Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшення видимості сайту
- /02Виведення в ТОП-3 по ключовим запитам
- /03Утримання поточних позицій
- /04Збільшення конверсії сайту
- /05Покращення ранжування сайту
Загальна стратегія
Мережа магазинів компанії досить розгалужена (Київ і 29 міст України) і пошукова локалізація мережі реалізована за допомогою піддоменів. Отже, в першу чергу, вирішили питання наявної конкуренції в пошуку основного домену із піддоменами інтернет-магазину за визначеним регіоном просування.
Основний домен був «заглушкою», який не був прив’язаний до регіону, там просто був список піддоменів. Але ми помітили тенденцію того, що по регіону Київ і область ранжується більше саме харківський сайт на поганих позиціях за ТОП-5, який на окремому домені, а київський піддомен ранжувався ще гірше, ніж харківський. Було прийнято рішення, що сайт під Київ і область не повинен бути на піддомені, а повинен бути на основному сайті, таким чином ми б зібрали максимум посилального профілю з піддоменів і показали пріоритетність у ранжуванні сайтів по регіонам. Тобто, таким чином ми вирівняли б ранжування сайту регіональне, а також максимум ваги направили б на регіон, який є найбільш конкурентним.
Окрім проблем з основним доменом, ми мали також великі проблеми з посилальним профілем і контентом на сторінках. Після аналізу ніші і сайту було виявлено, що посилальний профіль був сильно заспамлений анкорними посиланнями і посиланнями низької якості, які після виходу нового алгоритму, могли бути розцінені як некорисні, саме тому і треба було за допомогою закупівель нівелювати велику кількість анкорних посилань. Тому була розроблена стратегія саме на те, щоб це все вирівняти.
Окреме питання по контенту. На сайті дуже багато генерованого контенту який збирався по шматочкам для кожної окремої сторінки. Хоч в ідеалі кожен текст і був унікальний, але при цьому всьому він мав не ідентичні для багатьох сторінок шматки, тому потрібно було для пріоритетних сторінок писати хоч і менші, але унікальні тексти.
Що було зроблено
Семантика
Початковим етапом потрібно було провести аналітику всіх ранжованих запитів на поточний момент і правильно побудувати стратегію роботи з сайтом, щоб не втратити поточне ранжування за запитами і лише збільшувати його.
У клієнта вже була семантика, яка замірялася і ми мали статистику динаміки всіх заміряних ключів. Плюс було зібрано нову семантику, якої не було на вимірі. Крім того, вивантаживши ранжовані ключі в Google Search Console було знайдено ВЧ та СЧ запити, які давали хороший трафік, перебуваючи у ТОП 5-10, але могли давати більше, якщо їх наздогнати до ТОП-3.
Зібравши всю семантику в єдиний файл, ми побачили реальну картину на сайті.
Розбивши семантику на групи, було виміряно сезонність і обчислено групи запитів, які можна підтягуючи в ТОП знімати більше трафіку ще й за рахунок зростання сезонності.
Для того, щоб цю семантику правильно впровадити на сайт, потрібно правильно розподілити її по сторінках і відкоригувати поточний контент. Для цього потрібно провести аналітику конкурентів у ТОПі та вивести формулу «ідеального контенту» – розмір тексту, відсоток входження, водність тощо.
Контент
Провели перевірку якості контентної оптимізації сторінок сайту, відкорегували мета-теги, параметри оптимізації медіа-матеріалів. Для всіх пріоритетних сторінок сайту провели оновлення контенту. Проаналізували наявні та розробили і опрацьовуємо контент-план наповнення блогу сайту інформаційними матеріалами, також додаємо релевантні фото- та відео-матеріали.
В результаті видимість сайту в пошуку покращилась за рахунок зростання запитів до ТОП-3, ТОП-10. За перший квартал 2022 року отримали зростання органічного трафіку сайту.
Розширення структури
Розширення структури сайту виконано шляхом налаштування пошукової оптимізації сторінок фільтру і за результатами проведеного дослідження семантики ніші. Також виконали налаштування CMS сайту для SEO оптимізації сторінок пагінації, фільтрів і сортувань.
На основі розробленого контент-плану, розміщуємо нові інформаційні матеріали в блозі сайту.
Посилальний профіль
Створили стратегію зі зростання посилального профілю сайту на основі дослідження і аналізу зовнішніх посилальних профілів сайту і основних конкурентів.
Донорів для розміщення посилань вибираємо лише з тематичних доменів-донорів, для отримання не тільки статичної ваги, а ще й динамічної – у вигляді переходів. Для реалізації стратегії щодо зовнішніх посилань користуємось Outreach.
Результати
Параметри | Початок роботи | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Трафік | |||
Трафік | 27000 | 49600 | +83% |
Трафік органічний | |||
Трафік органічний | 11300 | 23400 | +107% |
Кількість сторінок в індексі Google | |||
Кількість сторінок в індексі Google | 40900 | 89950 | +120% |
Кількість сторінок з відео в індексі Google | |||
Кількість сторінок з відео в індексі Google | 30100 | 38800 | +29% |







