Зміст кейсу

Медіа

Кампанії та основні показники
Дані з Ads Manager
Початкові дані
Регіон просування
Україна
Тип реклами
Не запускалась
Ніша
Освітлення для авто та с/г техніки
Цілі роботи
- /01Генерація лідів
- /02Підвищення впізнаваності бренду
- /03Стимулювання продажів
Проблематика та загальна стратегія
До початку роботи клієнт вже продавав товари офлайн і онлайн за допомогою реклами Google, проте попередні запуски реклами в соцмережах були не рентабельні.
Основна стратегія полягала у запуску реклами з цілю продажів та отримати їх максимальну кількість, дотримуючись рентабельності (ROAS) на значенні не менше 5.
Що було зроблено
- Налаштували pixel, каталог, аналітику та інші технічні моменти, так як до цього вони були налаштовані некоректно.
- Налаштувати рекламу на продажі через каталог.
- Налаштувати рекламу на продажі через відео креативи.
- Налаштувати і запустити ретаргет, як статичний, так і динамічний.
- Зробити структуру реклами таким чином, щоб в подальшому можна було робити схожі аудиторії і за їх рахунок масштабувати продажі.
- Запустили окрему рекламу на акційні пропозиції.
- Запустили рекламу на LAL аудиторії.
- Протестували рекламу як на широку аудиторію, так і по інтересам. Для товарів, не широкого використання, залишили рекламу по інтересам, так як вона показала найкращі результати. Інші товари працюють на широку аудиторію.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 7 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Продажі | |||
Продажі | 0 | 9590 | - |
Сума продажів | |||
Сума продажів | 0 | 6537386 грн | - |
Охоплення | |||
Охоплення | 0 | 1759635 | - |
CPA | |||
CPA | 0 | 126,59 грн | - |
ROAS | |||
ROAS | 0 | 5,39 | - |
Отримуйте максимум від реклами
Отримати гарні результати з реклами можна навіть в таких складних нішах як автотовари
У WEDEX ми знаємо, як це зробити! Бажаєте такий самий результат? Залиште заявку у формі та отримайте безкоштовну консультацію.