Зміст кейсу

Медіа


Відгук

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшення видимості сайту
- /02Виведення в ТОП-3 за ключовими запитами
- /03Збільшення трафіку та заявок
- /04Збільшення конверсій сайту
- /05Утримання поточних позицій
Спільна стратегія просування
Стратегія просування по даному сайту була досить специфічною, оскільки на момент звернення до нас сайт вже мав позиції за багатьма запитами і дуже непоганий трафік, але потроху починав стагнувати. Крім того, весняний карантин досить сильно вплинув на роботу багатьох бізнесів і потрібно було більш активно розвивати продажі саме з сайту. Щоб запровадити карантинні обмеження, не давала бізнесу просадок за обігом.
Якщо брати загальну стратегію, то на сайті потрібно було переглядати все – починаючи від технічної оптимізації до покращення юзабіліті та взаємодії з користувачами (UI/UX). Але тут дуже важливо було все реалізовувати в правильному порядку. Якщо дивитися на напрямки роботи загалом, то було зроблено:
- Робота з технічною оптимізацією
- Робота з внутрішньою анкорною перелінковкою
- Робота з семантикою та оптимізація сторінок під запити
- Створення нових сторінок під НЧ запити.
- Оновлення інформаційного контенту та оптимізація під запити.
- Доробка мобільної версії для збільшення конверсії
- Нарощування маси посилань для підтримки та зростання цільових ключів
Що було зроблено
Семантика
Початковим етапом потрібно було провести аналітику всіх ранжованих запитів на поточний момент і правильно побудувати стратегію роботи з сайтом, щоб не втратити поточне ранжування за запитами і лише збільшувати його.
У клієнта вже була семантика, яка замірялася і ми мали статистику динаміки всіх заміряних ключів. Плюс було зібрано нову семантику, якої не було на вимірі. Крім того, вивантаживши ранжовані ключі в Google Search Console було знайдено ВЧ та СЧ запити, які давали хороший трафік, перебуваючи у ТОП5-10, але могли давати більше, якщо їх наздогнати до ТОП 3.
Зібравши всю семантику в єдиний файл, ми побачили реальну картину на сайті.
Розбивши семантику на групи, було виміряно сезонність і обчислено групи запитів, які можна підтягуючи в ТОП знімати більше трафіку ще й за рахунок зростання сезонності.
Для того, щоб цю семантику правильно впровадити на сайт, потрібно правильно розподілити її по сторінках і відкоригувати поточний контент. Для цього потрібно провести аналітику конкурентів у ТОПі та вивести формулу «ідеального контенту» – розмір тексту, відсоток входження, водність тощо.
Контент
Після цього аналізу частина текстів на основних категоріях були переписані повністю, а деякі просто відрерайчені з оптимізацією за входженнями. Хочу зауважити, що тематичне наповнення сайтів було дуже добрим і для нових статей було взято за основу попередні. З урахуванням структури тексту кожну сторінку, було написано заголовки Н2/Н3 з входженням ключів, якщо потрібно.
Також тексти були правильно відформатовані в плані наявності заголовків, маркованих та нумерованих списків, наявність внутрішньої анкорної перелінкування на пріоритетні категорії та розділи.
Наступним напрямком робіт була технічна та внутрішня оптимізація сайту – було дуже слабке завантаження сайту, наявність великої кількості помилок у коді, неправильно організовано роботу мовних тегів, неправильно настроєно роботу сторінок пагінації. Було сформовано кілька ТЗ для програміста, які були розділені за пріоретизацією до виконання та постійним контролем над внесенням техзадань.
Наступною точкою роботи з сайтом була оптимізація індексації сайту, оскільки не було відповідності з видачею вивантаження та картою сайту. Крім того, на сайті були сторінки в SuplementalIndex Google (соплі Google), що вкрай негативно може відбиватися на індексації. Було проведено аналіз сторінок у видачі через вебмайстер Google. На сайті перезабрали файл robots.txt. Поновили принцип формування картки сайту. Усі сторінки з динамічними параметрами та ті, що у соплях закрили meta robots’ом. Після цього уважно стежили за даними у консолі Гугл.
Розширення структури
Наступним кроком було розширення структури під величезний пул НЧ запитів. Реалізувати цей функціонал малою кров’ю можна було за допомогою так званого SEO-фільтра, який за технічними параметрами товару формує статичну сторінку з унікальними метатегами та контентом. Таким чином ми залучили у видачу велику кількість довгих запитів із частотою до 5. Для правильної індексації подібних сторінок на сайті необхідно було реалізувати функціонал внутрішньої перелінкування на подібні сторінки та оновити формування картки сайту з урахуванням цих сторінок.
Також при зборі семантики були знайдені СЧ запити, під які були створені нові категорії та наповнені текстом.
Все це дозволило збільшити кількість корисних сторінок на сайті та в індексі, для того щоб не сильно відставати від основних конкурентів у видачі.
Використання мікророзміток
Для того, щоб розширити сніпети в пошуковій видачі та збільшити їхню клікабельність (ctr), необхідно було впровадити мікророзмітки. По суті, це дасть збільшення трафіку навіть без зміни позицій запитів. За основу було взято кілька мікророзміток, які можуть розширювати видачу SERP:
- Breadcrumbs
- Product
- AgregateRating
- Review
- FAQ
Оскільки FAQ не може виводитися не з однієї з інших мікророзміток, то був невеликий експеримент, який виводити ефективніше. Але після того, як Google урізав функціонал мікророзмітки FAQ, то зробили акцтент на більшості сторінок саме на AgregateRating та Product.
USABILITY + конверсії
Оскільки дизайн сайту був досить старим, а оновлювати його повністю, чревато просіданням позицій і т.д. то було прийнято рішення провести аналіз юзабіліті сайту як десктопу, так і окремо з акцентом мобільної версії. Було проведено аналіз конкурентів
- за наявності функціоналу, що підвищує конверсію;
- з недоробок сайту, які можуть призводити до втрати замовлень
- структуру блоків сторінок конкурентів та реалізацію їх на сторінках мобільного адаптива.
Крім того, на сайт тимчасово було встановлено ЯндексМетрику та підключено функціонал Вебвізора та карти кліків – де було видно, як взаємодіють користувачі з сайтом.
З цього аналізу було сформовано величезне ТЗ з різними варіантами вирішення питань та проблем. Оскільки клієнт є власником бізнесу і самостійно веде контекст + деякі досвіди та експерименти міг проводити на вигляд, то має розуміння взаємодії ЦА з сайтом. Була організована нарада, на основі якої виділили пункти до впровадження.
Це дозволило покращити взаємодію із сайтом, оптимізувати відображення сайту на мобільних пристроях.
Посилання на профіль
Оскільки ніша дуже конкурентна і доводиться конкурувати з сайтами, які мінімум в 2 рази більше за товаром і за кількістю внутрішніх сторінок, то посилання на просування одна з точок зростання сайту та підтримки запитів у ТОПі. Найголовнішим, необхідно було розкласти поточний посилання профіль сайту, виявити неякісні зовнішні посилання і скасувати їх через сервіс Google. Потім потрібно було провести аналіз анкорності посилань, розподілу сторінок, порівняти із середнім значенням по ніші і якомога меншим бюджетом працювати над нарощуванням посилань.
Для цього сайту була дуже щільна робота з майданчиками, яких немає на біржах – аутрич. Для того, щоб за осудні гроші отримувати хороші посилання з тематичних або біля тематичних майданчиків.
Після аналізу поточного посилального сайту та всіх основних конкурентів у видачі була складена стратегія нарощування посилального. З щомісячним підбором анкорів, майданчиків, написанням текстів та закупівлею крауд посилань, для розведення анкорності та комбінування do/nofollow.
Сторінки міст
Оскільки Google дедалі більше починає працювати з регіональною видачею і навіть за загальним запитом підставляти сторінки сайту із зазначенням регіону. Особливо актуально для сайтів, де є офлайн представництва у різних містах. Провівши аналітику заходів із загальних запитів по Харкову (там є представництво) 60% відсотків йде саме на регіональну сторінку.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 12 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Трафік на день | |||
Трафік на день | 992 | 1996 | +210% |
Конверсія сайту | |||
Конверсія сайту | 1,25% | 1.72% | +40% |
Кількість транзакцій | |||
Кількість транзакцій | 1*Х | 2,2*Х | +220% |
Зростання видимості | |||
Зростання видимості | 19 | 40 | +210% |








