Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Комплексний аудит сайту та аналіз ТОП гравців ніші
- /02Повна технічна оптимізація сайту та доопрацювання юзабіліті
- /03Первинний збір усіх потенційних запитів в ніші
- /04Розширення каталогу сайту під всі релевантні запити
- /05Збільшення конверсійності сайту та просування пріоритетних запитів в ТОП-5
- /06Робота з зовнішнім посилальним профілем
Основні проблеми та стратегія
Агро ніша є дуже конкурентною і досить цікавою, оскільки класичне написання текстів і оптимізація технічних характеристик не дають швидких результатів. Конкуренція по SEO в ніші виключає лише базову роботу з контентом і технічними проблемами. Для того, щоб мати можливість знаходитись в ТОП-10 сайт повинен бути реально класним, зручним, мати гарні і конкурентні ціни і бути кращим за конкурентів.
Саме тому робота була поділена на 2 основних напрями: первинне СЕО та персоналізована робота з сайтом.
Базове SEO включає в себе роботи з технічної оптимізації – швидкість, редіректи, дублі, індексація і т.д. Тобто всі основні речі, без яких сайт би просто не міг нормально просуватися через величезну кількість схожих товарів і категорій, дублів та сміттєвих сторінок, яких було достатньо багато. І це було першою проблемою – прибрати дублі, унікалізувати сторінки і максимально швидко це все відправити на повторну індексацію.
Після виправлення основних проблем потрібно було працювати в 4 напрямках:
- Розширення структури
- Контентна оптимізація (тексти, нові блоки, відгуки і т.д.)
- Робота з юзабіліті
- Робота з посиланнями
Саме ці напрямки повинні були дати необхідний ефект. Але на це все потрібен був час, оскільки сайт великий, і швидко все переробити було б дуже складно.
Що було зроблено
Семантика та структура
Сайт мав достатньо невелику структуру, як для вебресурсу такого масштабу. Крім того, навіть наявна структура не мала нормального виводу на сайті для формування правильної ієрархії в очах пошукової системи.
Саме тому нам потрібно було розширити структуру, адже поточна не охоплювала і 20% від всієї нішевої. Для цього була проведена об’ємна робота по збору первинної маркерної семантики під нову структуру. Отримавши її, необхідно було це все реалізувати на сайті, а саме: створити нові категорії, переробити структуру навігаційного меню, щоб необхідні сторінки виводились і все працювало максимально зрозуміло для відвідувачів. При цьому, щоб більшість важливих сторінок відразу були в доступності для пошукових роботів.
На сайті була створена трирівнева система категорій товарів та SEO-фільтр. Для цього необхідно було на всіх товарах правильно і ідентично прописати необхідні атрибути і зробити коректну роботу SEO-фільтру.
Всі ці заходи були направлені на те, щоб сайт ранжувався по всім типам запитів від високочастотних до супер низькочастотних по назвам товарів (які, до речі, теж доопрацьовувались для ширшого охоплення по ключам) і SEO-фільтрам.
Контент
В даній ніші лише написання одного тексту і правильних мета-тегів на сторінку точно було б недостатньо, тому що, по-перше, просто статичний текст не дав би постійного оновлення контенту для сторінок, що так важливо для постійної індексації і збільшення краулінгового бюджету, а по-друге, для збільшення юзабіліті і додаткового перелінкування цього було б банально замало. Тому на сайт були написані стандартні «сеошні» тексти, але додатково сторінки категорій наповнювалися табличною версткою для показу пріоритетних і популярних товарів, які динамічно змінювалися для постійного оновлення сторінки. Також на категоріях виводились відгуки для реалізації блоків мікророзміток для розширених сніппетів.
Контент на сайт був написаний на основі аналізу текстів топових конкурентів в ніші, щоб бути не гіршими за входженням пріоритетних ключів і т.д. Також в текстах використовувалося анкорне перелінкування на суміжні категорії для передачі внутрішньої ваги і правильного її розподілу.
Все це допомогло покращити індексацію сторінок та позиції за запитами.
Посилальний профіль
Ніша дуже конкурентна, тому робота з посиланнями повинна бути дуже активною і правильною для ефективного пошукового просування.
Для того, щоб зрозуміти, які посилання треба купувати, проведений глобальний аналіз ніші та посилальних профілей всіх конкурентів. На основі цього був сформований стратегічний план нарощування посилальної маси, щоб він відповідав вимогам ніші і був максимально природнім для пошукової системи. В стратегії було поєднано декілька напрямів роботи з посиланнями: дорогі посилання для самих «жирних» ключів і для реферального зацікавленого трафіку, більш дешеві але технічно кращі посилання для зростання зовнішньої ваги та органічні крауд і посилання з катологів для безанкорного просування.
Це все мало відповідний ефект під час просування сайту. Тому стратегію було сформовано правильно з точки зору ефективності витрат і отриманих результатів.
Результати
Параметри | На початку робіт | Через 14 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Видимість | |||
Видимість | 1,48 | 4,32 | +292% |
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 6576 | 23320 | +355% |
Конверсія сайту | |||
Конверсія сайту | 0,8% | 1,1% | +37% |



