Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Виправлення основних технічних помилок на сайті
- /02Аналіз конкурентів у пошуковій видачі та доопрацювання usability сайту на основі аналізу ніші
- /03Збільшення позицій по ряду пріоритетних запитів з ТОП-11-20 до ТОП-5-10
- /04Розширення семантики по СЧ і НЧ запитам
- /05Налаштування роботи фільтрів під розширення семантики
- /06Активна робота з посилальним профілем
Основні проблеми та стратегія
Даний інтернет-магазин меблів уже мав дуже непоганий трафік і позиції по певним запитам. Тому головним правилом було – не погіршити результати по ключовим запитам, а навпаки «підтягти» їх з ТОП-20 в ТОП-10, щоб вони почали приносити цільовий трафік, оскільки з тими позиціями по ним трафіка майже не було. Тому всі правки на релевантних сторінках робились максимально обережно і зважено, спираючись на показники конкурентів і досвід спеціалістів.
Інший напрям роботи – це напівавтоматичне розширення структури за рахунок створення сторінок фільтрів, що доступні для індексації під СЧ і НЧ запити. Це призвело б до того, що даний сегмент запитів за рахунок гарної техоптимізації, яка була проведена раніше, і активної роботи з посиланнями, мали вийти в ТОП-10 за максимально короткий термін і за собою «потягнути» і високочастотні запити. Дана стратегія називається «СЕО-лавина». Це коли велика група низькочастотних ключів тягне за собою в ТОП пошукової видачі середньочастотні запити. Якщо ж після цього покращуються поведінкові фактори на сайті, то поступово високочастотні запити також займають верхні позиції видачі. Тобто, ми просуваємо ВЧ ключі за рахунок оптимізації великої кількості НЧ запитів.
Що було зроблено
Семантика
Була зібрана заново і оновлена по пріоритетним категоріям. Оскільки до цього професіонального пошукового просування на сайті не проводилось, то велика частина запитів була просто пропущена під час підготовки контенту на сайт. Після оновлення семантики необхідно було органічно додати або вписати нові ключі в поточний контент.
Для сторінок фільтрів збиралася маркерна семантика по 1-2 сторінкам, і на основі цього вже формувалися основні кластери. Типова семантика використовувалась для масової оптимізації сторінок фільтрів, але з часом необхідно їх доопрацювати більш точково.
Контент
Провели перевірку якості контентної оптимізації сторінок сайту, відштовхуючись від оновленої семантики, провели корекцію мета-тегів, оптимізацію контенту та медіа-матеріалів. Для більшості пріоритетних сторінок сайту провели оновлення контенту під нові ключі.
Для оновлення і створення контенту використовували напрацювання конкурентів в ніші – прорахували необхідні розміри текстів і входження ключів.
Розширення структури
Розширення структури сайту виконано шляхом відкриття для індексації сторінок фільтру з їх правильною оптимізацією під запити та з правильними налаштуваннями технічної роботи. Для створення фільтрів взято за основу дослідження семантики ніші. Також виконали налаштування CMS сайту для SEO-оптимізації сторінок пагінації, фільтрів і сортування.
На основі розробленого контент-плану, розміщуємо нові інформаційні матеріали в блозі сайту.
Посилальний профіль
Дана ніша дуже конкурентна, тому просто за рахунок наявності класного контенту неможливо потрапити та закріпитись в ТОП-10 ВЧ ключів. Тому ми створили стратегію з нарощування посилального профілю сайту на основі дослідження і аналізу зовнішніх посилальних профілів сайту і основних конкурентів.
Донорів для розміщення посилань вибираємо лише з тематичних доменів-донорів для отримання не тільки статичної ваги, а ще й динамічної – у вигляді переходів. Для реалізації стратегії щодо зовнішніх посилань користуємось Outreach.
Результати
Параметри | На початку | Через 3 роки | Різниця |
---|---|---|---|
Трафік | |||
Трафік | 93581 | 545065 | 582% |
Видимість | |||
Видимість | 0,19 | 4,49 | 2363% |
Ключі | |||
Ключі | 63413 | 108263 | 170% |





