Зміст кейсу
Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшення заявок
- /02Підвищення впізнаваності бренду
- /03Оптимізація витрат на рекламу
Основні проблеми
Клієнт звернувся до агенції WEDEX з бажанням збільшити кількість онлайн-продажів, підвищити впізнаваність бренду і оптимізувати витрати на рекламу для досягнення кращих результатів.
Була розроблена стратегія, що включала в себе:
- створення товарних кампаній для точного таргетингу різних категорій товарів;
- запущена кампанія Performance Max для охоплення максимальної аудиторії через різні канали Google;
- налаштована пошукова реклама для підвищення видимості бренду;
- запущені пошукові динамічні кампанії для автоматизованого просування великого асортименту;
- одночасно працювали звичайні пошукові кампанії на пріоритетні напрямки, що охоплюють основні категорії товарів.
Що було зроблено
Для досягнення поставлених цілей спеціалістами агенції були виконані наступні кроки:
- виконана сегментація кампаній по рентабельності. Це забезпечує максимальну ефективність витрат;
- були протестовані різні автоматичні стратегії та кластеризація товарів по категоріях для оптимізації рекламних кампаній;
- проведена оптимізація заголовків та описів для підвищення привабливості товарів і збільшення конверсій;
- виконано налаштування аналітики та відстеження електронної комерції для точного моніторингу поведінки користувачів та ефективності кампаній.
Результати
Завдяки комплексному підходу та впровадженню ефективної стратегії, результати перевершили очікування.
Співпраця з WEDEX допомогла не лише підвищити присутність сайту в інтернеті, але й значно збільшити продажі, оптимізувавши витрати на рекламу. Кейс є прикладом того, як гарно спланована стратегія цифрового маркетингу домогає отримати значні результати, підвищуючи конкурентоспроможність бренду та задовольняючи потреби клієнтів у специфічній продукції.
| Параметри | На початку | Різниця | Результати |
|---|---|---|---|
| Покази | |||
| Покази | NDA | +79,28% | Забезпечено ширше охоплення потенційних клієнтів |
| Кліки | |||
| Кліки | NDA | +90,78% | Збільшена зацікавленість у продукції |
| CTR | |||
| CTR | NDA | +6,41% | Ефективність рекламних матеріалів збільшилась |
| CPC | |||
| CPC | NDA | -9% | Виконана оптимізація витрат |
| Транзакції | |||
| Транзакції | NDA | +140,21% | Збільшені обсяги продажів |
| CPA | |||
| CPA | NDA | -27,73% | Збільшена ефективність витрат на залучення клієнтів |
| Цінність транзакцій | |||
| Цінність транзакцій | NDA | +1099,37% | Вихід на стабільний дохід |
| ROAS | |||
| ROAS | NDA | +590,83% | Забезпечена висока рентабельність рекламних інвестицій |