Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Комплексний аудит сайту та аналіз конкурентів
- /02Повна технічна оптимізація сайту
- /03Робота з семантикою та розширення структури
- /04Вивести конверсійні запити в ТОП-3
- /05Доопрацювання сайту для покращення usability
- /06Збільшити зовнішній посилальний профіль
Загальна стратегія
Особливістю для просування сайту є висококонкурентна бізнес ніша, тому стратегія в першу чергу була орієнтована на покращення видимості сайту за низько та середньо частотними пошуковими фразами. Отже, пріоритетними напрямками SEO оптимізації були: дослідження семантики, кластеризація груп запитів із наступним розширенням структури, проведення комплексного аудиту та аналізу конкурентів, технічної оптимізації, On-Page оптимізації.
Виконали технічну оптимізацію сайту, виправили помилки в коді сайту що дозволило покращити якість та швидкість індексації сторінок, покращилися показники Web Core Vitals та швидкість завантаження сторінок.
Що було зроблено
Семантика
Проводили дослідження ключових слів, групування та кластерізацію пошукових запитів. Виконали перевірку релевантності сторінок сайту, визначили сторінкі, які потребували пошукової оптимізації та такі, що потрібно було створити.
Розширення структури дозволило максимально повно охопити семантику бізнес ніші та розширити охоплення цільової аудиторії.
В подальшому акцент був зроблений на періодичному наповненню блогу сайту інформаційними матеріалами. Їх актуальність, користь і популярність сприяє зростанню органічного трафіку, що призводить до залучення нових відвідувачів. За час просування реферальний трафік збільшився на 428%.
Контент
Після аудиту On-Page оптимізації сайту, відкоригували мета заголовки та описи сторінок. Були додані доцільні медіа-матеріали, які також були оптимізовані для пошуку.
В процесі оптимізації були внесені зміни до існуючих сторінок та розроблений контент-план, щодо створення нових сторінок. Наразі спостерігається зростання кількості відвідувачів із пошуку, саме за створеними та оптимізованими сторінками.
Розширення структури
Створення нових сторінок в структурі комерційних послуг і в блозі сайту дозволяє залучати нових відвідувачів, які зацікавлені саме в тематиці ресурсу.
Наразі оптимізація контенту сторінок сайту призвела до зростання кількості ранжованих ключів та покращення позицій високо частотних пошукових фраз до ТОП-30, а середньо та низько частотних до ТОП-10 і ТОП-3.
Посилальний профіль
Проаналізувавши посилальні профілі сайту і конкурентів, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту.
Для отримання зовнішніх посилань використовуємо головним чином Outreach. Особливу увагу звертаємо на підбір максимально якісних доменів-донорів. Частину з яких обираємо аналізуючи посилальні профілі конкурентів. Посилання для сайту підбираємо серед тематичних донорів, максимально якісні для отримання не тільки статичної ваги, а ще й динамічної у вигляді переходів.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 12 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 750 | 8600 | +1046% |
Реферальний трафік | |||
Реферальний трафік | 560 | 3050 | +428% |
Видимість | |||
Видимість | 2 | 12,41 | +500% |











