Збільшення заявок на 143,11% для сайту з підбору та продажу авто із-за кордону

Збільшення заявок на 143% для компанії, що спеціалізується на підборі, пригоні та продажу авто із США, Канади та Європи.

CPA
61
Кліки
41
Заявки
143
Покази
70

Початкові дані

Вік сайту
1 рік
Регіон просування
Україна
Тип реклами
Пошукова
Тип сайту
Лендинг

Цілі роботи

  • /01Збільшення продажів
  • /02Підвищення впізнаваності бренду
  • /03Оптимізація витрат на рекламу

Основні проблеми

Клієнт звернувся до WEDEX з метою збільшити кількість заявок, покращити впізнаваність молодого бренду та ефективно оптимізувати витрати на рекламу для досягнення максимального результату.

Стратегія, що була розроблена для сайту включала в себе такі пункти:

  • оптимізація пошукової реклами для залучення цільової аудиторії, яка шукає послуги пригону авто;
  • запуск медійної реклами (Performance Max) для охоплення ширшої аудиторії через різні канали Google;
  • налаштування та запуск ремаркетингу для повторного залучення відвідувачів, які виявили інтерес до послуги, але ще не відправили форму.

Що було зроблено

В рамках реалізації стратегії були виконані наступні пункти оптимізації:

  • було налаштовано відстеження конверсій для точного аналізу ефективності кампаній;
  • виконаний повний та детальний збір семантики для створення цільових та релевантних рекламних повідомлень;
  • виконано налаштування рекламних кампаній, кластеризованих по різним мовам;
  • були розроблені унікальні банери для медійної реклами та ремаркетингу;
  • виконується постійна оптимізація через аналіз пошукових запитів, додавання мінус-слів, виключення неефективних запитів та налаштування автоматичних стратегій для досягнення конверсій.

Результати

Завдяки правильно підібраній стратегії запуску контекстної реклами ми змогли ефективно залучати нову цільову аудиторію на сайт та збільшити прибуток. Використання комбінованого методу запуску рекламних кампаній допомогло ефективно оптимізувати витрати та значно збільшити рентабельність.

Параметри На початку Різниця Результати
Покази
Покази NDA -69,84% Проведена оптимізація та фокусування на цільову аудиторію
Кліки
Кліки NDA +41,29% Збільшення зацікавленості аудиторії
CTR
CTR NDA +368,45% Покращена ефективність рекламних оголошень
CPC
CPC NDA -33,72% Виконана оптимізація витрат
Заявки
Заявки NDA +143,11% Збільшення кількості потенційних клієнтів
CPA
CPA NDA -61,18% Збільшена ефективність витрат на залучення клієнтів
Коефіцієнт конверсії
Коефіцієнт конверсії NDA -47,8% Виконана компенсація за рахунок кількості заявок
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову