Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшення заявок
- /02Підвищення впізнаваності бренду
- /03Оптимізація витрат на рекламу
Основні проблеми
Клієнт звернувся до агенції WEDEX з бажанням збільшити кількість онлайн-продажів, підвищити впізнаваність бренду і оптимізувати витрати на рекламу для досягнення кращих результатів.
Була розроблена стратегія, що включала в себе:
- створення товарних кампаній для точного таргетингу різних категорій товарів;
- запущена кампанія Performance Max для охоплення максимальної аудиторії через різні канали Google;
- налаштована пошукова реклама для підвищення видимості бренду;
- запущені пошукові динамічні кампанії для автоматизованого просування великого асортименту;
- одночасно працювали звичайні пошукові кампанії на пріоритетні напрямки, що охоплюють основні категорії товарів.
Що було зроблено
Для досягнення поставлених цілей спеціалістами агенції були виконані наступні кроки:
- виконана сегментація кампаній по рентабельності. Це забезпечує максимальну ефективність витрат;
- були протестовані різні автоматичні стратегії та кластеризація товарів по категоріях для оптимізації рекламних кампаній;
- проведена оптимізація заголовків та описів для підвищення привабливості товарів і збільшення конверсій;
- виконано налаштування аналітики та відстеження електронної комерції для точного моніторингу поведінки користувачів та ефективності кампаній.
Результати
Завдяки комплексному підходу та впровадженню ефективної стратегії, результати перевершили очікування.
Співпраця з WEDEX допомогла не лише підвищити присутність сайту в інтернеті, але й значно збільшити продажі, оптимізувавши витрати на рекламу. Кейс є прикладом того, як гарно спланована стратегія цифрового маркетингу домогає отримати значні результати, підвищуючи конкурентоспроможність бренду та задовольняючи потреби клієнтів у специфічній продукції.
Параметри | На початку | Різниця | Результати |
---|---|---|---|
Покази | |||
Покази | NDA | +79,28% | Забезпечено ширше охоплення потенційних клієнтів |
Кліки | |||
Кліки | NDA | +90,78% | Збільшена зацікавленість у продукції |
CTR | |||
CTR | NDA | +6,41% | Ефективність рекламних матеріалів збільшилась |
CPC | |||
CPC | NDA | -9% | Виконана оптимізація витрат |
Транзакції | |||
Транзакції | NDA | +140,21% | Збільшені обсяги продажів |
CPA | |||
CPA | NDA | -27,73% | Збільшена ефективність витрат на залучення клієнтів |
Цінність транзакцій | |||
Цінність транзакцій | NDA | +1099,37% | Вихід на стабільний дохід |
ROAS | |||
ROAS | NDA | +590,83% | Забезпечена висока рентабельність рекламних інвестицій |