Просування української CRM-системи KeyCRM для ecommerce та сфери послуг

Зростання трафіку на 1046% для сайту української CRM-системи для бізнесу.

Трафік
1046
Видимість
500
інфографіка по кейсу

Медіа

Динаміка органічного трафіку
Дані Serpstat
Динаміка позицій в ТОП-3
Дані SE Ranking

Відгук

Початкові дані

Початковий органічний трафік
750
Конверсія сайту
6,1%
Вік сайту
3 роки
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Комплексний аудит сайту та аналіз конкурентів
  • /02Повна технічна оптимізація сайту
  • /03Робота з семантикою та розширення структури
  • /04Вивести конверсійні запити в ТОП-3
  • /05Доопрацювання сайту для покращення usability
  • /06Збільшити зовнішній посилальний профіль

Загальна стратегія

Особливістю для просування сайту є висококонкурентна бізнес ніша, тому стратегія в першу чергу була орієнтована на покращення видимості сайту за низько та середньо частотними пошуковими фразами. Отже, пріоритетними напрямками SEO оптимізації були: дослідження семантики, кластеризація груп запитів із наступним розширенням структури, проведення комплексного аудиту та аналізу конкурентів, технічної оптимізації, On-Page оптимізації.

Виконали технічну оптимізацію сайту, виправили помилки в коді сайту що дозволило покращити якість та швидкість індексації сторінок,  покращилися показники Web Core Vitals та швидкість завантаження сторінок.

Що було зроблено

Семантика

Проводили дослідження ключових слів,  групування та кластерізацію пошукових запитів. Виконали перевірку релевантності сторінок сайту, визначили сторінкі, які потребували пошукової оптимізації та такі, що потрібно було створити.

Розширення структури дозволило максимально повно охопити семантику бізнес ніші та розширити охоплення цільової аудиторії.

В подальшому акцент був зроблений на періодичному наповненню блогу сайту інформаційними матеріалами. Їх актуальність, користь і популярність сприяє зростанню органічного трафіку, що призводить до залучення нових відвідувачів. За час просування реферальний трафік збільшився на 428%.

Контент

Після аудиту On-Page оптимізації сайту, відкоригували мета заголовки та описи сторінок. Були додані доцільні медіа-матеріали, які також були оптимізовані для пошуку.

В процесі оптимізації були внесені зміни до існуючих сторінок та розроблений контент-план, щодо створення нових сторінок. Наразі спостерігається зростання кількості відвідувачів із пошуку, саме за створеними та оптимізованими сторінками.

Розширення структури

Створення нових сторінок в структурі комерційних послуг і в блозі сайту дозволяє залучати нових відвідувачів, які зацікавлені саме в тематиці ресурсу.

Наразі оптимізація контенту сторінок сайту призвела до зростання кількості ранжованих ключів та покращення позицій високо частотних пошукових фраз до ТОП-30, а середньо та низько частотних до ТОП-10 і ТОП-3.

Посилальний профіль

Проаналізувавши посилальні профілі сайту і конкурентів, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту.

Для отримання зовнішніх посилань використовуємо головним чином Outreach. Особливу увагу звертаємо на підбір максимально якісних доменів-донорів. Частину з яких обираємо аналізуючи посилальні профілі конкурентів. Посилання для сайту підбираємо серед тематичних донорів, максимально якісні для отримання не тільки статичної ваги, а ще й динамічної у вигляді переходів.

Результати

Параметри На початку роботи Через 12 місяців Різниця
Органічний трафік
Органічний трафік 750 8600 +1046%
Реферальний трафік
Реферальний трафік 560 3050 +428%
Видимість
Видимість 2 12,41 +500%
Медіа
Динаміка органічного трафіку
Дані Serpstat
Динаміка видимості
Дані Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані Serpstat
Основні показники
Дані Serpstat
Динаміка середньої позиції
Дані SE Ranking
Динаміка видимості
Дані SE Ranking
Динаміка позицій в ТОП-3
Дані SE Ranking
Динаміка доменів-донорів
Дані Ahrefs
Динаміка органічного трафіку та сторінок
Дані Ahrefs
Динаміка рейтингу домену
Дані Ahrefs
Динаміка ключових слів
Дані Ahrefs
Динаміка сторінок, що посилаються на сайт
Дані Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову