Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшити кількість нових клієнтів
- /02Збільшити заповненість готельних номерів
- /03Підвищення впізнаваності бренду
Проблематика та загальна стратегія
Велика конкуренція, бронювання відбуваються постійними клієнтами та по «сарафанному радіо», що є добре, але не стабільно. До початку роботи реклама працювала на взаємодії, охоплення та підписки.
Загальна стратегія
Для зниження вартості ліда та підвищення його якості було прийнято рішення відмовитися від реклами на широку аудиторію з загальною пропозицією бронювання номерів. Натомість розроблена стратегія залучення гостей через тематичні події та спеціальні пропозиції, такі як День народження, Новий рік, Масниця тощо. Це дозволило не лише зацікавити потенційних клієнтів, а й підвищити їхню мотивацію до бронювання.
Що було зроблено
- Налаштували pixel, каталог, аналітику та інші технічні моменти, так як до цього вони були налаштовані некоректно.
- Протестували канали залучення лідів, а саме повідомлення, лід-форма, ліди на сайті.
- Для збільшення кількості підписників на сторінці Instagram, там де було можливо, запускали рекламу з допису через рекламний кабінет.
- Запустили ретаргет.
- Зробити структуру реклами таким чином, щоб одна реклама працювала в визначений термін, інша постійно, але на нову аудиторію під подію (наприклад, день народження).
- Запустили окрему рекламу на акційні пропозиції.
- Запустили рекламу на LAL аудиторії.
- Протестували рекламу як на широку аудиторію, так і по інтересам.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 5 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Ліди | |||
Ліди | 0 | 1734 | - |
Бронювання номерів | |||
Бронювання номерів | 0 | 329 | - |
Охоплення | |||
Охоплення | 0 | 220121 | - |
CPL | |||
CPL | 0 | 2,31$ | - |
CPA | |||
CPA | 0 | 12,18$ | - |
Отримати гарні результати з реклами можна навіть в нішах з великою конкуренцією
Головне знайти правильну стратегію. У WEDEX ми знаємо, як це зробити! Бажаєте такий самий результат? Залиште заявку у формі та отримайте безкоштовну консультацію.