Просування інтернет-магазину модних сумок та аксесуарів

Збільшення продажів на 480% для інтернет-магазину модних сумок та аксесуарів від української мережі з 10-річним досвідом.

Трафік
449
Видимість
185
Конверсія
433
Продажі
480

Медіа

Динаміка органічного трафіку
Дані SE Ranking
Динаміка ключових слів
Дані SE Ranking

Початкові дані

Початковий органічний трафік
16680
Конверсія
0,3%
Вік сайту
9 років
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Комплексна технічна оптимізація
  • /02Розширення структури
  • /03Збільшення органічного трафіку
  • /04Збільшення конверсії сайту
  • /05Просування пріоритетних ключових слів в ТОП Google

Основні проблеми та стратегія

На початку робіт сайт вже мав позиції по загальним ключам та залучав певну кількість органічного трафіку. Не дивлячись на це, показник конверсії був досить низьким. Хоча ніша одягу та аксесуарів є дуже висококонкурентною, задача була цілком реальною, адже ми маємо досвід з просування сайтів даної тематики. Але основною проблемою став досить невеликий бюджет, який обмежував використання певних технік та інструментів для просування сайту.

Таким чином необхідно було сформувати чітку стратегію з найефективніших кроків, яка принесе результат без зайвих витрат. Основний фокус був зосереджений на технічну оптимізацію та роботу зі структурою сайту.

Що було зроблено

Технічна оптимізації

Перш ніж перейти безпосередньо до SEO-оптимізації, була проведена комплексна технічна оптимізація. На основі попереднього аудиту були виявлені критичні помилки та низька продуктивність сайту, що негативно впливало на ранжування ресурсу. Основні зусилля були направлені на збільшення швидкості завантаження сторінок. Таким чином була виконана основна вимога – ресурс став сприйматись пошуковою системою як якісний,  і, одночасно з цим, ми виключили втрату користувачів, які залишали сайт, не дочекавшись завантаження сторінки.

Також була проведена обов’язкова оптимізація карти сайту та файлу robots.txt, виправлені помилки в файлах HTML та CSS, правильно налаштовані мовні версії сайту, перевірені сторінки пагінації та інші технічні нюанси для сайту E-commerce.

Семантика

Під час аналітики та збору семантики було виявлено велику кількість кластерів з НЧ запитів, які можна використовувати в подальшому для розширення структури. До цього часу оптимізованими були лише сторінки основних категорій. Вони ранжувались та мали позиції в ТОП-30, але підняти їх вище в умовах високої конкуренції і в тому стані, в якому був сайт на той момент, було б надскладним завданням. Найкращий варіант в цьому випадку – робота з низькочастотними запитами. Ми вирішуємо одразу декілька ключових задач: швидкий вивід в ТОП окремих посадкових сторінок, залучення цільової аудиторії, швидке збільшення семантичного покриття.

Структура

Для інтернет-магазину найкращий варіант розширення структури – це реалізація SEO-фільтру. До цього на сайті фільтр був реалізований за допомогою статичних сторінок. Такий функціонал вимагає багато часу на створення нових сторінрк для кожного окремого параметру фільтру. Такий підхід до просування сайту був би занадто повільним та не ефективним.

Було прийнято рішення реалізувати SEO-фільтр на сайті. На відміну від звичайного фільтру, такі сторінки мають усі необхідні елементи та блоки для виконання вимог пошукової системи та сприяють покращенню SEO-показників.

Ключові особливості SEO-фільтру:

  • статичний ЧПУ URL;
  • автогенерація метаданих та заголовку h1 із можливістю ручного редагування;
  • наявність текстового блоку для SEO-текстів.

Для того, щоб не втрачати позиції по старим статичним сторінкам фільтру для них був налаштований 301 редірект на вілповідні нові сторінки SEO-фільтру.

Реалізація цього функціоналу допомогла швидко збільшити кількість сторінок, і сайт почав ранжуватись одночасно по великій кількості НЧ запитів ще до того, як окремі сторінки були оптимізовані під ключі та були підготовлені SEO-тексти для таких сторінок.

Контент

На сайті вже були написані SEO-тексти для основних категорій. Після детального аналізу конкурентів було виявлено, що входження ключів було недостатнім, були оптимізовані не всі пошукові запити, а структура текстів потребувала змін. Таким чином більша частина контенту на сторінках була поступово оновлена і надалі всі нові тексти були написані за чітким ТЗ. Окрім того, що ми оновили і продовжуємо оновлювати постійно контент на основних сторінках, ми ще й постійно робимо багато контенту на сторінки фільтрів під НЧ запити, щоб просуватися швидше за  ними.

Юзабіліті

Одна з пріоритетних задач – збільшення конверсії на сайті. Для цього були проаналізовані ТОП конкуренти в ніші. Необхідно було використати їх досвід в оформлені своїх ресурсів, щоб покращити поведінкові фактори на сайті. Були реалізовані окремі блоки, такі як: відображення останніх відгуків за товарами, конверсійні елементи та форми зворотного зв’язку, актуальна таблиця цін товарів на поточний місяць, що виконує одночасно дві функції – інформування користувачів та перелінкування на пріоритетні товари.

Структуровані дані

Ще одним елементом для покращення конверсійності сайту є додавання мікророзміток на сторінки для розширеного сніпету. Цей елемент дозволяє збільшити показник CTR в пошуковій видачі. Тобто, за рахунок структурованих даних ми змогли збільшити кількість переходів на сайт.

Найважливішим типом була розмітка Product, що застосовується одночасно і для окремих товарів, і для категорій. І розмітка AgreggateRating, або як говорять «зірочки» рейтингу, що роблять сніпет сторінки в пошуковій видачі набагато привабливішим.

Загалом буди реалізовані наступні типи структурованих даних:

  • Breadcrumbs
  • Product
  • AgregateRating
  • Review

Посилальний профіль

Обмежений бюджет не дозволяв залучати високу кількість посилань на сайт для збільшення його рейтингу. Робота з залученням лінків проводилась обмежено і тільки для основних категорій. Основі методи, що використовуються – анкорні посилання за допомогою аутричу та безанкорні через крауд-маркетинг, а потім через розміщення в каталогах (самбіти).

Результати

Параметри На початку роботи Через 18 місяців Різниця
Органічний трафік
Органічний трафік 16800 75400 +449%
Конверсія сайту
Конверсія сайту 1*х 4,3*х +433%
Кількість продажів
Кількість продажів 1*х 4,8*х +480%
Видимість
Видимість 7 13 +185%
Медіа
Динаміка органічного трафіку
Дані SE Ranking
Динаміка ключових слів
Дані SE Ranking
Динаміка видимості
Дані SE Ranking
Розподіл фраз по позиціям
Дані SE Ranking
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову