Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Технічна оптимізація
- /02Збільшення органічного трафіку
- /03Просування пріоритетних ключових слів в ТОП Google
Проблематика та загальна стратегія
З сайтом в плані SEO просування раніше не працювали. На момент початку співпраці на сайті велись технічні роботи і паралельно робився редизайн. Це негативно впливало на просування впродовж досить довгого періоду співпраці, оскільки періодично «злітали» внесені технічні правки, а також основні SEO-налаштування (мета теги, контент). Але після фінальних правок сайт швидко почав зростати.
Що було зроблено
Технічна оптимізація
Сайт працює на CMS OpenCart (Store), що в цілому хороший варіант для просування і містить багато позитивних моментів для SEO.
Основні проблеми на старті робіт:
- Не налаштовані ЧПУ
- Не оновлений файл robots.txt
- Неправильна генерація карти сайту (додавались тільки англомовні сторінки сторінки, хоча не було цілі просувати англомовну версію)
- Сайт містив некоректні редиректи
- Неправильно налаштовані мовні версії
- Некоректно налаштована автогенерація мета-тегів для товарних сторінок
- Не налаштовані сторінки пагінації
- Відсутня мікророзмітка Product на товарних сторінках та категоріях
- Некоректні URL (вкладеність) для товарів
Було створено детальне ТЗ на основі якого вносились необхідні правки. Періодично виникали проблеми в роботі SEO модуля-генератора метатегів, що спричиняє постійні «затирання» ручних налаштувань.
Семантика
На початку співпраці, сайт вже ранжувався за великою кількістю запитів, але в ТОП-10 входило тільки 2 категорії товарів: «Класичні чоловічі костюми» і «Весільні костюми».
Семантичне ядро збиралось з нуля, оскільки раніше SEO роботи по сайту не проводились. При сборі СЯ орієнтувались на основних конкурентів, поточну структуру категорій сайту.
Середній рівень конкуренції в ніші і замір позицій сайту дало розуміння, що спершу варто почати працювати з НЧ і СЧ запитами.
Структура
Структура сайту не підлягала глобальним змінам, оскільки була вже досить непогано організована: категорії та підкатегорії 2 та 3 рівня вкладеності. Максимальний рівень вкладеності – 3 рівні.
В пріоритеті – опрацювати основні категорії та підкатегорії. Після цього починати роботу над SEO-фільтрами.
Контент
Текстовий контент був відсутній на всіх сторінках сайту. Технічне завдання копірайтеру формувались на основі зібраної семантики і основних конкурентів в ніші. Структура статей формувалась комбінованим способом – на основі статей конкурентів та за допомогою ШІ.
Юзабіліті
Новий дизайн, що був вже запланований на момент початку співпраці, мав виправити основні проблеми юзабіліті: зробити сайт більш «чистим», зрозумілим і приємним на вигляд. Невеликі правки вносились тільки в основне меню, щоб зробити його більш user friendly.
Структуровані дані
Було реалізовано мікророзмітку Product для товарних сторінок і сторінок категорій. Це дозволить розширити сніппет в пошуковій видачі і надати користувачам додаткову корисну інформацію щодо цін, відгуків, тощо.
Посилальний профіль
Стратегія нарощування посилального профілю базується на аналізі основних конкурентів ніші: кількість, частота, якість донорів. Використовуються аутріч (статейні посилання), крауд-посилання, та сабміти.
Результати
Параметри | На початку робіт | Через 7 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 4052 | 7527 | +85,7% |
Продажі | |||
Продажі | х1 | х4,6 | +361,5% |
Ключові слова в ТОП-10 | |||
Ключові слова в ТОП-10 | 323 | 433 | +34,06% |
Видимість | |||
Видимість | 1,79 | 3,29 | +83,8% |
Конверсія | |||
Конверсія | 0,32 | 0,79 | +146,9% |








