Просування сайту компанії промислового будівництва з металоконструкцій

Просування 140 пріоритетних запитів в ТОП-10 для сайту будівельної компанії в США.

KW
6250
KW в ТОП-3
21
KW в ТОП-10
140
KW в ТОП-50
1786

Початкові дані

Початковий органічний трафік
0
Ключові слова
0
Домени-донори
10
Вік сайту
6 місяців
Регіон просування
США

Цілі роботи

  • /01Розробка стратегії просування сайту
  • /02Аналіз ніші і рекомендації для структури сторінок
  • /03Розширення структури сайту під НЧ і СЧ запити
  • /04Робота з посилальним профілем
  • /05Просування СЧ І НЧ запитів в ТОП-10

Основні проблеми та стратегія

Дана ніша дуже конкурентна на території Америки. В топі майже не було молодих сайтів і компаній молодше 2 років. В основному в топі знаходяться компанії яким 10-15 років за рахунок високого трасту домену і великого посилального профіля. Прорахувавши бюджети на посилання, там були «космічні» суми, ми зрозуміли, що посиланнями ми їх не зможемо обійти, і необхідно розробити комплексний підхід.

А ще своєрідною проблемою було те, що сайт був зроблений на 5 сторінок – головна, послуги, зі всім списком будівель, контакти, про компанію і партнерство. Як з таким сайтом конкурувати з лідерами ніші?

Тому було прийнято рішення рухатися відразу в 3 напрямках:

  1. Розширення структури за рахунок розширення семантичного ядра під конкретні типи будівель – ангари, гаражі, сільгосп конструкції тощо. Ці всі ключі були максимально цільові і мали гарну частотність. Далі ми йшли в розширення структури в кожному з типів ангарів по їх особливостям – теплі ангари, розміри ангарів, особливості конструкції – круглі, квадратні і т.д.
  2. Розширення структури сторінок для покращення зовнішнього вигляду і зручності, а також для додавання блоків необхідних для ефективного просування. На сторінці повинен бути не тільки заголовок, текст і все, повинні бути конверсійні форми, приклади робіт, відгуки, приблизні вартості та таке інше.
  3. Активна, наскільки це можливо, робота з посилальним профілем. До початку робіт посилальним профілем сайту майже не займалися, були лише органічні посилання сумнівної якості і в мінімальній кількості. Тому на початкових етапах варто було не «перегнути палку» з кількістю посилань – краще почати більш стримано і не викликати підозр  у пошукової системи, ніж працювати з цим дуже активно.

Що було зроблено

Контент

Для того, щоб правильно використовувати релевантні ключові слова на сторінках, необхідно їх максимально органічно вставляти в контент на сторінці, але проблема в тому, що сторінок як таких ще не було, тому під час розробки структури сторінки ми також повинні були враховувати не тільки технічний контент, а і поля, і місце для SEO-контенту.

Тому було прийнято рішення, щоб не відлякувати потенційних технічно грамотних клієнтів сеошними текстами, контент, що має цінність з технічної точки зору, розмістити по сторінці, а сеошні тексти, які оптимізовані під ключові запити, сховати під блоком FAQ. Таким чином ми і сторінку розширили додатковим блоком, і зробили додаткову мікророзмітку. Але, нажаль, шкода, що в розширеному сніппеті вона не відображається.

Семантика

Семантики для даної ніші було дуже багато, як комерційної, так і загальної інформаційної.

Для початку роботи було достатньо комерційної семантики, оскільки потрібно було спочатку зробити саме комерційну структуру сайту, а вже потім працювати над інформаційним запитами розширюючи і покращуючи сайт.

Для початку знаходили семантику на сайтах конкурентів, яка вже ранжувалась у них і доповнювали її даними з Google ADS та Ahrefs.

Семантика збиралась для дворівневої структури сайту. Перший рівень – це призначення і особливості: ангар для худоби, гараж для літаків і таке інше. + круглі ангари, теплі ангари. Другим рівнем повинно було бути пересічення цих параметрів, наприклад, круглий сарай для худоби, утеплений ангар для літаків і т.д.

А вже після того, як даний пул ключів буде весь використаний, то перейшли до розширення інформаційної структури сайту шляхом написання інформаційних статей.

Розширення структури було здійснено в 2 напрямках:

  1. Створена структура першого рівня за призначенням і особливостями будівель
  2. Створена структура другого рівня за пересіченням призначення і особливостей

Посилальний профіль

Проаналізувавши посилальні профілі сайту і ТОП конкурентів, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту.

Посилальний профіль сайту був не “розкачаний”, тому роботу ми почали дуже плавно, щоб все виглядало максимально природнім, і Google не застосував санкції до сайту.

Для цього використовувалися посилання анкорні з тематичними текстами з технічно якісних майданчиків. Також для розбавлення посилального профілю безанкоркою використовувались крауд посилання і посилання з різних каталогів, блогів і т.д.

Все заради єдиної мети – отримати посилальну вагу і зробити це максимально природньо.

Результати

Параметри На початку Через 5 місяців Різниця
KW
KW 0 6250 +6250
KW в ТОП-3
KW в ТОП-3 0 21 +21
KW в ТОП-10
KW в ТОП-10 0 140 +140
KW в ТОП-50
KW в ТОП-50 0 1786 +1786
Медіа
Основні показники
Дані Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову