Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Збільшення органічного трафіку
- /02Збільшення продажів сайту
- /03
Проблематика та загальна стратегія
Клієнт звернувся до нас із запитом щодо SEO-просування інтернет-магазину, який мав значно менший асортимент товарів порівняно з конкурентами. Це створювало серйозні труднощі для ефективного ранжування в пошукових системах і ускладнювало конкуренцію за популярними запитами.
Щоб компенсувати цю ситуацію, команда WEDEX ухвалила стратегію, головним акцентом якої стала ретельна оптимізація категорій сайту. Після досягнення перших результатів ми додатково зосередилися на створенні та просуванні сторінок фільтрів. Для цих сторінок були написані унікальні SEO-тексти, грамотно оптимізовані мета-теги, а також активно проводилася робота із нарощення посилального профілю.
Завдяки комплексному підходу нам вдалося зменшити перевагу конкурентів у ширшому асортименті товарів і значно покращити видимість клієнта у пошуковій видачі, залучивши новий стабільний органічний трафік.
Що було зроблено
Семантика
Семантичне ядро формувалося з акцентом на категорії товарів та сторінки фільтрів, особливо з урахуванням майбутнього піку сезонного попиту. Це дозволило максимально ефективно використати потенціал сезонності і залучити додатковий органічний трафік у важливі для клієнта періоди.
Контент
Після ретельного збору семантики команда WEDEX оптимізувала мета-теги та заголовки сторінок. Для найважливіших категорій та сторінок фільтрів були підготовлені детальні технічні завдання на написання текстів, які базувалися на аналізі конкурентів. Також була проведена ревізія наявного контенту, після чого частина текстів була переписана (рерайтинг) для підвищення їхньої SEO-ефективності.
Технічна оптимізація
Як це зазвичай трапляється з інтернет-магазинами, однією з головних технічних проблем стали видалені сторінки і некоректні редиректи. Щоб уникнути таких помилок і зберігати стабільну видимість сайту, був організований щомісячний моніторинг і оперативне усунення виявлених проблем. Окремо приділялася увага налаштуванню правильної автогенерації мета-тегів для ефективного охоплення великої кількості сторінок товарів і фільтрів.
Посилальний профіль
Було проведено детальний аналіз посилального профілю як самого клієнта, так і конкурентів. На основі отриманих результатів впроваджено стратегію з поступовим нарощенням кількості та покращенням якості зовнішніх посилань. Основним інструментом стали аутріч-посилання, що підвищили авторитетність сайту в очах пошукових систем, а також крауд-посилання, які сприяли природності профілю та збільшенню впізнаваності бренду серед цільової аудиторії.
Результати
Параметри | На початку робіт | Через 22 місяці | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 7279 | 20555 | +182% |
Продажі | |||
Продажі | х1 | х7 | +697% |
KW в ТОП-10 | |||
KW в ТОП-10 | 8 | 313 | +3812% |
Видимість | |||
Видимість | 0,1% | 10% | 9900% |


