Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшити кількість заявок
- /02Підвищити впізнаваність бренду
- /03Оптимізувати витрати на рекламу
Основні проблеми
Клієнт звернувся до агенції WEDEX з метою збільшити кількість онлайн-продажів, підвищити впізнаваність бренду та оптимізувати витрати на рекламу для досягнення кращих результатів.
Наші спеціалісти розробили комплексну стратегію, яка включала в себе налаштування та запуск:
- торгових кампаній для точного таргетингу різних категорій товарів;
- Performance Max кампаній для охоплення максимальної аудиторії через різні канали Google.
Що було зроблено
В рамках реалізації обраної стратегії було виконано наступні роботи:
- виконано сегментацію рекламних кампаній по рентабельності, забезпечуючи максимальну ефективність витрат;
- проведено тестування різних автоматичних стратегій та кластеризацію товарів по категоріях для оптимізації рекламних кампаній;
- оптимізовано заголовки та описи товарів для підвищення привабливості та збільшення конверсій;
- виконано налаштування аналітики та відстеження електронної комерції для точного моніторингу результатів та ефективності кампаній.
Результати
В результаті всебічного підходу та впровадження ефективної стратегії, розробленої фахівцями агенції WEDEX, компанія досягла значних успіхів в онлайн-просторі: збільшилася кількість продажів та ефективна оптимізація витрат на рекламу.
Цей кейс є переконливим доказом того, що правильно обрана стратегія цифрового маркетингу може суттєво вплинути на розвиток компанії, допомагаючи їй розширювати клієнтську базу та збільшувати прибуток.
Параметри | На початку | Різниця | Результати |
---|---|---|---|
Покази | |||
Покази | NDA | +15,62% | Розширено коло потенційних клієнтів |
Кліки | |||
Кліки | NDA | +22,99% | Зацікавленість аудиторії у представленій продукції |
CTR | |||
CTR | NDA | + 6,37% | Підтверджує ефективність рекламних оголошень |
CPC | |||
CPC | NDA | -4,90% | Виконана оптимізація витрат |
Транзакції | |||
Транзакції | NDA | +45,08% | Суттєве підвищення обсягу продажів |
CPA | |||
CPA | NDA | -19,38 | Збільшена ефективність витрат на залучення клієнтів |
Цінність транзакцій | |||
Цінність транзакцій | NDA | +102,31% | Значне збільшення доходу від продажів |
ROAS | |||
ROAS | NDA | +72,98% | Показує високу рентабельність рекламних інвестицій |