Просування сайту міжнародної агенції сурогатного материнства

Збільшення на 583% ключових слів в ТОП-3 для агенції сурогатного материнства повного циклу в США.

KW
969
KW в ТОП-3
583
KW в ТОП-10
561
KW в ТОП-50
402

Початкові дані

Органічний трафік
0
Кількість ключових слів
300
Домени-донори
42
Вік сайту
1,5 роки
Пріоритетний регіон просування
Північна Америка

Цілі роботи

  • /01Розробка стратегії просування сайту на конкурентному ринку
  • /02Розширення структури сайту під комерційні та інформаційні запити
  • /03Доопрацювання структури комерційних і інформаційних сторінок сайту
  • /04Робота з посилальним профілем
  • /05Реалізація блогу
  • /06Вивід пріоритетних запитів в ТОП-10

Основні проблеми та стратегія

Даний проєкт є дуже особливим, оскільки він мав дуже мало комерційних сторінок. Це пов’язано з тим, що є основна група ключів, яка пов’язана з послугою, і таких кластерів  буквально 3-5. Всі останні запити є або напівінформаційні, або суто інформаційні. Саме тому потрібно було зробити основні комерційні сторінки, а потім працювати дуже активно з блогом і вести його на високому рівні.

Основною проблематикою проєкту було те, що конкуренція в ніші складалась з як інформаційних медичних сайтів з мільйонним трафіком і просто «космічним» посилальним профілем, так і з комерційними сайтами з меншими інформаційними блогами. Тому просто структурою або просто посиланнями ми б точно не змогли нічого зробити.

Тому ми почали роботу з сайтом відразу в декількох напрямках і опрацьовували всі аспекти поступово:

  1. Розширення структури за рахунок створення невеликої групи комерційних сторінок з акцентом саме на високу конверсійність і великої кількості сторінок  з інформаційними запитами – це були статті інформаційні з усіх питань навколо теми сурогатного материнства.
  2. Розширення структури сторінок для покращення зовнішнього вигляду і конверсійності, а також для додавання блоків, необхідних для ефективного просування. Створення структури сторінки статей, згідно всіх вимог Google до інформаційних текстів.
  3. Активна, з урахуванням новизни сайту, робота з посилальним профілем. До початку робіт посилальним профілем сайту майже не займались, були лише органічні посилання, але навіть не з цільового регіону, тому участі у ранжуванні вони не приймали.

Що було зроблено

Контент

Створення контенту на сайт було поділено на 2 групи:

  1. Сторінки комерційного характеру. Тут проводився аналіз конкурентів за структурою контенту у конкурентів, і на основі цього робилися блоки і наповнювались професійним контентом і особливостями роботи саме нашої компанії. Але оскільки було необхідно розподілити ключі, то робили і блоки для СЕО-тексту.
  2. Сторінки для статей, куди будуть заточені всі інформаційні запити, яких в ніші  набагато більше, ніж комерційних. Структура сторінки і її функціонал формувалися на основі аналізу конкурентів і вимог до медичних інформаційних статей, що дуже важливо для гарного ранжування. Тексти для статей писалися на основі кластеризації суміжних груп запитів і розбивки на блоки на основі структури тексту конкурентів у ТОПі.

Семантика

Суто комерційної семантики на проєкт не дуже багато, зібравши її, ми створили основний костяк структури сайту, там вийшло порядку 4-6 основних сторінок. Але через специфіку ніші, акцент був зроблений саме на інформаційну семантику, щоб попередньо довго прогрівати потенційну аудиторію.

Дана послуга відноситься до тих, які не купують інфантильно. Про неї довго дізнаються, читають, приймають зважене рішення за достатньо довгий проміжок часу. Саме тому інформаційна складова сайту така важлива, можливо навіть важливіша за комерційну складову.

Розширення структури

Як написано вище – розширення структури велося у 2 напрямках:

  1. Створена основна комерційна складова сайту, ціль  якої продажі і закриття ліду.
  2. Розроблений і оформлений правильно блог, згідно канонів пошукової системи, який приводить на сайт напівкомерційний теплий трафік і закриває всі інформаційні запити в ніші.

Посилальний профіль

Аналізувати посилання нашого сайту не треба було, бо з необхідного ГЕО їх було 1-2, а інші в просуванні по Америці просто не приймають участі, тому важливо працювати саме з регіональними посиланнями.

Після аналізу конкурентів ми побачили, що маємо 2 групи сайтів: комерційні із серйозним посилальним профілем і інформаційні з медицини, які мали тисячі сторінок і десятки сотні тисяч посилань – з ними ми конкурувати точно не могли. Тому ми для початку орієнтувалися на комерційні сайти, які, по суті, є нашими конкурентами.

Проаналізували їх профілі, усереднили, розробили стратегію з урахуванням того, що у нас молодий сайт з мінімальним посилальним профілем, і того, що сотнями посилання купувати не можна, а потрібно плавно нарощувати їх.

Результати

Параметри На початку Через 5 місяців Різниця
KW
KW 230 2230 +969%
KW в ТОП-3
KW в ТОП-3 12 82 +583%
KW в ТОП-10
KW в ТОП-10 68 450 +561%
KW в ТОП-50
KW в ТОП-50 362 181 +402%
Медіа
Динаміка ключових слів
Дані Serpstat
Динаміка доменів-донорів
Дані Ahrefs
Основні показники
Дані Ahrefs
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову