Зміст кейсу
Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшити кількість заявок
- /02Підвищити впізнаваність бренду
- /03Оптимізувати витрати на рекламу
Основні проблеми
Клієнт звернувся до агенції WEDEX з метою збільшити кількість онлайн-продажів, підвищити впізнаваність бренду та оптимізувати витрати на рекламу для досягнення кращих результатів.
Наші спеціалісти розробили комплексну стратегію, яка включала в себе налаштування та запуск:
- торгових кампаній для точного таргетингу різних категорій товарів;
- Performance Max кампаній для охоплення максимальної аудиторії через різні канали Google.
Що було зроблено
В рамках реалізації обраної стратегії було виконано наступні роботи:
- виконано сегментацію рекламних кампаній по рентабельності, забезпечуючи максимальну ефективність витрат;
- проведено тестування різних автоматичних стратегій та кластеризацію товарів по категоріях для оптимізації рекламних кампаній;
- оптимізовано заголовки та описи товарів для підвищення привабливості та збільшення конверсій;
- виконано налаштування аналітики та відстеження електронної комерції для точного моніторингу результатів та ефективності кампаній.
Результати
В результаті всебічного підходу та впровадження ефективної стратегії, розробленої фахівцями агенції WEDEX, компанія досягла значних успіхів в онлайн-просторі: збільшилася кількість продажів та ефективна оптимізація витрат на рекламу.
Цей кейс є переконливим доказом того, що правильно обрана стратегія цифрового маркетингу може суттєво вплинути на розвиток компанії, допомагаючи їй розширювати клієнтську базу та збільшувати прибуток.
| Параметри | На початку | Різниця | Результати |
|---|---|---|---|
| Покази | |||
| Покази | NDA | +15,62% | Розширено коло потенційних клієнтів |
| Кліки | |||
| Кліки | NDA | +22,99% | Зацікавленість аудиторії у представленій продукції |
| CTR | |||
| CTR | NDA | + 6,37% | Підтверджує ефективність рекламних оголошень |
| CPC | |||
| CPC | NDA | -4,90% | Виконана оптимізація витрат |
| Транзакції | |||
| Транзакції | NDA | +45,08% | Суттєве підвищення обсягу продажів |
| CPA | |||
| CPA | NDA | -19,38 | Збільшена ефективність витрат на залучення клієнтів |
| Цінність транзакцій | |||
| Цінність транзакцій | NDA | +102,31% | Значне збільшення доходу від продажів |
| ROAS | |||
| ROAS | NDA | +72,98% | Показує високу рентабельність рекламних інвестицій |