Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшити кількість продажів
- /02Зробити продажі більш стабільними
- /03Зменшити ціну за конверсію
Проблематика та загальна стратегія
Не дивлячись на те, що в асортименті інтернет-магазину великий вибір люстр та інших товарів для освітлення, а також є фізична точка продажу, таргетована реклама працювала не ефективно. Показник окупності інвестицій (ROAS) був занадто низьким, що викликає сумніви щодо рентабельності запуску рекламних кампаній. Кількість продажів незадовільна і був досвід співпраці з різними компаніями, проте результат був приблизно однаковий.
Оскільки це інтернет-магазин, було прийнято рішення повністю змінити стратегію просування з отримання заявок з месенджерів на оформлення покупки на сайті, оскільки саме ця дія є більш цільовою та краще підходить для e-com проєктів.
Що було зроблено
- Зміненні та налаштовані цілі для рекламних кампаній
- Налаштувати pixel, каталог, аналітику та інші технічні моменти.
- Проаналізували, які креативи на повідомлення давали найбільш якісні ліди. Після цього реклама на повідомлення також була запущена, але реклама на оформлення покупки і повідомлення відрізнялась.
- Налаштувати і запустити ретаргет, як статичний, так і динамічний. Раніше він використовувався не корректно.
- Змінити структуру всієї реклами для того, щоб в подальшому можна було робити схожі аудиторії і за їх рахунок масштабувати продажі.
Окрім цього додатково запустили рекламу на офлайн магазин, що також дало гарні результати та збільшило прибуток бізнесу. Додатково, за рахунок реклами, збільшилась кількість підписників у соцмережах.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 5 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Продажі | |||
Продажі | 50 | 144 | +188% |
ROAS | |||
ROAS | 2 | 5,15 | +157,5% |