування буде наводити покупців на сайт.

SMM+PPC

Поєднуючи всі три методи залучення клієнтів, ми можемо отримати максимальну віддачу від просування, SMM приносить невеликий трафік та збільшення довіри до сайту, SEO дасть через час дешевих клієнтів з пошуку, а контекст дасть клієнтів одразу після налаштування.

Наші клієнти
Відгуки про нашу роботу
Залишились питання?

Давайте зараз обговоримо по телефону і знайдемо оптимальне для Вас рішення

+38 (066) 976-64-94

Павло

Наші заслуги

Наша команда
Коротко про нас

2 офіси - Київ, Херсон

(2 ще готуються)

35 досвідчених фахівців

Більше 200 проектів у роботі

Середнє зростання прибутку клієнтів 30% на місяць

Чому саме SEO

Просування та оптимізація сайту: у чому відмінність?

Ці поняття є сусідами, але при цьому мають відмінності. Якщо SEO оптимізація — це процедура підготовки сайту до вимог пошукових систем, наприклад, Яндекс або Google, яка веде до «разового» зростання запитів, то просування чи розкрутка — це низка дій, спрямованих на стабільне та постійне збільшення позицій, а також відвідуваність ресурсу.

Після того як сайт був оптимізований під вимоги пошукових систем, настає черга СЕО просування. Головне завдання розкручування — забезпечити постійне зростання позицій, трафік за пріоритетними та комерційними ключами, а також пошук і залучення користувачів, максимально зацікавлених у продукті. Але щоб веб-майданчик не втрачав своєї актуальності, він потребує постійної оптимізації під вимоги пошукових систем, оскільки останні змінюються мінімум кожні півроку. Просувати її можна різними способами, у тому числі шляхом регулярного оновлення контенту:

  • Додавання текстів у категорії, розділи новин, блог з пере-лінковкою на посадкові сторінки товарів/послуг і т.д.
  • Адаптації мета-тегів під ключові слова користувачів, які шукали товар або послугу.
  • Розміщення актуальних відеороликів, фото, анімацій тощо.
  • Оновлення даних у розділі відгуків, на форумі (якщо він є).

Отже, оптимізація готує онлайн-майданчик під вимоги пошукових систем для ефективного просування. При цьому забезпечити постійне та стабільне зростання позицій сайту, залучення цільового трафіку зможе лише розкрутка. Ці два основні інструменти інтернет-маркетингу не суперечать один одному, а скоріше навпаки — виконують одне й те саме завдання. Але здійснюються вони по черзі – не можна просувати сайт, який не оптимізований під вимоги пошукових систем. Дуже багато інструментів, дії в оптимізації та просуванні можуть бути абсолютно ідентичними, але одна робота виконується разово, а друга постійно.
Власник бізнесу, який має намір підвищити рейтинг свого сайту, має не тільки знати, де йому замовити ці послуги, а й розуміти їхню суть. Знаючи відмінності між цими двома інструментами СЕО, замовник завжди зможе проконтролювати процес розкручування, при цьому зрозуміти, що веб-фахівці роблять все грамотно.

Переваги та недоліки SEO просування

Сьогодні СЕО просування є ефективним способом вийти у ТОП-видачу пошукових систем. За рахунок комплексної роботи спеціалістів сайт отримує високі позиції у рейтингах пошукових систем.

Плюси методу:

  • Результативність. Ефект від СЕО просування можна порівняти з якісною, але дорогою пошуковою рекламою, коли ваш сайт за певними запитами займає позиції зверху видачі. Крім того, якщо правильно працювати з мікророзміткою, можна отримати більш високий CTR.
  • Високий рівень довіри користувачів. Статистика говорить про те, що більше довіри у користувачів, які знайшли ресурс в органічній видачі ПС, а не в блоці із контекстною рекламою. В контекст може залитися будь-який лендинг, а пошукова видача ґрунтується на понад 1000 факторах ранжирування, і туди потрапляють сайти якісні, з хорошими факторами поведінки.
  • Ефект від SEO просування зберігається навіть після зупинки робіт. Як довго зберігається ефект, залежить від конкуренції та активності інших сайтів у ТОПі. Саме тому СЕО називається джерелом безкоштовного трафіку.
  • Велике значення проміжних результатів. Під час оптимізації сайт постійно опрацьовується. Результат таких дій – це отримання зручного, якісного сайту поступово, що дуже подобається пошуковій системі.
  • Вплив на контекстну рекламу. Якщо правильно оптимізувати сайт і зробити сторінки максимально релевантними для запитів, вартість кліка можна трохи знизити, а також значно підвищити показник якості рекламних оголошень. Крім того, якщо є динамічні кампанії, можна розширити обсяг ключів, що підбираються автоматично.

Безумовно, СЕО просування – це збалансований, надійний, націлений на довготривалий результат спосіб збільшення відвідуваності та підвищення конверсії сайту. Хоча має недоліки. Один із них — це час. Для отримання перших результатів SEO просування доведеться почекати кілька місяців, все залежить від ні-ши. Чим конкурентніша ніша, тим довше чекати результат з трафіку. Другий недолік – залежність від алгоритмів пошукових систем. Оскільки вони постійно змінюються, вести роботу над SEO та просувати сайт потрібно безперервно.

Фактори ранжування, на які може вплинути пошукове просування

Ранжування — визначення пошукової системи позиції сайту у видачі за певним ключем. Простіше кажучи, це побудова результатів на пошуковий запит користувача в числовому порядку за спаданням. Ця сторінка називається SERP – Search Engine Rank Page. Процес складний, оскільки бере участь величезна кількість факторів ранжування, але вимагає лише частки секунди. При цьому на позиції веб-проекту в пошуковій системі впливають рівень оптимізації, зовнішній профіль і поведінкові фактори.
Щоб сайт потрапив у ТОП-видачу пошукових систем, при оптимізації SEO-фахівець має враховувати фактори ранжирування. Кожна пошукова система має свої алгоритми, які не розголошуються, тому що є комерційною таємницею. Можна виділити кілька основних груп, які найважливіші для всіх пошукових систем:

  • Хостові – залежать від якості хостингу, а також інших сайтів, які розміщені на вашому ip;
  • Доменні – чи були на вашому домені інші сайти заборонених тематик і чи не було на нього накладено санкцій у минулому (особливо це стосується старих доменів); для нових доменів є фільтри типу Пісочниці;
  • Технічні – наскільки добре сайт оптимізований за вихідним кодом, за швидкістю, наявності битих або посилань, які мають редирект тощо;
  • посилання – якість і кількість доменів, що посилаються, сторінок на ваш сайт;
  • текстові – наскільки релевантний, якісний, інформативний, а найголовніше, КОРИСНИЙ для користувача контент, розміщений на сторінках, що просуваються;
  • комерційні – це фактори, які показують пошуковій системі, що це сайт, що продає, а не інформаційний :кнопка купити, кошик, швидке замовлення в 1 клік і т.д.;
  • поведінкові фактори – відсоток відмов та відходів із сайту, час та кількість переглянутих сторінок за сеанс, конверсійність на покупку тощо.

Є ще соціальна та регіональна групи факторів. Вони не входять безпосередньо в пошукове просування, але працюють в плюс при ранжируванні. До соціального спрямування відносяться активність, згадки про компанію у Facebook, Instagram, Linkedin, VK тощо. Крім того, сюди відноситься ще й просування SERM профілю – відгуки на сторонніх ресурсах. У регіональні групи факторів входять наявність фізичного офісу у сайту, організації в Google або Яндекс картах та відгуки на них.

Якщо дотримуватись правил пошукових систем, покращувати показники сайту, впливати на значущі фактори ранжування, інтернет-майданчик займе перші місця в ТОПі видачі, матиме приріст цільового трафіку на сайт та замовлень від користувачів.

SEO просування сайту: як відбувається?

Високий рейтинг сайту досягається за рахунок покращення його показників, які ми описували вище. Створюються якісна структура та оптимізований контент. Вони мають бути поза конкуренцією. Хоча для створення такої структури, контенту і проводиться аналіз конкурентів – подивися як у ТОПів та зроби краще.

Аналіз конкурентів

Саме тому SEO просування починається з аналізу ніші, включаючи провідних конкурентів. Це допомагає визначити та вивчити їх сильні сторони.

Що насамперед потрібно вивчати?

  1. Структуру конкурентів та методи її розширення: за рахунок чого розширити, як створюються або генеруються сторінки тощо
  2. Технічні аспекти ресурсів суперників: швидкість завантаження, чистота коду, наявність помилок.
  3. Посилання на профіль та стратегію його формування: звідки, скільки, які посилання вони купують.
  4. Структуру сторінок, що просуваються: які блоки і в якій послідовності виводяться, що покращує юзабіліті і т.д.

Технічний аудит сайту та аналіз індексованості

Проводиться глибокий технічний аналіз сайту, який виявляє всі проблеми сайту та невідповідність вимогам алгоритмів пошукових систем: помилки у вихідному коді, недоробки у файлах стилів, низька швидкість завантаження, неправильно налаштована пагінація, дублі основних сторінок, неправильне визначення основних дзеркал тощо. На основі цього складається комплексне ТЗ для програміста. Усі аналізи проводяться як на основі готових, напрацьованих роками чек-листів, так і спираючись на досвід роботи під конкретну нішу.

Також на даному етапі дуже важливо провести аналітику індексованості сайту: скільки сторінок в індексі, вивантаженні та карті сайту, скільки сторінок проскановано, але при цьому в індекс не потрапило, і можливі причини непотраплення в індекс. Якщо проблеми є в програмній частині сайту, складається ТЗ для програміста.

Аналіз контенту на сайті

Для ефективного просування критично важливою є наявність якісного, унікального та оптимізованого під пошукові запити контенту. До нього належить у порядку важливості при ранжируванні:

  1. Title
  2. Заголовок Н1
  3. Текст на сторінці
  4. Description
  5. Alt/title зображення
  6. Назва сторінок, товарів тощо

Потрібно зрозуміти наявність необхідних даних, наскільки вони зроблені правильно для хорошого ранжування сайту за релевантними запитами. Чи немає дублів за метаданими чи чи не повторюється текст на сторінках фільтру чи сторінках пагінацій тощо. Наскільки метатеги написані з урахуванням семантики, чи є достатньо використання ключів у текстових блоках на сторінці. Якщо з цим є проблеми, краще такі речі переробити відразу і додати все заново.

Всі маніпуляції з контентом на сторінках, що просуваються, будуються на правильно зібраній семантиці. Якщо семантика спочатку неправильна, то як наслідок буде неправильний контент, слабке ранжування, нецільовий трафік. Тому наступним етапом буде оптимізація пошукових запитів.

Збір семантичного ядра

Що таке семантика? Це список запитів, за якими користувач може знаходити сторінки вашого сайту з товаром чи послугою в Інтернеті. Чому її ще називають ядро? Тому що все SEO просування за фактом пов’язане навколо запитів. Це є центром, від якого ведеться контентна, посилальна, внутрішня та всі інші типи робіт. На основі отриманих ключів розширюється структура сайту, наповнюються сторінки контентом, робиться внутрішнє перелінкування, пишуться мета-теги тощо. Тому важлива на даному етапі участь самого замовника. Він повинен дуже уважно подивитись слова, відібрати, що не підходить і зовсім не варто для просування.

Семантика може збиратися кількома способами:

  • Збір самих ключів та статистики по них відбувається з офіційних джерел типу Yandex Wordstat або Google Ads planner, а також підказок пошукових систем;
  • Збір ключів відбувається генерацією запитів в автоматичному режимі, а статистика збирається з офіційних джерел.

Після збору ключів необхідно отримати всю доступну статистику за ключом: частотність за рік або місяць і сезонність. Це дасть розуміння популярності запиту, а також можливість оцінити сезонні сплески активності щодо нього. Виходячи з отриманих даних, розподіляється пріоритетність у просуванні того чи іншого ключового слова.

Написання та додавання контенту

Після того як зібрали і затвердили семантику, що просувається, необхідно під неї оптимізувати самі сторінки, що просуваються. Для цього потрібно на кожну сторінку:

  • прописати метатеги (title, description, заголовок Н1);
  • написати якісний та релевантний під дані запити текст (для цього необхідно скласти ТЗ для копірайтера, ґрунтуючись на аналізі конкурентів у ніші, вимогах пошукових систем, тих ключах, які мають бути релевантними даній сторінці та необхідною структурою, що продає);
  • скласти заголовки Н2, органічно вписати в них ключові слова;
  • зробити ТЗ для програміста, щоб на дані сторінки були правильно прописані alt/title на картинки;
  • додати все на сайт і чекати зростання позицій.

При складанні контенту дуже важливо не перегнути ціпок і не нагадувати ключами в мета-тегах, а також текстах, щоб пошуковик не вважав їх SEO-переоптимізованими, оскільки за цим можуть бути санкції. Для перевірки всіх цих параметрів є низка сервісів, які показують потенційні проблеми: Тургенєв, Главред, перевірка унікальності – Text.ru, запамленість – Advego.

До цього блоку додається ще й робота з мікророзмітками. Впроваджуючи різні мікроформати даних на сайт, ми можемо отримати різні розширення СНІП, які можуть збільшити CTR СНІП у видачі без зростання позицій. А це, в свою чергу, дає більше органічного трафіку. Найпопулярнішими мікророзмітками для комерційних сайтів вважаються Organization, FAQ, AgregateRating, Reviews, Breadcrumbs.

Зовнішня оптимізація

Вона ділиться на кілька напрямків: отримання зворотних посилань та отримання позитивних відгуків про компанію, сайт, товар. Перша точка впливає на ранжування більшою мірою, друга – на конверсійність.

Закупівля беклінків з інших сайтів є найпотужнішим джерелом впливу на алгоритми пошукових систем. Чим більше на вас посилається хороших авторитетних джерел, тим ваш сайт є авторитетнішим і як наслідок займає вищі місця в ТОПі. Але при цьому закупівля посилань не завжди є білим SEO просуванням, швидше за «сірою» методикою. Тому отримання беклінків в очах пошукових систем має бути якомога природнішим. Адже за зворотного – санкції від пошукових систем. Саме тому посилальний профіль потрібно контролювати та вести правильно. Має бути правильне співвідношення анкорних і безанкорних посилань, розміщення на кшталт dofollow і nofollow. Посилання мають бути з різних джерел: інформаційні сайти, сайти новин, каталоги, вітрини, форуми і т.д. Розуміння співвідношення дає первинний аналіз конкурентів, після якого складається план-стратегія нарощування посилального профілю. Тут же слід врахувати необхідність просування певних запитів за допомогою анкорів.

При закупівлі посилань ми використовуємо 3 напрямки:

  1. Отримання посилань із сайтів, представлених на посилальних біржах типу Міралінкс – це найпростіший спосіб нарощування посилального. Але не всі сайти в інтернеті є в біржах, при цьому ціна комісій, а також вартість розміщення можуть бути набагато більшими, ніж у наступному методі зовнішнього SEO просування.
  2. Outreach – це домовленість із власниками майданчиків безпосередньо, минаючи біржі-посередники. За допомогою даного способу можна отримати дуже якісні посилання, дешевші ніж через послуги розміщення. Траплялися випадки безкоштовного розміщення за певних умов. Цей спосіб набагато трудо- і часвитратніший, але якість майданчиків і нижча ціна порівняно з біржею все компенсують.
  3. Крауд-маркетинг – це процес отримання посилань із різних форумів, сайтів, каталогів. Якість посилань із даних джерел нижче, ніж від статейних посилань із 2 варіантів, зазначених вище. Але допустимо для нарощування безанкорної маси за мінімальну кількість бюджету.

Пророблення usability сайту, збільшення конверсії

Цей напрямок робіт не повністю відноситься до SEO просування, але оскільки поведінкові фактори та конверсійність сайту впливають на ранжування, то в проектах, де немає окремого маркетолога та UI/UX проектувальника, СЕО фахівець може виконувати їх роль, ґрунтуючись на власному досвіді та аналізі топових конкурентів. Під цей напрямок потрапляють доопрацювання, пов’язані із зовнішнім виглядом сайту, нестандартним функціоналом, які допомагають користувачеві взаємодіяти з сайтом та здійснювати замовлення. Це стосується як перестановки або додавання певних блоків на сторінки, що просуваються, так і доробки функціоналу у вигляді калькуляторів, кнопок, спрощення кошика і т.д. для того, щоб людина з більшою ймовірністю здійснила цільову дію – замовлення товару або послуги.

Після проведення робіт з усіх цих етапів ми маємо:

  • розроблену стратегію просування;
  • технічно оптимізований сайт;
  • наповнений унікальним контентом ресурс;
  • проведену внутрішню оптимізацію;
  • пророблене юзабіліті;
  • реалізовані комерційні аспекти;
  • зростаючий посилальний профіль.

Стратегічне планування – перше, з чого розпочинають свою роботу фахівці компанії WEDEX. Це те, що дозволяє замовникам заощадити бюджет і при цьому гарантовано отримати якісний результат від просування СЕО. Будується воно на глибокому аналізі поточного стану сайту та аналітики ніші.

Оптимізація сайтів: методи

Фахівці ділять СЕО оптимізацію на два основні напрямки — внутрішні та зовнішні роботи щодо покращення показників сайту.

Внутрішня оптимізація

Покращує взаємодію сайту з користувачами, пошуковою системою. У роботі бере участь ціла команда спеціалістів, від маркетолога до тестувальника.

Основні завдання внутрішньої оптимізації:

  • поліпшити роботу сайту;
  • виправити технічні помилки в коді, оптимізувати його;
  • виявити та виправити СЕО помилки;
  • оптимізувати сторінки під запити цільової аудиторії;
  • поліпшити юзабіліті для зростання поведінкових факторів;
  • з використанням на сторінках ресурсу вирви Ханта покращити конверсії;
  • створити унікальний контент та ін.

Список завдань може бути набагато ширшим. Все залежить від поточного стану веб-проекту.

Зовнішня оптимізація

Це роботи, пов’язані з посилальним профілем. В очах Яндекс, Google або інших пошукових систем це виглядає так: що більше авторитетних майданчиків посилається на сайт, то більше до нього довіри. Тут важливо стежити і розвивати масу посилань. Особливо це актуально під час просування під Google. Крім того, необхідно грамотно робити закупівлі посилань, інакше це може не дати потрібного результату, або сайт потрапить під фільтр. Саме тому всі закупівлі повинні здійснюватися лише фахівцями із заздалегідь складеного плану.

Чим відрізняється просування сайтів від WEDEX?

За роки роботи агентства WEDEX загальний підхід до роботи не змінився. Ми, як і раніше, працюємо на результат — робимо прибутковим бізнес, що просувається, і при цьому не женемося за нереальними показниками для замовника. Дуже сильно змінилися способи просування. Ми розуміємо, що для однієї ніші хороша структура, якісний контент вирішують долю проекту, а для іншої особливий акцент потрібно зробити на посилання. Ефективність процесу досягається завдяки злагодженій роботі всієї команди.

Що змінилося в нашій роботі?

У процесі роботи змінилися методи просування сайтів, а також продовжує покращуватись рівень сервісу. Ми використовуємо власні напрацювання, на основі яких проводимо аналіз посилання профілю конкурентів, популярності та сезонності пошукових запитів користувачів. За бажанням замовника виконуємо аналітику зростання та трафіку за кожним запитом із семантичного ядра. Завдяки цьому ми з точністю визначаємо найефективніші групи запитів для просування.

Агентство WEDEX – це команда вузькоспрямованих фахівців, яка викладається на всі сто для максимально швидкого отримання ефекту від SEO просування.

Заявка на послуги
Вкажіть свої координати та цілі, і ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Виберіть послуги, що вас цікавлять:

FAQ - Дізнайтесь більше про послуги нашої компанії

1. Що таке SEO просування простими словами?

SEO (search engine optimization) – це комплексна діяльність спрямована на збільшення та покращення трафіку на веб-сайт.

2. Як працює SEO?

У процесі оптимізації покращення сайту призводить до його виходу в ТОП пошукової видачі, сприяє збільшенню продажів та відповідно доходів.

3. Які основні способи просування?

Внутрішня (контентна, технічна, юзабіліті) та зовнішня (статейні посилання, аутрич, крауд маркетинг) оптимізація сайту.

4. Хто такий сео фахівець?

Це людина, чия діяльність спрямована на покращення та оптимізацію сайтів для влучення їх у топ видачі