Просування інтернет-магазину подарунків та вражень

Зростання трафіку на 489% для інтернет-магазину подарунків та незабутніх вражень на всі випадки життя.

Трафік
489
Видимість
1649
KW
74

Початкові дані

Органічний трафік
6072
Конверсія сайту
2,1%
Вік сайту
5 років
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Отримання трафіку за цільовими ключами
  • /02Отримання заявок за пріоритетними подарунками
  • /03Аналіз технічної складової сайту
  • /04Аналіз структури сторінок категорії і товару для кращої конверсійності
  • /05Збір всієї релевантної семантики та розширення структури сайту
  • /06Робота з посилальним профілем

Основні проблеми та стратегія

Загальна стратегія просування сайтів схожої тематики – це створення максимально великої кількості сторінок під всі кластери запитів. Груп ключових слів в цій тематиці дуже багато і становить десь в середньому 80-100 кластерів типу «подарунок для сестри», «на 14 лютого», не рахуючи запитів за самими подарунками, на кшталт, «замовити рафтинг», «замовити тур по горам» тощо.

Тому основною стратегією зі зростання даного проєкту було: зібрати якомога більше частотних і релевантних запитів в ніші, створити під них сторінки і правильно зв’язати перелінкуванням в середині сайту, наповнити релевантним і необхідним контентом і самими подарунками. І все це підсилити посиланнями для кращого ранжування.

Окрім цього, важливо було працювати і з технічною складовою сайту: виправити всі помилки, покращити швидкість завантаження, прибрати дублі, покращити індексацію і т.д.

Також для таких сайтів дуже важлива робота з конверсійністю. Це можна реалізувати за рахунок зручного фільтру, релевантних посадкових сторінок, зрозумілого опису послуг і процесу оформлення замовлення, купівлі сертифікату тощо.

Що було зроблено

Семантика

Семантика даного сайту є, з однієї сторони, достатньо простою, а з іншої сторони – вона може бути дуже різноманітною, і її треба правильно зібрати. Продумати потенційні маркерні слова, щоб не втратити ніяких додаткових кластерів, яких немає у конкурентів. За ними можна швидко вийти в ТОП пошукової видачі. Для цього слід виконати аналіз конкурентів. Кожен по різному формує свою структуру, але правильно все об’єднавши, можна отримати чудовий результат у вигляді максимально повного списку всіх можливих сторінок.

І ще дуже важлива робота – правильно назвати і описати самі подарунки/емоції, оскільки велика частина трафіку закривається саме картками товару. І що саме головне – оскільки сайт працює по всій Україні, дуже важливо не зробити дублів товарів. Наприклад, прогулянка на конях може бути в багатьох містах України. Саме тому потрібно явно показувати і користувачу, і пошуковій системі, до якого міста належить саме цей подарунок. А це можна реалізувати за рахунок сторінок міст та правильних описів і мета-тегів.

Контент

Для зростання позицій запитів за сторінками були важливі не тільки тексти з входженням ключів, а також і додаткові елементи сторінки, тегування самих карток подарунків, правильні назви подарунків тощо.

Акцент був зроблений на структурі описів самих подарунків і оформлення прев’ю карток подарунків. Це дало можливість не писати прямо на всі сторінки тексти, а зекономити бюджети на роботу з посилальним профілем.

Там, де тексти були необхідні (висока частотність запитів і вища конкуренція), там готувався контент, опираючись на кращі тексти в ніші, – розмір, структура, входження ключів і т.д.

Розширення структури

Для розширення структури було використано дві основних точки зі збору семантики. Оскільки даний сайт був, по суті, агрегатором зі збору різних організацій, що надають відповідні послуги, то семантика мала бути двоїстою. Перша група кластерів – це загальні запити типу «подарунок для дівчини», «подарунок мамі» тощо. А інша група використовувала назви самих подарунків. Оскільки не всі організації, які надають послуги для сертифікатів, мають свої сайти, то по деяким запитам вийти в ТОП-5 в регіональній видачі було не так і складно.

Групи релевантної семантики  були розділені під ключі за призначенням і під ключі з подарунками.

Посилальний профіль

Зробивши аналіз посилань сайту та ТОП конкурентів, прорахували середнє співвідношення анкорних/безанкорних, статейних і крауд, follow і nofollow посилань. На основі аналізу прорахували бюджет і  сформували стратегію з набору посилальної маси сайту.

Для даної ніші необхідні не тільки аутріч посилання. Особливістю її є достатня кількість «природніх» посилань, оскільки, як не дивно, але досить багато публікацій є саме на форумах. Тому більшість посилань була якраз з форумів, а анкорні статейні посилання робилися тільки для самих частотних і пріоритетних ключів. Особливу увагу звертаємо на підбір максимально якісних доменів-донорів.

Результати

Параметри На початку Через 24 місяці Різниця
Видимість
Видимість 0,7 11,54 +1649%
Трафік
Трафік 6072 29651 +489%
Ключові запити
Ключові запити 80679 140543 +74%
Медіа
Основні показники
Дані з Serpstat
Динаміка трафіку
Дані з Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані з Serpstat
Динаміка видимості
Дані з Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані з Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову