Інтернет-маркетинг
простою мовою
Детально про всі основні типи реклами в Facebook та Instagram. Пояснюємо, як працює кожен формат, їхні особливості та технічні нюанси для ефективного просування вашого бізнесу.
User-Agent — один з заголовків HTTP-запиту, який відповідає за ідентифікацію браузера, додатку або операційної системи, яка доєднується до сайту.
29/05/2025
1726
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст Атрибут rel=”canonical” — це елемент розмітки HTML, який вказує пошуковій системі основний (або канонічний) URL сторінки та допомагає уникати дублювання контенту.
23 травня 2025 року відбудеться сьома SEO-конференція Collaborator.pro — масштабний галузевий івент про просування в пошукових системах.
Соціальна мережа TikTok офіційно відновила інструменти реклами для перших груп клієнтів України 23 квітня 2025 року.
комерційна пропозиція
