Пошукове просування інтернет-магазину товарів для салонів краси

Збільшення продажів на 76% та органічного трафіку на 47% для інтернет-магазину товарів для салонів краси і б’юті майстрів.

Трафік
47
Видимість
297
Конверсія
22
Продажі
76

Медіа

Динаміка трафіку
Дані Serpstat
Динаміка доменів-донорів
Дані Ahrefs

Початкові дані

Початковий органічний трафік
7315
Конверсія
0,9%
Вік сайту
2 роки
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Збільшення органічного трафіку
  • /02Збільшення продажів сайту
  • /03Швидка індексація сторінок
  • /04Отримання ТОП-10 по пріоритетним групам запитів

Загальна стратегія та проблематика

Особливість сайту в тому що він на адмінці Хорошоп, що трохи ускладнює реалізацію деяких технічних моментів. Але це не завадило виконати технічну оптимізацію сайту, виправили помилки в коді сайту, що дозволило покращити якість та швидкість індексації сторінок,  покращилися показники Web Core Vitals та швидкість завантаження сторінок

Сайт вже мав певні позиції, та ранжувался по ВЧ запитам, тому була обрана стратегія пропрацювання пріоритетних категорій та їх подальша оптимізація.

Що було зроблено

Семантика

Збирали семантично ядро для пріоритетних сторінок, а саме пріоритетні загальні категорії, тому в основному це були ВЧ запити, з достатньо високою конкурентністю.

Контент

Після збору семантики оптимізували мета-теги та заголовки, на основі аналізу конкурентів сформували ТЗК для текстів на пріоритетні категорії. Так як до початку роботі, основні категорії не мали текстів.

Юзабіліті

Був проведений порівняльний аналіз юзабіліті, після чого було запропоновано ряд змін, які покращують користувацький досвід. А саме функція порівняння товару, додавання параметрів у фільтри, такі як склад товару, або колір, покращення сортування товару, виведення відгуків та рейтингу товару.

Посилальний профіль

Було проведено аналіз посилального профілю сайту та конкурентів та запроваджена стратегія з урахування постійного зростання і поліпшення кількості та якості посилань сайту. А саме покращення посилального профілю за рахунок аутріч посилань, а також крауд посилання для покращення природності посилального профілю та підвищення впізнаваності бренду.

Результати

Параметри На початку роботи Через 4 місяці Різниця
Органічний трафік
Органічний трафік 7315 10801 +47%
Конверсія
Конверсія 0,9% 1,1% 22%
Видимість
Видимість 1,05 4,17 +297%
Продажі
Продажі х1 х1,8 +76%
Медіа
Динаміка трафіку
Дані Serpstat
Динаміка видимості
Дані Serpstat
Динаміка доменів-донорів
Дані Ahrefs
Динаміка трафіку
Дані Ahrefs
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову