Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Комплексний технічний аудит сайту та виправлення помилок
- /02Аналіз ТОП-конкурентів і пошук точок зростання
- /03Розширення структури сайту з урахуванням обмежень адмін-панелі
- /04Виведення пріоритетних запитів з ТОП-10 в ТОП-3
- /05Оптимізація структури сторінок для покращення юзабіліті
- /06Розширення посилального профілю
Основні проблеми та стратегія
Сайт має достатньо високі позиції по багатьом цільовим ключовим запитам, відповідно, вебресурс має багато цільового трафіку. При цьому, проблема полягає у тому, що сайт має достатньо старий дизайн та адміністративну панель, яка за своїм функціоналом не дозволяє реалізувати всі ідеї, які могли б розкачати сайт і вивести його на новий рівень охоплення в ніші. Тому робота з сайтом була обмежена та з мінімальною кількістю правок.
Стратегія просування була направлена відразу на всі основні напрямки. До цього ніхто не працював над пошуковою оптимізацією сайту на професійному рівні. Замовник робив якісь роботи своїми руками або за допомогою маркетологів, які не дуже розумілися в SEO. Саме тому сайту потрібен був професійний та комплексний підхід.
Напрямки, за якими команда WEDEX працювала з сайтом:
- Аналіз ніші та конкурентів.
- Збір та розширення семантики і структури.
- Оптимізація контенту на сайті, зокрема, на сторінках категорій.
- Робота з індексацією сайту.
- Оптимізація сніппетів за рахунок впровадження мікророзміток і правильних мета-тегів.
- Робота з посилальним профілем.
Що було зроблено
Ще до початку робіт спеціалісти агенції розробили стратегію та виділили основні напрямки роботи, які повинні були покращити ситуацію з ранжуванням сайту, призвести до підвищення позицій, органічного трафіку та, як наслідок, збільшення обсягу продажів.
- Аналіз ніші та конкурентів для пошуку варіантів покращення сайту і розширення охоплення в ніші.
- Розширення семантичного ядра та структури за рахунок створення додаткових посадкових сторінок категорій та підкатегорій сайту, щоб охопити всю доступну, релевантну і конверсійну семантику.
- Розподіл нової семантики по старим і новим сторінкам сайту за допомогою додавання додаткових блоків контенту – тексти, зображення і т.д. Для цього був проведений аналіз текстів на сайті з подальшим виправленням входження ключових слів або написанням нових SEO-текстів. За основу ми брали тексти на сторінках топових конкурентів, аналізуючи їхню структуру, щільність та входження ключів.
- Покращення індексації сайту було необхідним аспектом оптимізації, оскільки незважаючи на якісний контент на сторінках товарів, оновлювався він не так часто. Краулінговий бюджет у сайту був мінімальний, а це зовсім не підходило до стратегії швидких змін. Тому на сайті були налаштовані robots.txt та sitemap.xml, дублі сторінок були видалені за допомогою meta robots. Також налаштований сервіс для швидкої індексації сторінок – Google Indexing API, за допомогою якого спеціалісти мали змогу досягати швидкого оновлення даних з сайту в індексі Google.
- Важливим аспектом була оптимізація заголовків і описів, які відображались у сніппетах сайту. В більшості випадків у пошукову видачу потрапляли частини контенту зі сторінки, але ніяк не прописані мета. Та і сам сніппет був пустий – ні додаткових розміток, ні емоджи, абсолютно нічого, що могло б привернути увагу та виділити сайт серед конкурентів. Саме цей нюанс враховувався під час написання заголовків. Також була проведена додаткова робота з мікророзмітками, які могли б розширити сніппет.
- Для підсилення запитів, які вже ранжувалися по сайту, і для збільшення авторитетності домена в очах пошукової системи Google проводилась постійна робота з посилальним профілем. Ми працювали над збільшенням кількості зворотних беклінків за рахунок анкорних статейних посилань і безанкорних крауд посилань та сабмітів. Стратегія формувалась на основі детального аналізу ніші і конкурентів.
Маємо відмітити, що на сайті були дуже добре розроблені та наповнені якісним контентом картки товарів. Це величезна кількість реальних фото, детальні описи техніки, наявність відео, схожих моделей. Тому нам залишалось оптимізувати мета-теги і заголовки на сторінках товарів, які залучають основний трафік на сайт.
Результати
Параметри | На початку | Через 8 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 6789 | 27442 | +404% |
Видимість сайту | |||
Видимість сайту | 1,16 | 4,27 | +368% |
Конверсія сайту | |||
Конверсія сайту | 0,9% | 1,2% | +33% |










