Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Просування ВЧ запитів в ТОП-3
- /02Збільшення органічного трафіку
- /03Покращення usability сайту
- /04Підготовка сайту для запуску РК
- /05Робота з SERM
Основні проблеми та загальна стратегія
Даний сайт вже мав мінімальну оптимізацію, але вона була виконана самостійно замовником, тому була частина запитів, які вже ранжувалися по сайту, але велику кількість трафіку вони не приносили.
Сайт на Shopify, тому для просування треба підходити з розумінням функціонування адміністративної панелі. Тобто на сайті потрібно було розширити структуру внутрішнім функціоналом.
Нові сторінки були створені під групи запитів, які були максимально релевантні й могли давати потенційні продажі та цільовий трафік. Правильне наповнення, гарна оптимізація під запити і якісний товар і ми маємо результат, де середня позиція по всім цільовим запитам в ТОП-5. При тому, що самі ВЧ ключі займають 1-3 місце в пошуковій видачі.
Також графік зростання посилань гарно корелює з графіком кількості зовнішніх посилань. Тобто нові якісні зовнішні посилання допомогли в досягненні поставлених цілей.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Трафік на день | |||
Трафік на день | 21 | 209 | 895% |
Видимість | |||
Видимість | 0,01 | 0,45 | 1200% |








