Чим On-Page “внутрішнє” SEO відрізняється від Off-Page “зовнішнього” SEO? Обидва методи застосовують для покращення ранжування сторінки сайту в пошукових системах та зростання релевантного органічного трафіку.
Аналіз ключових слів стосується не тільки слів, але також фраз та питань, які ваша цільова аудиторія використовує, щоб знайти потрібні їй відповіді, продукти та послуги. Ці фрази та питання є дуже важливою складовою рекламної кампанії будь-якого типу.
Загалом у SEO-індустрії склалася стійка думка, що Тільда – це якийсь авантюрний варіант створення та розвитку сайту, який продиктований лінню або небажанням розробників створити нормальний продукт:
Ми ж у цій статті спробуємо неупереджено підійти до цього питання, довіряючи лише об’єктивним фактам та нашому власному досвіду, розглянувши обидві сторони суперечки.
Якщо у вас є сайт, то природно, що Ви хочете його просунути в пошуковій видачі, зробити впізнаваним та залучити якнайбільше трафіку. Є загальновідомі інструменти для просування як з погляду маркетингу, так і з погляду SEO. Таким чином, майже всі власники стикаються з тим самим питанням – «Що краще: контент або зворотні посилання?».
Запустивши сайт, багато власників розробляють план просування в пошукових системах. Одним з пунктів плану, є профіль або маса. Одним з факторів, що впливають на позиції у видачі, вважається кількість та якість сайтів, що посилаються на ресурс.

22/11/2021
3377
Олександр Романенко
Team Lead/Senior SEO-спеціаліст