Просування інтернет-магазину Eplio

Зростання органічного трафіку на 280% для інтернет-магазину з продажу нової та вживаної техніки Apple.

Трафік
280
Видимість
540
Конверсія
5
Продажі
130
інфографіка по кейсу

Медіа

Графік зростання видимості сайту
Дані з Serpstat
Показники сайту на листопад 2021 року
Дані з Serpstat

Відгук

Початкові дані

Початковий трафік
11389
Конверсія сайту
1, 04%
Вік сайту
3 роки
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Зростання позицій по запитам для нової техніки
  • /02Вихід у ТОП-5 по запитам для вживаної техніки
  • /03Утримання поточних позицій запитів
  • /04Збільшення трафіку на 5-10% щомісяця
  • /05Збільшення конверсії сайту

Загальна стратегія

При просуванні даного сайту стратегію розробляли з урахуванням того, що сайт набагато молодший за всіх своїх прямих конкурентів і асортимент на сайті був дуже маленький і змінювався дуже рідко, могло додаватися близько 20-30 позицій на місяць, але частина позицій могла зникати з наявності. І за фактом ми працювали з дуже обмеженою кількістю сторінок. Плюс, магазин дуже вузькоспеціалізований, і конкурувати з гіпермаркетами з мільйонами сторінок нереально, тому ми пішли шляхом хорошої загальної оптимізація і щільної роботи саме з пріоритетами.

Сайт на період початку робіт вже мав непогане ранжування, але у Топ 10 практично не було, але ранжувалося досить багато ключів ТОП20-50. Тому важливо було дотягнути ключові слова за пріоритетними напрямками в ТОП5 (бажано вище, але порівняно з найближчими конкурентами ми сильно програвали й у технічці, посилальному профілі та віці).

Для зростання позицій у ТОП потрібно було провести повну технічну оптимізацію сайту і попрацювати з показниками WebCoreVital, наскільки це нам дозволив сайт. Крім того, через високу конкуренцію в ніші та з урахуванням пріоритетів розробили стратегію з основним посилальним (як внутрішнім так і зовнішнім) та контентним просуванням на початкові пріоритети – потрібне було зростання ВЧ запитів. Для постійного зростання та точок додаткових продажів вирішили розширювати семантику сайту під СНЧ запити, аж до оптимізації сторінок товарів. Це дало невелике зростання по трафіку, але він був максимально цільовим і дуже вплинув на конверсію сайту.

Було зрозуміло, що досягти швидкого зростання в ТОП3 по ВЧ ключах, які знаходилися далеко за ТОП10 не вийти, ми пішли шляхом збільшення трафіку (при незмінних позиціях) за рахунок підвищення CTR. Це досягається розширенням сніпетів різними типами мікророзміток – більше сніпет – більше кліків – більше трафік.

Але тут дуже важливо було все реалізовувати в правильному порядку. Якщо дивитися на напрямки роботи загалом, то було зроблено:

  1. Робота з технічною оптимізацією.
  2. Робота над впровадженням мікророзміток на сайт – категорії + товари.
  3. Робота з внутрішньою анкорною перелінковкою.
  4. Робота з семантикою та оптимізація сторінок під запити.
  5. Створення нових сторінок під НЧ запити.
  6. Доробка мобільної версії для збільшення конверсії.
  7. Нарощування маси посилань для підтримки та зростання цільових ключів.

Що було зроблено

Семантика

Оскільки сайт вже частково ранжувався на запити, то потрібно було отримати повну інформацію, за якими ключами, на яких позиціях і чи з правильною релевантністю. Для цього зібрали всю доступну семантику через планувальник, пошукові підказки, статистику, зібрану через Google Search Console. були знайдені ВЧ та СЧ запити, які давали хороший трафік, перебуваючи у ТОП5-10, але могли давати більше, якщо їх наздогнати до ТОП 3.

Розбивши семантику на групи, знайшли точки розширення структури та отримання додаткових точок зростання трафіку. Для цього потрібно було провести розширення структури та впровадити статичні фільтри.

Для того, щоб цю семантику правильно впровадити на сайт, потрібно правильно розподілити її по сторінках і написати контент на сторінки, оскільки на більшості просто не було текстів. Провели аналітику конкурентів у ТОПі та отримали усереднені показники за текстовим наповненням.

Контент

На більшості сторінок тексти взагалі були відсутні, і вони були написані з нуля. Під час написання була проведена аналітика конкурентів за розмірами, за входженнями ключів (нудотності) та за структурою – інформаційними блоками (абзацами). Виходячи з даного аналізу, було сформовано докладне технічне завдання для копірайтера в якому врахували всі нюанси. Після додавання текстів на сайт помітно збільшилася середня позиція на запити на сторінках. Після первинної індексації та отримання зростання позицій тексти постійно коригувалися під правильне входження. Це потрібно для правильного розподілу пріоритетності на запити.

Також тексти були правильно відформатовані в плані: наявності заголовків, маркованих та нумерованих списків, наявність внутрішньої анкорної перелінкування на пріоритетні категорії та розділи.

Спочатку особливу увагу було приділено текстам на пріоритетних напрямках продажів, а надалі тексти писалися на решту менш пріоритетних категорій. Крім того, на товари були написані тексти, а точніше автогенеровані описи, щоб збільшити розмір сторінки та контенту.

Технічна оптимізація

Паралельно по сайту було проведено технічну та внутрішню оптимізацію. На сайті були проблеми з наявністю дублів за категоріями (незакриті динамічні url фільтри), що впливало на правильну індексацію сайту, релевантність і давало багато помилок у SearchConsole. Було чимало проблем із WebCore Vital, які потрібно було вирішити. Було опрацьовано логіку роботи автогенерованих метатегів на категорії, статичні фільтри та товари, де не було прописано вручну – це дозволило позбутися дублів та відсутності метаданих. Доопрацьована логіка робота сторінок пагінації під вимоги Google для інтернет-магазинів.

По сайту була проведена оптимізація індексації, оскільки не було відповідності сторінок у видачі, розвантаженні та карті сайту. Хоч сайт і не великий, але за рахунок дублювання сторінок, неправильно сформованого файлу robots.txt, неправильного оформлення пагінації, незакритих сміттєвих сторінок за допомогою тега meta=”robots”, були проблеми з великою кількістю неякісних та нерелевантних сторінок у видачі.

Розширення структури

Оскільки структура даного інтернет-магазину не така велика (виключно техніка Apple), то розширювати її стандартним створенням нових розділів не вдасться. Тут необхідно було працювати із середньочастотними та низькочастотними запитами типу «купити айфон 11 256 гіг» тощо. Для цього нам ідеально підійшли сторінки фільтрів. Ми їх зробили статичними, з унікальними метатегами і можливість додавання текстів з автопідстановкою змінних (але даний функціонал на даний момент не використовується).

Крім того, для формування ЧПУ на сторінках фільтрів застосували не лише додавання конкретного атрибуту, а й додавання назви атрибута. Це допомогло збільшити релевантність сторінки та дотримуватися рекомендацій Google.

Крім усього іншого, при аналізі семантики та попиту по iPhone було виявлено класстер запитів, який має тенденцію, що росте, і багато конкурентів поки не скористалися. Це запити, пов’язані з покупкою в кредит або розстрочку. При аналітиці ніші, визначили, що для їх просування зовсім не потрібно створювати окремі сторінки, а працювати з тими самими запитами на тих же сторінках, що й основні запити.

Використання мікророзміток

Як писав вище, сайт займав уже певні позиції за деякими запитами, але з урахуванням конкуренції різкого зростання запитів у топі могло й не вийти. Тому для того, щоб дати перші результати роботи швидше, вирішили блок робіт з мікророзміток провести на початку робіт, одразу первинною технічною оптимізацією. Це дозволило нам незначно збільшити ctr за тими запитами, які вже були в ТОП 10.

У загальній стратегії за основу було взято кілька мікророзміток, які можуть розширювати видачу SERP:

  • Breadcrumbs
  • Product
  • AgregateRating
  • Review
  • FAQ

Оскільки запити в топі були релевантними категоріям, то з них вирішили і розпочати. На той момент Google вже скоротив візуал по мікророзмітці FAQ, то сенсу її впроваджувати вже не було. Тому вирішили на сторінках категорій застосувати «товарну» мікророзмітку AgregateRating та Review. Маючи одні з найнижчих цін у ніші, це мало добре спрацювати. Але для того, щоб ця мікророзмітка функціонувала правильно, потрібно було провести роботу за товарними відгуками на сайті – чим їх більше, тим красивіше і правдоподібніше виглядають дані у видачі. Оскільки продажі через сайт були хороші, завдання клієнту стояло стимулювати покупців залишити відгук про покупку.

Паралельно інших сторінках сайту також проводилося використання інших типів мікророзміток. На сторінках товарів – Product, Breadcrumbs. На головній використовується лише 1 мікророзмітка Organization, щоб не порушити виведення швидких посилань тощо.

Посилання на профіль

Провівши первинну аналітику сайту за основними параметрами та порівнявши з основними конкурентами в ніші, стало видно, що сайт програє не лише у віці та рівні оптимізації. Але ми маємо посилальний профіль, який у рази гірший за середній по ніші. Саме тому вкрай необхідно було вибудувати стратегію нарощування, за якої ми змогли б максимально «органічно» наростити вагу посилань, при цьому не вийти за «допустимі» показники і не отримати санкцій від пошукової системи.

Спочатку було проаналізовано профіль посилання сайту. Виділено посилання, які потенційно більше шкодять сайту, ніж корисні. Даних беклінкоа небагато видаляли їх через сервіс поступово, невеликими групами.

По ніші б/у техніки apple була проведена аналітика посилальних профілів сайтів конкурентів та виділено основні параметри посилання, до яких потрібно прагнути. Звівши разом поточний посилальний з «необхідним», враховуючи ще параметри середнього щомісячного зростання посилального конкурентів, сформували стратегію розвитку на рік. Кількість посилань, що купуються в цілому, співвідношення анкору і безанкору, статейні і крауд, do- і no- follow.

Крім цього, було дуже важливим використання правильних анкорів у статейних посиланнях, щоб просувати саме ті категорії, які для клієнта максимально цікаві та прибуткові. Тому основний акцент за статейними анкорними посиланнями був саме на пріоритетні напрямки – продаж б/в айфонів.

Доробка структури (українська версія сайту + сторінки міст)

Наразі українська версія сайту практично готова до роботи. Це дуже важливий етап у просуванні, і дасть дуже гарне зростання за ранжованими запитами українською мовою, які є релевантними на російські сторінки, та російськими запитами за рахунок покращення поведінкових. Але у зв’язку з тим, що це дуже складно технічно (пов’язано з базою даних, з якої відбувається синхронізація товарів), сайт функціонує на одній мовній версії.

Також у найближчих планах реалізація сторінок під регіональні запити на даний момент функціонал ще не розроблений. Впроваджено лише після повної реалізації української версії сайту.

Результати

Параметри На початку роботи Через 15 місяців Різниця
Трафік на день
Трафік на день 386 1147 +280%
Конверсія сайту
Конверсія сайту 1,04% 1,1% +5%
Кількість продажів
Кількість продажів 1*х 2,3*х +230%
Видимість
Видимість 0,65 3,57 +540%
Медіа
Графік зростання видимості сайту
Дані з Serpstat
Показники сайту на листопад 2021 року
Дані з Serpstat
Позиції за пріоритетними запитами
Дані з SE Ranking
Позиції за пріоритетними запитами
Дані з SE Ranking
Застосування мікророзміток
Дані з пошукової видачі
Зростання показника DR по сайту
Дані з Ahrefs
Графік зростання кількості ранжованих ключів
Дані з Serpstat
Позиції за пріоритетними запитами
Дані з SE Ranking
Позиції за пріоритетними запитами
Дані з SE Ranking
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову