



Просування нового сайту та збільшення показнику окупності витрат на рекламу на 529% для сімейної крамниці світла Line F.

Збільшення транзакцій на 140% для спеціалізованого інтернет-магазину з продажу карт Таро, МАК карт та Оракулів.

Збільшення транзакцій на 153% для інтернет-магазину аксесуарів, який спеціалізується на унікальних браслетах.
Контекстна реклама – це тип інтернет-реклами, який включає відображення рекламних оголошень на основі ключових слів, пов’язаних з пошуковими запитами користувача або змістом веб-сторінок. Ці оголошення показуються користувачам, коли вони шукають відповідні теми або переглядають веб-сторінки, пов’язані з рекламованими продуктами чи послугами, тим самим підвищуючи релевантність і ефективність реклами.
Вартість контекстної реклами залежить від багатьох чинників, таких як конкурентність ключових слів, географічне охоплення та обраний бюджет. Визначити точну ціну без аналізу ваших конкретних цілей та вимог до рекламної кампанії є досить складним завданням. Звертайтеся до нас для особистої консультації і розрахунку вартості.
- Пошукова реклама – це вид реклами, яка відображається у відповідь на запити користувачів у пошукових системах.
- Медійна реклама – це банери та відео, які розміщуються на веб-сайтах та мобільних додатках.
- Ремаркетинг (Remargeting) – це стратегія звернення до користувачів, які вже мали контакт з сайтом або використовували додаток.
- Контекстно-медійні мережі (CMN) – це комбінації елементів пошукової та медійної реклами, для показу оголошеннь на основі інтересів користувача та його поведінки в інтернеті.