Товарна реклама в Google Shopping

Збільшуйте продажі за допомогою торгової реклами: ефективні динамічні оголошення, оптимізація ROI та цільове таргетування.
Товарна реклама в <span>Google Shopping</span>
Clutch logo | WEDEX
Google Partner logo | WEDEX
IT Rating logo | WEDEX
IT Rating EN logo | WEDEX
Google Shopping для вашого бізнесу
Основи

Google Shopping – це платформа, що дає змогу продавцям рекламувати свої товари в результатах пошуку Google. Вона являє собою каталог продукції із зображеннями, цінами та посиланнями на сайти продавців.

Серед головних особливостей використання Google Шопінг:

  • Підвищення видимості товарів. Ваші товари відображатимуться в результатах пошуку, де їх побачать мільйони потенційних покупців.
  • Збільшення трафіку на веб-сайті. Торгова реклама наводить користувачів безпосередньо на сторінку товару на вашому сайті.
  • Збільшення продажів. Google Adwords Shopping допомагає користувачам знайти саме те, що вони шукають, що призводить до збільшення продажів.

Налаштування Google Шопінг має виконуватися фахівцями, в яких є відповідні знання та навички.

Google Shopping – це платформа, що дає змогу продавцям рекламувати свої товари в результатах пошуку Google. Вона являє собою каталог продукції із зображеннями, цінами та посиланнями на сайти продавців.

Серед головних особливостей використання Google Шопінг:

  • Підвищення видимості товарів. Ваші товари відображатимуться в результатах пошуку, де їх побачать мільйони потенційних покупців.
  • Збільшення трафіку на веб-сайті. Торгова реклама наводить користувачів безпосередньо на сторінку товару на вашому сайті.
  • Збільшення продажів. Google Adwords Shopping допомагає користувачам знайти саме те, що вони шукають, що призводить до збільшення продажів.

Налаштування Google Шопінг має виконуватися фахівцями, в яких є відповідні знання та навички.

Переваги

Торгові кампанії Google пропонують такі різноманітні переваги для просування вашого бізнесу:

  • Простота використання. Реклама Google Шопінг проста в налаштуванні та управлінні.
  • Ефективність. Ви платите лише за кліки за вашими оголошеннями, тому можете бути впевнені, що витрачаєте свої гроші на ефективну рекламу.
  • Підвищення конверсії. Грамотне налаштування Google Shopping допомагає привести потенційних покупців безпосередньо на ваш сайт.

Ми допоможемо вам розмістити оголошення в Google пошуку, щоб ви гарантовано могли залучити цільовий трафік і підвищити продажі.

Торгові кампанії Google пропонують такі різноманітні переваги для просування вашого бізнесу:

  • Простота використання. Реклама Google Шопінг проста в налаштуванні та управлінні.
  • Ефективність. Ви платите лише за кліки за вашими оголошеннями, тому можете бути впевнені, що витрачаєте свої гроші на ефективну рекламу.
  • Підвищення конверсії. Грамотне налаштування Google Shopping допомагає привести потенційних покупців безпосередньо на ваш сайт.

Ми допоможемо вам розмістити оголошення в Google пошуку, щоб ви гарантовано могли залучити цільовий трафік і підвищити продажі.

Налаштування

Налаштування ефективної рекламної компанії в Google Шопінг включає такі основні кроки:

  1. Створення облікового запису Google Merchant Center. Це обліковий запис, в якому ви керуватимете своїми товарами та рекламними кампаніями.
  2. Додавання товарів до свого облікового запису. Ви можете додати товари власноруч, завантажити їх із файлу або використовувати фід даних.
  3. Створення рекламної кампанії. Виберіть тип кампанії, бюджет, таргетинг та інші установки.

Наші фахівці допоможуть налаштувати Google Shopping з мінімальними витратами для вашої компанії. Ми максимально спростимо запуск будь-якої рекламної кампанії.

Налаштування ефективної рекламної компанії в Google Шопінг включає такі основні кроки:

  1. Створення облікового запису Google Merchant Center. Це обліковий запис, в якому ви керуватимете своїми товарами та рекламними кампаніями.
  2. Додавання товарів до свого облікового запису. Ви можете додати товари власноруч, завантажити їх із файлу або використовувати фід даних.
  3. Створення рекламної кампанії. Виберіть тип кампанії, бюджет, таргетинг та інші установки.

Наші фахівці допоможуть налаштувати Google Shopping з мінімальними витратами для вашої компанії. Ми максимально спростимо запуск будь-якої рекламної кампанії.

Оптимізація

Щоб торгова кампанія Google була більш ефективною, слід звернути увагу на такі рекомендації:

  • Використовуйте релевантні ключові слова. Це допоможе вашим товарам відображатись у результатах пошуку за релевантними запитами.
  • Напишіть привабливі заголовки та описи, щоб привернути увагу користувачів.
  • Встановіть конкурентні ціни. Ваші ціни мають бути доступними, щоб користувачі обрали саме ваші товари.
  • Слідкуйте за результатами своїх рекламних кампаній і виконуйте необхідні корективи за необхідністю.

Ви завжди маєте змогу довірити налаштування товарних оголошень нашим спеціалістам для того, щоб оптимізувати всі витрати та зусилля.

Щоб торгова кампанія Google була більш ефективною, слід звернути увагу на такі рекомендації:

  • Використовуйте релевантні ключові слова. Це допоможе вашим товарам відображатись у результатах пошуку за релевантними запитами.
  • Напишіть привабливі заголовки та описи, щоб привернути увагу користувачів.
  • Встановіть конкурентні ціни. Ваші ціни мають бути доступними, щоб користувачі обрали саме ваші товари.
  • Слідкуйте за результатами своїх рекламних кампаній і виконуйте необхідні корективи за необхідністю.

Ви завжди маєте змогу довірити налаштування товарних оголошень нашим спеціалістам для того, щоб оптимізувати всі витрати та зусилля.

Ціноутворення

У Google Shopping використовується система ціноутворення за клік (CPC). Це означає, що ви платите тільки тоді, коли хтось натискає на оголошення.

Ціна кліка Google Shopping визначається кількома чинниками:

  • Конкуренція: чим більша конкуренція у вашій ніші, тим більшою буде CPC.
  • Якість вашого оголошення: найрелевантніші та найпривабливіші оголошення будуть мати нижчий CPC.
  • Ваш бюджет: ви можете встановити максимальну CPC, яку ви готові платити.

CPC не є фіксованою ставкою. Вона може змінюватись залежно від чинників, перерахованих вище.

У Google Shopping використовується система ціноутворення за клік (CPC). Це означає, що ви платите тільки тоді, коли хтось натискає на оголошення.

Ціна кліка Google Shopping визначається кількома чинниками:

  • Конкуренція: чим більша конкуренція у вашій ніші, тим більшою буде CPC.
  • Якість вашого оголошення: найрелевантніші та найпривабливіші оголошення будуть мати нижчий CPC.
  • Ваш бюджет: ви можете встановити максимальну CPC, яку ви готові платити.

CPC не є фіксованою ставкою. Вона може змінюватись залежно від чинників, перерахованих вище.

Сегментація

Сегментація аудиторії – це поділ вашої аудиторії на більш дрібні групи за загальними характеристиками.

У Google Shopping Ads ви можете сегментувати свою аудиторію за такими критеріями:

  • Демографія: вік, стать, місце розташування, дохід.
  • Інтереси: товари, які користувачі купують, та сайти, які вони відвідують.
  • Поведінка: як покупці взаємодіють із вашими товарами.

Сегментація аудиторії Ads Shopping допомагає створювати цільові рекламні кампанії, які будуть ефективними.

Сегментація аудиторії – це поділ вашої аудиторії на більш дрібні групи за загальними характеристиками.

У Google Shopping Ads ви можете сегментувати свою аудиторію за такими критеріями:

  • Демографія: вік, стать, місце розташування, дохід.
  • Інтереси: товари, які користувачі купують, та сайти, які вони відвідують.
  • Поведінка: як покупці взаємодіють із вашими товарами.

Сегментація аудиторії Ads Shopping допомагає створювати цільові рекламні кампанії, які будуть ефективними.


Відгуки
4.9
4.7
5.0
Хочете бути серед них - отримайте унікальну пропозицію
В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

    Кейси нашої компанії
    Line F кейс | WEDEX
    Охоплення
    5
    Ліди
    502
    CPA
    430
    ROAS
    529

    Просування нового сайту та збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 529% для сімейної крамниці світла Line F.

    Інтернет-магазин карт Таро | WEDEX
    CPA
    28
    Кліки
    91
    Транзакції
    140
    Покази
    79

    Збільшення транзакцій на 140% для спеціалізованого інтернет-магазину з продажу карт Таро, МАК карт та Оракулів.

    Інтернет-магазин аксесуарів | WEDEX
    CTR
    15
    Транзакції
    153
    CPA
    73
    ROAS
    46

    Збільшення транзакцій на 153% для інтернет-магазину аксесуарів, який спеціалізується на унікальних браслетах.

    Merchant Center та просування товарів
    Поширені запитання

    Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.

    Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.

    1. Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
    2. Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
    3. Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
    4. Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.
    Давайте обговоримо і разом розробимо максимально ефективну стратегію розвитку
    В найближчий час Вам перетелефонує менеджер з продажів і максимально детально вас проконсультує

      WhatsApp Telegram Viber Почати розмову