Копірайтінг - написання унікальних
текстів для наповнення сайтів.

Білі
методи
Гарантія
результатів
Повна
звітність

Написання унікального контенту фахівцями з WEDEX

Копірайтінг – це процес написання текстів за заданою тематикою та заданими параметрами. Застосування написаних текстів може бути дуже різноманітне – від текстів для PR-акцій та закупівлі посилань до написання специфічних вузькопрофільних текстів у блоги або на сайт. Тексти використовуються практично всюди на просторах Інтернету. Саме тому цікавий та унікальний контент може підвищувати значущість ресурсу у рази. Важлива й подача подібної інформації, правильно оформлені та відредаговані тексти спрощують читаність і зовні виглядають набагато привабливіше, ніж суцільне текстове полотнище.

Після написання всі тексти проходять докладний аналіз на переспам за ключами та перевірку на унікальність. Після цього текст вираховується на смислове навантаження та аналізується на правильність розбиття по блоках та абзацах. Далі текст перевіряється ще раз через семантичні послуги - ГлавРед і йому подібні. З огляду на це наші тексти не можуть спричинити накладання на сайт санкцій з боку пошукових систем (що особливо актуально після виходу нового фільтра Яндекса Баден-Баден).

Вартість написання текстів
Рерайт
  • Кінцева вартість за 1000 символів залежатиме від того, тексти якого копірайтера ви оберете після тестового написання
  • Написання інформаційних та комерційних статей без уживання ключових слів.
  • Рерайт текстів для підвищення унікальності зі вставкою ключів.
от 50 UAH
замовити
Спеціалізовані
  • Кінцева вартість за 1000 символів залежатиме від того, тексти якого копірайтера ви оберете після тестового написання
  • Написання статей на дуже специфічні тематики, де потрібні великі знання та спеціальний досвід.
    (Медицина, право, промисловість).
  • Такі статті пишуть люди, які мають досвід роботи в даній сфері і знають специфіку особисто.
от 150 UAH
замовити
SEO
  • Кінцева вартість за 1000 символів залежатиме від того, тексти якого копірайтера ви оберете після тестового написання
  • Написання комерційних та інформаційних статей згідно з написаним ТЗ та за ключовими словами.
от 80 UAH
замовити

* також наші спеціалісти можуть додати всі тексти на ваш сайт із збереженням оригінального форматування з виділенням ключових моментів та правильною розбивкою даних текстів (Заголовки Н1-Н6, марковані-номеровані списки тощо). Ця послуга оцінюється окремо, для розрахунку зв'яжіться з нашими менеджерами для узгодження ціни та умов.

Наші клієнти
Відгуки про нашу роботу
Залишились питання?

Давайте зараз обговоримо по телефону і знайдемо оптимальне для Вас рішення

+38 (066) 976-64-94

Павло

Наші заслуги

Наша команда
Коротко про нас

2 офіси - Київ, Херсон

(2 ще готуються)

35 досвідчених фахівців

Більше 200 проектів у роботі

Середнє зростання прибутку клієнтів 30% на місяць

Послуги професійних копірайтерів в агентстві WEDEX

Наявність унікального та цікавого контенту – це те, що вигідно відрізняє сайт в очах ваших відвідувачів та пошукових систем від ваших конкурентів. Пправильно написані тексти прямо впливають на поведінкові фактори на сайті; адже чим більша та цікавіша інформація, тим довше людина залишається і перегляне більше додаткових сторінок. Саме тому цікавий контент дуже важливий для просування сайтів. А особливо актуальним це стало з виходом нового фільтра від Яндекса – Баден-Баден, який покликаний боротися із SEO-текстами.

Правильно написані SEO тексти дозволять вирішити одразу кілька проблем:

  1. Донести корисну інформацію про продукт до Вашої цільової аудиторії
  2. Збільшити поведінкові фактори на сайті
  3. Поліпшити індексування сторінок та виключити їх випадання з індексу, а також не дати сайту потрапити під фільтр.

Н опис текстів на сайт краще довірити людині, яка розуміє, як правильно це робити (у текстів обов’язково має бути особлива структура). При написанні текстів наші копірайтери враховують дуже багато різних вимог.

Нусота. Це загальне поняття показника кількості повторів у тексті. При написанні текстів по ТЗ від SEO-фахівця всі ці параметри прописуються в самому завданні, і копірайтер не повинен вийти за межі зазначеної кількості. Наші копірайтери працюють із 3 основними показниками нудоти – класична, академічна та повтор слова, біграми, триграми.

Унікальність. Це цифра, яка показує те, наскільки копірайтєр зміг написати унікальний текст, який не має аналогів в інтернеті за стилем написання, за слівними оборотами тощо. Унікальність тексту – це один із тих параметрів, на який відразу звертають увагу пошукові системи. Тому її низьке значення покаже попиту, що на вашому веб-ресурсі немає нічого унікального, і переведе людину на більш цікавий сайт.

Вода (водність). Це т показник характеризує кількість тексту, який не несе жодного змістового навантаження, його видалення нічого не змінить у загальній інформативності сайту. Відсоток водності повинен обумовлюватися спочатку, оскільки немає сенсу переплачувати за загальні фрази.

Орфографія та пунктуація. Це дуже сильно впливає на продаж по сайту та його позиції. Хто захоче працювати з безграмотною людиною? Тому правильність тексту за даними параметрами – це найпріоритетніша вимога.

Форматування. Для правильного та швидкого сприйняття тексту він має бути правильно відформатований:

  • розподіл на логічні блоки (абзаци);
  • наявність заголовків H1 – H6
  • наявність виділень основних ідей (не ключів і лише у разі потреби)
  • наявність вмісту з якорними посиланнями, при розмірі понад 6000-8000 збп

Є ще одна вимога, але вона суб’єктивна і може відрізнятися для кожної людини – це сенсове навантаження. Для оцінки даного параметра текст вираховується 3-4 людьми: копірайтер, коректор, SEO-фахівець та сам замовник (якщо хоче).

Всі ці та інші параметри враховуються копірайтером при написанні тексту.

Тематика

Важливо, щоб людина, яка пише Вам тексти, добре зналася на цій темі. Тому всі копірайтери, що працюють у нас, розділені на напрямки – наприклад, “мода і стиль”, “техніка”, “авто”, “нерухомість” і т.д. Такий поділ дозволяє отримувати тексти з мінімальною кількістю води.

При написанні текстів дуже важливо враховувати не лише тематику сайту, але й яка цільова аудиторія читатиме цей текст. Наприклад, якщо це портал для любителів скейт-бордингу, то цілком доречно використовувати сленгові слова типу “рампа”, “труба”, “дошка” тощо. і сама мова спілкування може бути простою. А якщо це бізнес-портал, то застосування подібних сленгів є неприпустимим, у цій тематиці є свої специфічні фрази.

Перед тим як приступить до написання текстів копірайтер вивчає інформаційне поле в ніші, розробляє, згідно з ТЗ на написання текстів, становить для себе майбутній концепт тексту. Далі формує структуру тексту у вигляді план-схеми, щоб не писати про одне й те саме. Основна схема тексту виглядає приблизно так:

  1. Постановка проблеми (опис «болі» вашого клієнта);
  2. Варіанти вирішення проблеми;
  3. Тот товар або послугу, яка має вирішити її;
  4. Опис усіх переваг саме Вашої пропозиції;
  5. Вигоди від співпраці;
  6. Висновок або заклик до дії.

Кінцевий етап

Після написання тексту копірайтер уважно вичитує тексти та перевіряє на помилки, на входження всіх ключових слів та на відповідність усім параметрам, вказаним у технічному завданні. Якщо необхідно, допрацьовує та доводить текст до необхідного стану, здає текст коректору. Він відразу ж перевіряє ще раз відповідність тексту всім показникам, зазначеним у ТЗ, вираховує його на смислове навантаження і правильність форматування. Якщо є зауваження, він відправляється в доопрацювання, якщо все добре – відправляється SEO-фахівцеві та замовнику на остаточну перевірку та затвердження.

Незважаючи на всю складність даного процесу, це необхідність, один невірний крок – і сайт може піти під фільтри пошукових систем, боротися з якими складно, а наслідки можуть залишатись роками.

Заявка на послуги
Вкажіть свої координати та цілі, і ми обов'язково з вами зв'яжемося.
Виберіть послуги, що вас цікавлять: