Контекстна реклама для сайту (РРС)
з миттєвими результатами

Білі
методи
Гарантія
результатів
Повна
звітність
Збільшення прибутку
Незважаючи на витрати на налаштування та ведення рекламної компанії, вони почнуть окупатися відразу після перших замовлень, особливо в тих тематиках, де середній чек з однієї угоди високий.
Розширення охоплення ніші
Домогтися подібного ми зможемо доопрацювавши та оптимізувавши структуру вашого сайту, з урахуванням того, як користувач шукає ваш товар.
Миттєве зростання трафіку
Контекстна реклама з початку показу оголошень відразу збільшить цільовий трафік на сайт.
Зниження витрат на рекламу
Правильне настроювання, постійне коригування ставок, аналіз текстів та ключів для кампанії дозволить визначити найприбутковіші канали та позбутися низькоприбуткових.

Що таке контекстна реклама і кому вона потрібна?

Це такий тип реклами у пошукових систем або інших сервісів, у якому Ваше оголошення платно відображається у певному місці на сторінці пошуку (SERP) або на партнерських сайтах. Величезною перевагою контексту є його миттєвість, тобто клієнти з’являються відразу після запуску кампанії, але в них досить велика собівартість. Покази ваших рекламних оголошень припиняються, якщо баланс рекламної компанії стає нульовим.

Цей вид реклами необхідний, якщо у вас зовсім новий сайт, а результатів від SEO ви не хочете чекати, або вам потрібно залучити додаткову цільову аудиторію на сайт. Також вона може допомогти показуватися вище в пошуку різного роду майданчиків-агрегаторів, таких як prom або olx, тих, кого з допомогою SEO не посунути. Загалом основною метою контекстної реклами є принцип – «тут і зараз».

Вартість налаштування контекстної реклами
БАЗОВИЙ

Для лендингів та сайтів-візиток

Типи реклами, що настроюється:
- CPA аудит
- пошукові кампанії; - Discovery Ads;
- Smart банерні кампанії; - ремаркетингові кампанії; - налаштування систем аналітики; - Налаштування відстеження конверсій

Що входить до послуги аналітика рекламної компанії:
- відстеження конверсії текстів оголошень
- тестування інших текстів для збільшення CTR
- аналіз вартості кліку оголошення
- відключення ключів за їх нерентабельності
- аналітика низькодохідних рекламних кампаній та відключення їх

від 4 000 UAH
замовити
МАКСИМАЛЬНИЙ

Інтернет-магазин/великий сайт послуг

Типи реклами, що настроюється:
- CPA аудит
- пошукові кампанії + брендова; - формування товарного фіду
- налаштування Merchant Center
- товарна реклама/Google Shoping;
- смарт товарна реклама/Smart Shoping; - динамічний ремаркетинг; - Discovery Ads;
- Smart банерні кампанії; - Performance Max;
- YouTube/відео кампанії;
- ремаркетингові кампанії; - налаштування систем аналітики; - Налаштування відстеження конверсій

Що входить до послуги аналітика рекламної компанії:
- відстеження конверсії текстів оголошень
- тестування інших текстів для збільшення CTR
- аналіз вартості кліку оголошення
- відключення ключів за їх нерентабельності
- аналітика низькодохідних рекламних кампаній та відключення їх

від 12 000 UAH
замовити
ОПТИМАЛЬНИЙ

Сайт послуг невеликий

Типи реклами, що настроюється:
- CPA аудит
- пошукові кампанії; - Discovery Ads;
- Smart банерні кампанії; - Performance Max;
- YouTube/відео кампанії;
- ремаркетингові кампанії; - налаштування систем аналітики; - Налаштування відстеження конверсій

Що входить до послуги аналітика рекламної компанії:
- відстеження конверсії текстів оголошень
- тестування інших текстів для збільшення CTR
- аналіз вартості кліку оголошення
- відключення ключів за їх нерентабельності
- аналітика низькодохідних рекламних кампаній та відключення їх

від 8 000 UAH
замовити

* Ми розуміємо, що кожен сайт є унікальним, і представлені в стандартних пакетах послуги можуть бути не актуальні персонально для вас. Тому ми можемо скласти персональний план робіт з коригуванням кінцевої ціни, і ви можете замовити його прямо зараз.

Складання плану комплексного просування
Наш менеджер зателефонує та уточнить всі нюанси, а потім складе персональний план та надішле вам на погодження.
Чому важливо застосування кількох способів просування
контекст
SMM

Просування через соціальні мережі дуже добре працює за запущеної рекламної кампанії. При активних і живих групах у соцмережах збільшується довіра до сайту, і конверсія зростає, що позитивно впливає на ROI (окупність інвестицій у рекламу).

SEO

При рекламній кампанії, що працює, дуже швидко сайт росте по органічній видачі в ТОП. І вклавши мінімум коштів у SEO, ви можете залучити ще 1 джерело безкоштовного трафіку, ефект від якого може бути дуже довговічним.

SEO + SMM

При комплексному просуванні PPC+SEO+SMM, результати наступають максимально швидко. Найважливіше, що собівартість одного клієнта, заведеного з сайту, може знизитися від 2 до 5 разів, за рахунок залучення безкоштовного SEO трафіку та збільшення конверсії. Тобто показник ROI зросте і окупність бізнесу настане раніше.

Наші клієнти
Відгуки про нашу роботу
Залишились питання?

Давайте зараз обговоримо по телефону і знайдемо оптимальне для Вас рішення

+38 (066) 976-64-94

Павло

Наші заслуги

Наша команда
Коротко про нас

2 офіси - Київ, Херсон

(2 ще готуються)

35 досвідчених фахівців

Більше 200 проектів у роботі

Середнє зростання прибутку клієнтів 30% на місяць

Чому саме Контекстна реклама

Контекстна реклама від агентства WEDEX

Налаштування контексту – це досить складний і трудомісткий процес, в якому є безліч підводних каменів. Тому це завдання краще доручити фахівцям; адже чим краще буде налаштована до аманіпа на самому початку, тим ширше охоплення вона матиме і тим менше коштуватиме вам кожен залучений клієнт. Неправильно налаштована контекстна реклама в Google Ads або Яндекс Директ просто «зіллє» весь бюджет і не принесе жодного прибутку.

Майданчики для розміщення

Основними майданчиками для контекстної реклами є пошукові системи: Яндекс, Google тощо. У кожного пошуковика функціонал для контексту називається по-різному, наприклад, у Google – це Ads, у Яндекса – Директ. Але суть у них та сама – у кожного на сторінці видачі результатів пошуку перед списком сайтів і після нього є спеціальні місця (зазвичай їх від 1 до 4) для розміщення рекламних оголошень. Біля них зазвичай пишеться, що це реклама. І залежно від становища призначається вартість 1 перехід. Тому контекст часто називають PPC (price per click) – ціна одного переходу.

Види контекстної реклами

Також у контексті можуть бути різні види та місця показів. Наприклад, якщо реклама відображається на сторінці пошуку, вона називається пошуковою. А ще є контекстно-медійна – це реклама, що показується на сайтах-партнерах даного майданчика. У ній акцент робиться більше не на текстові оголошення, а на їх мультимедійну складову: картинки, анімації, відео, звуки і т.д. (Звідси і назва). Подібний тип реклами ще може бути банерною. Наприклад, Google майданчики для показу подібних оголошень називаються КМС (контекстно-медійна мережа), у Яндекса – РСЯ (рекламна мережа Яндекса). Зазвичай, такий вид оголошень в кілька разів дешевший за показ на пошуку.

Налаштування контекстної реклами в Google та Яндекс

Запуск PPC оголошень складається з кількох основних етапів:

  1. Збір ключів та мінус-слів
  2. Написання оголошень
  3. Завантаження фраз, текстів, картинок та налаштувань на сервіс
  4. Налаштування цілей у системах CRM або відвідуваності (Analytics, Метрика)
  5. Аналіз роботи кампанії за результатами
  6. Внесення коригувань

Докладніше про кожен етап

Найпершим при запуску контексту збираються запити, за якими потрібно показувати оголошення. Підбирати їх необхідно особливо ретельно та акуратно, адже реклама не за тими фразами не дасть бажаного результату. Важливо також уважно опрацювати слова, у яких ви хочете показуватися – стоп-слова. Наприклад, у комерції не потрібні покази по ключах з такою фразою, як «своїми руками» тощо.

Другим, але не менш простим етапом є написання рекламних оголошень. Кожен майданчик контекстної реклами має свої певні вимоги до текстів. Тому потрібно, дотримуючись всіх цих правил, написати такі оголошення, щоб вони:

  • були схожі на запит користувача
  • розкривали вигоди товару
  • показували переваги фірми
  • були читальні та цікаві покупцеві
  • надавали інформацію про товар або послугу

Якщо всі вимоги щодо написання оголошень виконані правильно, вони будуть клікабельними, або, кажучи науковими словами, у них буде високий CTR, що, у свою чергу, зменшить вартість переходу.

Далі слід завантажити всі рекламні оголошення на сервіс для перевірки самою системою і для продовження налаштувань часу та регіонів показу, ціни за клік та решту. На даному етапі важливо розуміти, як краще показувати оголошення та в який час, для яких пристроїв потрібно підняти ціну, для яких знизити тощо. Від правильності даних налаштувань кампанії залежить успіх загалом.

Для проведення аналізу, обліку та статистики необхідно ув’язати між собою рекламні кампанії та програми обліку відвідуваності, щоб можна було відстежувати конверсію різних джерел реклами. Також можна коригувати або відключати оголошення, які не приносять замовлення, а лише витрачають бюджет. Саме правильно налаштована система аналітики дозволить відстежувати «зливи бюджету». Зменшувати витрати на один тип реклами та збільшувати на інший, і в результаті не змінюючи загального бюджету, можна отримати ще більше клієнтів.

Саме тому відділ контекстної реклами в агентстві WEDEX і розділений на дві групи, які займаються налаштуванням контекстної реклами, і ті, які займаються аналітикою вже існуючих кампаній.

Заявка на послуги
Вкажіть свої координати та цілі, і ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Виберіть послуги, що вас цікавлять: