Просування сайту постачальника біопалива в Україні

Зростання трафіку на 1600% та конверсії на 104% для сайту постачальника паливних пелет та брикетів в Україні.

Трафік
1600
Видимість
4000
Конверсія
104
інфографіка по кейсу

Медіа

Динаміка трафіку
6
Динаміка основних показників
Дані Ahrefs

Відгук

Початкові дані

Початковий трафік
320
Конверсія сайту
2,3%
Вік сайту
5 років
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Технічна оптимізація сайту
  • /02Максимальне розширення семантики
  • /03Розширення структури сайту
  • /04Виведення конверсійних запитів у ТОП-3
  • /05Робота з посилальним профілем

Загальна стратегія

Особливістю бізнес ніші сайту є висока конкуренція, отже, стратегія пошукового просування була орієнтована, в першу чергу, на покращення видимості сторінок сайту за низько та середньо частотними ключовими запитами.

Пріоритетними напрямками пошукової оптимізації були: дослідження ключових слів, розширення структури сайту за результатами робіт з семантичним ядром, виконання аналізу ТОП-конкурентів, комплексного аудиту сайту та технічної оптимізації, On-Page оптимізації.

Що було зроблено

Семантика

На першому етапі виконали дослідження семантики та кластеризацію груп пошукових запитів. Перевірили  релевантність сторінок, оцінили видимість та рівень пошукової оптимізації.

Розширення структури за рахунок створення окремих категорій товарів дозволило максимально охопити семантику бізнес ніші та розширити охоплення цільової аудиторії.

Надалі і до тепер, за рахунок періодичних публікацій в блозі сайту корисних та актуальних інформаційних матеріалів, на сайт залучається нова зацікавлена аудиторія, зростає число ранжованих в пошуку сторінок та ключових слів.

Контент

Виконавши аудит On-Page оптимізації сайту, провели повне коригування мета-описів Description,  заголовків H1, Title та наповнення сторінок. Додали, оптимізовані для пошуку, медіа-матеріали.

В процесі оптимізації були внесені зміни до існуючих сторінок та розроблений контент-план щодо створення нових сторінок. Наразі спостерігається постійне зростання кількості відвідувачів з пошуку.

Розширення структури

Створення нових сторінок категорій товарів та послуг сприяє залученню цільової аудиторії ресурсу відвідувачів.

Таким чином, розширення структури сайту з необхідною SEO оптимізацією призвело до зростання кількості ранжованих в пошукових системах ключових слів та сторінок, покращення позицій.

Продовжується робота з розширення структури за рахунок створення сторінок міст для запитів з геоприв’язкою для збільшення семантичного покриття та отримання трафіку з локального пошуку.

Посилальний профіль

За результатами аналізу посилальних профілів сайту і конкурентів сформували стратегію з підтримки та зростання посилальної маси сайту.

Для отримання зовнішніх посилань використовуємо, в основному, Outreach. Були опрацьовані каталоги та інформаційні платформи. Розміщення на зовнішніх майданчиках інформації про компанію дозволили покращити впізнаваність та авторитет бренду. Донорів для отримання зовнішніх посилань на сайт обираємо серед тематичних та максимально якісних майданчиків.

Технічна оптимізація

З початку роботи періодично виконується аудит сайту для виявлення технічних проблем та їх оперативного усунення. На сторінки були додані всі необхідні типи структурованих даних для відображення розширених сніпетів в пошуковій видачі.

Usability

За рахунок аналізу структури сторінок конкурентів та аналізу поведінки користувачів на сайті була оновлена структура сторінок: оновлена навігація, додані конверсійні елементи та блок спеціальних пропозицій, створені блоки для відгуків користувачів, блок FAQ, тощо.

Робота з покращенням взаємодії користувача з сайтом триває постійно.

Параметри На початку роботи Через 12 місяців Різниця
Органічний трафік
Органічний трафік 320 Результати роботи +1566%
Реферальний трафік
Реферальний трафік 80 1320 +1550%
Конверсія сайту
Конверсія сайту 2,3% 4,7% +104%
Зростання видимості
Зростання видимості 0,01 0,41 +4000%
Медіа
Динаміка трафіку
Дані Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані Serpstat
Динаміка видимості
Дані Serpstat
Основні показники сайту
Дані Serpstat
Динаміка основних показників
Дані Ahrefs
Динаміка рейтингу домена
Дані Ahrefs
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
Динаміка органічного трафіку
Дані Ahrefs
Динаміка органічних сторінок
Дані Ahrefs
Динаміка позицій ключових слів
Дані SE Ranking
Динаміка позицій ключових слів
Дані SE Ranking
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову