Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшення продажів
- /02Підвищення впізнаваності бренду
- /03Оптимізація витрат на рекламу
Основні проблеми
Клієнт звернувся до агенції з метою збільшити впізнаваність бренду, так як сайту всього 1 рік, а також підвищити кількість онлайн-продажів та оптимізувати витрати на рекламу для досягнення максимальної ефективності рекламних кампаній.
Після обговорення була розроблена та узгоджена загальна стратегія, що включала:
- створення товарних кампанії для точного таргетингу різних категорій товарів;
- налаштування та запуск Performance Max для охоплення максимальної аудиторії через різні канали Google;
- розроблена брендова пошукова реклама для покращення видимості бренду;
- запущені пошукові динамічні кампанії для автоматизованого просування великого асортименту товарів;
- оптимізовані звичайні пошукові кампанії на пріоритетні напрямки, охоплюючи основні категорії товарів.
Що було зроблено
Для реалізації стратегії та досягнення поставлених цілей були виконано наступні кроки:
- спеціалісти провели сегментацію кампаній по рентабельності, що забезпечить максимальну ефективність витрат;
- було проведено тестування різних автоматичних стратегій та кластеризація товарів по категоріях для оптимізації рекламних кампаній;
- були оновлені заголовки та описи товарів для підвищення привабливості і збільшення конверсій;
- налаштований Merchant Center, засоби аналітики та відстеження показників електронної комерції для точного моніторингу поведінки користувачів та ефективності кампаній.
Результати
Реалізація запропонованої стратегії на основі аналізу ніші та конкурентів допомогла не лише збільшити обсяги продажів, а й значно підвищити впізнаваність бренду серед цільової аудиторії. Оптимізація рекламних кампаній дозволила компанії ефективніше використовувати маркетинговий бюджет, позбавившись від зайвих витрат.
Параметри | На початку | Різниця | Результати |
---|---|---|---|
Покази | |||
Покази | NDA | +83,83% | Охоплення збільшились майже вдвічі |
Кліки | |||
Кліки | NDA | +71,32% | Оголошення стали більш привабливими для користувачів |
CTR | |||
CTR | NDA | +5,17% | Покращилась ефективність рекламних оголошень |
CPC | |||
CPC | NDA | +97,27% | Оптимізація витрат на основі релевантних ключових слів |
Транзакції | |||
Транзакції | NDA | +55,46% | Обсяги продажів збільшені |
CPA | |||
CPA | NDA | +21,21% | Збільшення вартості залучення для отримання якісних лідів |
Цінність транзакцій | |||
Цінність транзакцій | NDA | +466,14% | Середній чек значно збільшено |
ROAS | |||
ROAS | NDA | +425,63% | Значно збільшилась рентабельність рекламних кампаній |