Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Вивід ВЧ запитів в ТОП-5
- /02Збільшення органічного трафіку
- /03Покращення usability сайту
- /04Збільшення конверсії сайту
- /05Робота з репутацією бренду
Загальна стратегія
Просування цього сайту було, з одного боку, досить стандартним, з іншого боку, були свої складнощі, зважаючи на дуже обмежену кількість товарів і обмеженість функціоналу адмінки. Сайт зроблено на Shopify. Це популярна, але досить обмежена за можливістю вносити правки адмінка. Тому доводилося вигадувати нестандартні рішення для стандартних речей.
Основними напрямками роботи були:
Робота з технічною оптимізацією (наскільки це можливо).
Робота з внутрішньою анкорною перелінковкою між товарами, категоріями.
Робота з семантикою та оптимізація сторінок під запити і розширення структури.
Створення нових сторінок під НЧ запити.
Оновлення інформаційного контенту та оптимізація під запити.
Доопрацювання мобільної версії для збільшення конверсії.
Нарощування посилальної маси для підтримки і зростання цільових ключів.
Що було зроблено
Семантика
Як я писав вище, у цього проекту дуже обмежений асортимент товарів, тому збирати велику кількість семантики просто немає можливості. Але перед роботою на сайті було буквально 2 категорії, в яких були просто хаотично розташовані товари. Після правильного створення структури вийшло вже трохи більше посадкових сторінок. Структуру робили ґрунтуючись на зібраній семантиці.
Також була складність і з тим, що в основній семантиці не можна було вживати деякі запити, які були запатентовані. І називати товари з використання цього слова просто не можна. Тому спочатку доводилося використовувати це слово дуже “акуратно”.
Контент
До початку робіт із просування контенту, оптимізованого під пошукові запити, на сайті не було взагалі. Тому тексти на сайт писали з нуля. Було проаналізовано нішу, і на основі контенту конкурентів було виведено “формули” ідеальних текстів: розмір, нудотність ключів тощо. Були розроблені структури текстів на всі сторінки.
Ґрунтуючись на зібраній семантиці, тексти були оптимізовані під конкретні списки ключових слів. Також з урахуванням семантичного ядра сайту були прописані максимально релевантні метадані з використанням УТП.
Також незначно було змінено виведену назву товару для того, щоб збільшити входження ключових слів на сторінку і водночас не отримати переспаму.
Розширення структури
Розширення структури для цього проєкту було просто необхідним, оскільки на сайті було всього 2 категорії, які ніяк не могли охопити всіх запитів, які потрібно було заточити під цей сайт. Тому ми збирали максимально великий обсяг семантики. І потім на основі асортименту товару була сформована максимально широка структура, яка повинна бути ще максимально простою, щоб не ускладнювати процес пошуку для постійних клієнтів.
Оскільки ключів, за якими можуть шукати цей сайт, може бути досить багато, а привласнити їх до сторінок категорій просто не вийде, було вирішено частину запитів просувати через блог. Тому дуже багато статей пишеться саме в блог.
Впровадження мікророзміток
Для того щоб розширити сніпети в пошуковій видачі та збільшити їхню клікабельність (ctr), необхідно було впровадити мікророзмітки. По суті, це дасть збільшення трафіку навіть без зміни позицій запитів. За основу було взято кілька мікророзміток, які можуть розширювати видачу SERP і максимально мають вплинути на ctr:
- Product;
- AgregateRating;
Впровадження цих мікророзміток вплинуло на трафік на самі товари. Дуже часто в цій ніші людина потрапляє одразу не на сторінку категорії або головну, а на сторінку товару. І максимально поліпшивши зовнішній вигляд сніпета товару, можна отримувати більше кліків саме за товарами, коли трафік максимально конверсійний.
Посилальний профіль
На момент початку робіт посилальний профіль сайту був доволі низьким і знижувався далі, що, відповідно, позначалося і на ранжируванні сайту. Оскільки конкуренти мали досить високі показники посилальних профілів, було прийнято рішення розвивати контрольний профіль активно, але з мінімальною ймовірністю отримання санкцій за контрольний накрут.
Було проведено аналіз конкурентів і визначено обсяги закупівель посилань. Також було розраховано необхідне “ідеальне” співвідношення анкорних і безанкорних посилань, щоб мінімізувати потенційні санкції (побоювалися санкцій через високу ціну доменного імені та маленький вік сайту – переходити на інший домен клієнт не захотів би).
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Трафік | |||
Трафік | 616 | 3902 | +633% |
Конверсія сайту | |||
Конверсія сайту | 0,78 | 4,23 | +500% |
Кількість продажів | |||
Кількість продажів | NDA | NDA | +3428% |
Працюючи з сайтом досить довго, ми бачимо, що цей бренд уже впізнаваний на території США. Про це говорять і збільшення брендового трафіку, і зростання частотності брендових запитів. Зараз необхідно вже починати працювати саме з брендом і цінностями компанії. Людям необхідно показувати цінність саме бренду: його ідею та місію. Це дасть змогу створити людей-адвокатів бренду і, відповідно, збільшити продажі.







