Зміст статті

Присутність в онлайні зараз доволі важлива, і велика кількість власників бізнесу хоче розширятися та охоплювати набагато більше клієнтів. Втім, не завжди подібне рішення може бути вдалим, адже специфіка бізнесу не дасть бажаних результатів.
У цій статті від Weblium ви дізнаєтеся, в яких випадках бізнесу потрібен сайт та, чому не для кожної компанії вихід в онлайн буде вдалим рішенням.
Основні переваги сайту
Переваги сайту, які змушують замислитися над його створенням, наступні:
- можливість охоплювати більше клієнтів та виходити за рамки однієї фізичної локації;
- взаємодія з клієнтами відбувається більш ефективно за рахунок інтеграцій;
- гарні можливості для обліку асортименту та даних від клієнтів;
- простота створення платформи та можливості адаптувати її під своє бачення.
Всі ці переваги можуть створити враження, що сайт — це дійсно універсальне рішення для кожного бізнесу і, що це доволі простий спосіб масштабуватися. Втім, є і компанії, яким не дуже може підійти створення сайту .
Коли сайт може бути неефективним?
Є низка випадків, коли сайт буде не дуже ефективним. Серед них можна виділити:
- Занадто висока конкуренція в ніші. З такою проблемою стикається багато людей, які займаються перепродажем товару. Коли приходять на ринок, вони просто стають «ще одним магазином», який опиняється в середовищі, де вже є бізнеси, які завоювали довіру від клієнтів.
- Товар краще продається у фізичному магазині. Певна аудиторія може не сприймати замовлення в інтернеті. Навпаки, їм краще прийти до фізичного магазину та своїми руками доторкнутися, розглянути. В такому випадку аудиторією сайту буде лише людина, яка або дійсно дуже добре знається на товарі, або ж є вже клієнтом фізичного магазину.
Створювати інтернет-магазин чи лендінг не буде великою помилкою в таких випадках, але може просто бути дещо марною витратою ресурсів.
В деяких ситуаціях бізнес все одно отримає простір для розвитку та зростання, він буде відбуватися повільніше, тому повернення капіталовкладень відтягнеться на невизначений термін.
Коли сайт дійсно потрібен?
Сфер, які отримають переваги від сайту набагато більше, аніж тих, для яких він буде не дуже корисним. Враховуючи головні переваги, можна чітко визначити, які сфери будуть отримувати максимум.
Інтернет-магазини
Магазини отримують очевидні переваги. Можливість доставляти товари людям по всій Україні, або ж навіть закордон — це бажана опція для багатьох компаній. Саме з цієї причини інтернет-магазини доволі популярні та дійсно отримують переваги від сайту. Серед них:
- покращені інструменти для оплати;
- автоматизація процесів замовлення та доставки;
- кращий облік, який мінімізує шанси на помилку;
- покращений каталог товарів.
Окрім цього, є цінна можливість відображати знижки на товари, що дуже добре працює із залученням нових клієнтів та спонуканням їх до покупки.
Портфоліо
Портфоліо може бути в різних форматах, але саме сайт дозволить не просто показати приклади своїх робіт, краще розповісти про себе як про професіонала, але й дасть більше простору для створення ідентичності персонального бренду.
Сторінка в соціальних мережах дозволяє комунікувати «самостійно», тобто клієнт буде розуміти, що він говорить з власником агенції, професіоналом, людиною, яка дала йому певний інсайт, або, яка надасть послугу. Але сайт дозволяє гарно познайомити клієнта з собою, показати професійність. Поєднання соцмереж та сайтів — це гарне рішення, яке зможе залучити більше клієнтів.
Сайти з послугами
Комфортне замовлення — це завжди добре. Сайт з послугами дуже допоможе в цьому, адже він дозволяє набагато краще пояснювати переваги та специфіку того, що пропонується придбати. Серед переваг:
- Зручне замовлення через контактні форми або мобільний телефон.
- Можливість дізнатися все про послуги та технології, що використовуються для них.
- Можливість дізнатися більше про професіоналів, які виконуватимуть роботу.
Окрім цього, також можна суттєво доповнити такий сайт фотографіями «До/після», або фото з процесів виконання, якщо це дозволяє специфіка сайту.
Для підкреслення статусності
Деякі товари не можуть вміститися в один пост в соціальних мережах та навіть в одну сторінку. Їхня вагомість та статусність потребує дійсно великої кількості ресурсів та якісного каналу комунікації. Для таких товарів підійде сайт. Серед них можна виокремити:
- Сайти для філіалів міжнародних компаній. Представництва міжнародних компаній хочуть, щоб кожна дія та кожна літера на сайті відображала цінності та статусність компанії. Адаптація під певні реалії може знецінити сутність продукту та невірно відобразити його значущість. Але якісний сайт допоможе розповісти про компанію більше та підкреслити всі переваги.
- Сайти для дорогих продуктів. Дорогий товар треба пояснювати, щоб його купували. Коли клієнт чітко розуміє, за що він платить, він готовий купувати. Сайт дозволить добре пояснити тонкощі та переваги.
Окрім цього, на сайті можна буде одразу і замовити товар без зайвих вагань, не втрачаючи мотивацію.
Для кращого пояснення товару
Складні товари потребують багато уваги до дрібниць. Є низка технологічних та складних продуктів, які неможливо коротко описати. Саме у такому випадку допоможе сайт.
- Він дозволить якісно та органічно розбавляти текст зображеннями.
- Дасть простір для інтерактивних елементів, щоб була можливість детальніше ознайомитися з товаром та придбати його .
- Дозволяє клієнту одразу сконтактувати з менеджерами, щоб прояснити детальніше інформацію.
Складні товари можуть стати доволі легкими, якщо їх якісно пояснити та добре підкріпити допоміжними матеріалами.
Висновок
Сайт — це не пігулка від всіх проблем та не чарівний інструмент, який допоможе масштабувати компанію. Головне — правильно оцінювати свій бізнес та чітко розуміти мету ресурсу.
А створити його можна легко за допомогою шаблонів сайтів, що дозволить валідувати ідеї та дивитися, який з них найкращий.
Сподіваємося, що ці поради допомогли вам визначитися та зрозуміти, чи потрібен сайт вашому бізнесу.

