SMM маркетинг – це просування чогось (сайт, товар, бренд) у соціальних мережах за допомогою платної реклами, створення та роботи з групами чи спільнотами. За допомогою СММ можна конвертувати відвідувача в покупця, переводячи на свій основний сайт, або здійснювати продаж прямо в самій соц. мережі, підключивши туди роботу оператора та консультанта або додавши товари безпосередньо. Даний вид послуги набирає все більшої затребуваності з урахуванням зростання популярності та значущості «соціалок» у житті людей. Адже залежно від тематики правильно налаштована та розкручена група може приносити прибутки більше, ніж сайт.
Для роботи із соціальними мережами у нас є відділ СММ, який спеціалізується на настроюванні та запуску таргетованої реклами, створенні та розвитку соціальних груп та спільнот. Ми допоможемо вам розробляти, рекламувати або розкручувати їх, займаючись збільшенням кількості передплатників та залученням «холодних» клієнтів. Також за допомогою спільноти та сайту можна розробити вирву Ханта для залучення інтересу до товару чи послуги та збільшення конверсії.
Підняття впізнаваності бренду
Наявність гарних і правильно налаштованих груп у різних соцмережах підвищує довіру людини до бренду та відповідно збільшує її впізнаваність.
Розширення цільової аудиторії
При правильному підході можна зацікавити та залучити групи людей, які поки що не розглядаю купівлю товару чи послуги, але найближчим часом готові піти на це – "холодна" та "тепла аудиторія".
Збільшення трафіку на сайт
Роботу групи в соцмережах можна налаштувати таким чином, щоб клієнти переходили на сайт і всі маніпуляції здійснювали на ньому, а можна зробити так, щоб відвідувачі все змогли замовити через соцмережу.
Збільшення прибутку
На додаток до існуючого сайту підключається ще одне джерело заявок, при чому люди, які перейшли з соціальних мереж, відносяться до ресурсу з великою довірою і лояльніше, тому конверсія відвідувача в покупця кардинально зростає, що призведе до збільшення прибутку.
Зниження витрат
При добре працюючих групах у соцмережах можна заощадити на фінансових вливаннях у контекст, оскільки настроїти рекламу в соцмережах з вартістю показів у рази дешевше, ніж на пошуку. А для деяких типів послуг та товарів можна зовсім згорнути рекламні кампанії в Яндекс та Google.
* вартість робіт з SMM (SMO) може змінюватися в залежності від кількості додаткових послуг які Ви замовили. Наприклад, при замовленні послуг з СММ просування ми зможемо надати вам знижку на послуги СЕО просування. Ми завжди готові піти на поступки своїм клієнтам.
Спільне використання SMM просування та контекстної реклами на пошуку PPC дозволить збільшити довіру до сайту та миттєво підняти продажі за рахунок зростання цільового трафіку.
Залучення відвідувачів сайту за допомогою органічної видачі збільшує відвідуваність сайту, а наявність груп у соціальних мережах збільшує довіру, що підвищує продаж у рази. Також і саме SMM просування залучатиме покупців на сайт.
Поєднуючи всі три методи залучення клієнтів, ми можемо отримати максимальну віддачу від просування, SMM приносить невеликий трафік та збільшення довіри до сайту, SEO дасть через час дешевих клієнтів з пошуку, а контекст дасть клієнтів одразу після налаштування.
Давайте зараз обговоримо по телефону і знайдемо оптимальне для Вас рішення
Для того щоб зрозуміти, що краще для початку роботи в SMM: запустити рекламу, або розкручувати групу, або й те, й інше, нашими фахівцями проводиться глибокий аналіз ніші та цільової аудиторії, а також найближчих конкурентів. Реклама в соціальних мережах коштує в кілька разів дешевше, ніж контекстна на пошуку, і в деяких випадках набагато ефективніша за неї, особливо це стосується продажу недорогих товарів. Адже для кожного типу бізнесу та товару завжди унікальною є розробка групи.
У деяких випадках вибір цілком певний. Наприклад, якщо у вас сайту немає або є, але дуже низької якості, то для того, щоб не вводити в ланцюжок покупки низькоякісна ланка, необхідно виключити посилання на веб-сайт і конвертувати відвідувачів у покупці прямо на сторінці соц. мережі. Або ж обернена ситуація: у вас є досить цікавий ресурс, на якому ви хочете максимально підняти трафік та поведінкові фактори, тоді потрібно заводити клієнтів на сайт через групи у мережах. Це, у свою чергу, не тільки підніме відвідуваність сайту, але й збільшить кількість соціальних сигналів по сайту, що, безсумнівно, позначиться на авторитеті сайту у пошукових систем.
Щоб правильно відповісти на це питання, необхідно провести докладну аналітику цільової аудиторії та конкурентів. Тільки сформувавши портрет вашого ідеального клієнта, можна точно сказати, в якій соціальній мережі буде вигідніше вести бізнес. Наприклад, Однокласники чудово підходять для цільової аудиторії за 40 років і низьких середніх чеків (трохи більше 100$). Instagram підходить для молодшої цільової аудиторії (до 30 років) та для розкручування брендових товарів та послуг. Тільки враховуючи всі потреби вашої аудиторії, можна створити ідеальну спільноту чи групу.
На даний момент відділ SMM просування агентства WEDEX має досвід роботи з поширеними соціальними мережами:
та надає повний спектр послуг з роботи з ними:
Особлива перевага SMM розкрутки – це те, що можна знайти «холодного» клієнта і підвести під підписку на групу (начебто заморозити в часі), а потім, коли клієнт буде готовий щось купити, (він пам’ятатиме про нас – адже ми щодня миготіли у стрічці новин, тому потенційно соціальні мережі – це нескінченний та невичерпний потік клієнтів для вашого бізнесу.