Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшення конверсії та продажів
- /02Просування пріоритетних ключових слів в ТОП Google
- /03Випередити конкурентів по ТОП запитам
Проблематика та загальна стратегія
На початку співпраці сайт в знаходився в ТОПі пошуку по окремим запитам і мав непоганий органічний трафік. Метою роботи було збільшення пошукового трафіку та продажів, а також обігнати конкурентів по пріоритетним ВЧ-запитам. Додаткову складність створював прямий конкурент, який копіює структуру нашого сайту, намагаючись обігнати його в пошуку.
Сайт на Prom і тому повну оптимізацію технічної частини виконати неможливо. Під час аудиту критичних проблем не виявлено, але помилок в коді позбутись не змогли через обмеження.
Пошукове просування на Prom складний процес, що потребує багато часу. Ми рекомендували з часом переїхати на більш гнучку CMS. Це дозволить швидше досягнути кращих результатів та отримати повний контроль над технічною складовою.
Що було зроблено
Технічна оптимізація
Технічні виправлення, як можливо було реалізувати за допомогою вбудованого функціоналу адміністративної панелі Prom:
- видалили або замінили на актуальне зі сторінок сайту 404 посилання;
- доданий тег rel=”nofollow” для всіх існуючих вихідних посилань ;
- виконана унікалізація всіх мета-тегів для товарів;
- налаштований Google Index API.
Семантика
На початку робіт виявилось, що для сайту не була зібрана семантика. Після збору повного семантичного ядра та розділення його по пріоритетним категорія, був виконаний замір позицій. Виявилось, що по більшості цільових запитів сайт непогано ранжується в ТОП-10. Конкуренція більшості ключів середня. Пріоритет просування був направлений на високочастотні запити та оптимізації всіх кластерів ключових слів на сторінках для збільшення семантичного покриття.
Структура
Сайт має велику та розгалужену, що дозволяє охоплювати всі основні кластери і навіть більше. Тому деякі конкуренти копіюють її. Глибина перегляду від головної до товарів становить один крок: товари є як і в основних категоріях, так і в підкатегоріях. Змін до структури поки не планується.
Контент
Текстове наповнення представлено в основному, як текст під блоком товарів, а також абзац над блоком товарів. Для додаткової оптимізації використовуються зображення в тексті. Перед початком робіт текст був тільки на деяких основних категоріях, тому більшість категорій необхідно було оптимізувати з нуля.
Посилальний профіль
Сформували стратегію з нарощування посилального профілю сайту на основі дослідження і аналізу зовнішніх посилальних профілів сайту і основних конкурентів.
Донорів для розміщення посилань вибираємо лише з тематичних доменів-донорів, для отримання не тільки статичної ваги, а ще й динамічної – у вигляді переходів. Для реалізації стратегії щодо зовнішніх посилань користуємось Outreach і розміщуємо самбіти.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 15600 | 20170 | +29% |
Продажі | |||
Продажі | х1 | х1,08 | +8% |
Конверсія | |||
Конверсія | х1 | х1,28 | +28% |
Видимість | |||
Видимість | 7,95 | 9,32 | +17% |









