Пошукове просування інтернет-магазину чоловічого одягу, взуття та аксесуарів

Збільшення продажів на +361,5% та трафіку на +85,7% для інтернет-магазину чоловічого одягу українського бренду.

Трафік
86
Видимість
84
Конверсія
147
Продажі
362

Медіа

Динаміка органічного трафіку
Дані Serpstat
Динаміка позицій ключових слів
Дані SE Ranking

Початкові дані

Початковий органічний трафік
4050
Ключові слова в ТОП-10
323
Конверсія
0,32%
Вік сайту
5 років
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Технічна оптимізація
  • /02Збільшення органічного трафіку
  • /03Просування пріоритетних ключових слів в ТОП Google

Проблематика та загальна стратегія

З сайтом в плані SEO просування раніше не працювали. На момент початку співпраці на сайті велись технічні роботи і паралельно робився редизайн. Це негативно впливало на просування впродовж досить довгого періоду співпраці, оскільки періодично «злітали» внесені технічні правки, а також основні SEO-налаштування (мета теги, контент). Але після фінальних правок сайт швидко почав зростати.

Що було зроблено

Технічна оптимізація

Сайт працює на CMS OpenCart (Store), що в цілому хороший варіант для просування і містить багато позитивних моментів для SEO.

Основні проблеми на старті робіт:

  • Не налаштовані ЧПУ
  • Не оновлений файл robots.txt
  • Неправильна генерація карти сайту (додавались тільки англомовні сторінки сторінки, хоча не було цілі просувати англомовну версію)
  • Сайт містив некоректні редиректи
  • Неправильно налаштовані мовні версії
  • Некоректно налаштована автогенерація мета-тегів для товарних сторінок
  • Не налаштовані сторінки пагінації
  • Відсутня мікророзмітка Product на товарних сторінках та категоріях
  • Некоректні URL (вкладеність) для товарів

Було створено детальне ТЗ на основі якого вносились необхідні правки. Періодично виникали проблеми в роботі SEO модуля-генератора метатегів, що спричиняє постійні «затирання» ручних налаштувань.

Семантика

На початку співпраці, сайт вже ранжувався за великою кількістю запитів, але в ТОП-10 входило тільки 2 категорії товарів: «Класичні чоловічі костюми» і «Весільні костюми».

Семантичне ядро збиралось з нуля, оскільки раніше SEO роботи по сайту не проводились. При сборі СЯ орієнтувались на основних конкурентів, поточну структуру категорій сайту.

Середній рівень конкуренції  в ніші і замір позицій сайту дало розуміння, що спершу варто почати працювати з НЧ і СЧ запитами.

Структура

Структура сайту не підлягала глобальним змінам, оскільки була вже досить непогано організована: категорії та підкатегорії 2 та 3 рівня вкладеності. Максимальний рівень вкладеності – 3 рівні.

В пріоритеті – опрацювати основні категорії та підкатегорії. Після цього починати роботу над SEO-фільтрами.

Контент

Текстовий контент був відсутній на всіх сторінках сайту. Технічне завдання копірайтеру формувались на основі зібраної семантики і основних конкурентів в ніші. Структура статей формувалась комбінованим способом – на основі статей конкурентів та за допомогою ШІ.

Юзабіліті

Новий дизайн, що був вже запланований на момент початку співпраці, мав виправити основні проблеми юзабіліті: зробити сайт більш «чистим», зрозумілим і приємним на вигляд. Невеликі правки вносились тільки в основне меню, щоб зробити його більш user friendly.

Структуровані дані

Було реалізовано мікророзмітку Product для товарних сторінок і сторінок категорій. Це дозволить розширити сніппет в пошуковій видачі і надати користувачам додаткову корисну інформацію щодо цін, відгуків, тощо.

Посилальний профіль

Стратегія нарощування посилального профілю базується на аналізі основних конкурентів ніші: кількість, частота, якість донорів. Використовуються аутріч (статейні посилання), крауд-посилання, та сабміти.

Результати

Параметри На початку робіт Через 7 місяців Різниця
Органічний трафік
Органічний трафік 4052 7527 +85,7%
Продажі
Продажі х1 х4,6 +361,5%
Ключові слова в ТОП-10
Ключові слова в ТОП-10 323 433 +34,06%
Видимість
Видимість 1,79 3,29 +83,8%
Конверсія
Конверсія 0,32 0,79 +146,9%
Медіа
Динаміка органічного трафіку
Дані Serpstat
Динаміка видимості
Дані Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані Serpstat
Динаміка позицій ключових слів
Дані SE Ranking
Динаміка позицій ключових слів
Дані SE Ranking
Основні показники
Дані Ahrefs
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
Динаміка органічного трафіку
Дані Ahrefs
Динаміка доменів-донорів
Дані Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову