Збільшення заявок на 188% для сайту мережі сімейних розважальних центрів

Зменшення вартості за клік на 22% та збільшення продажів на 188% для сайту мережі сімейних розважальних центрів в Україні.

Кліки
42
CTR
181
CPA
22
Заявки
188

Початкові дані

Вік сайту
11 років
Регіон просування
Київ, Львів, Одеса
Тип реклами
Пошукова, банерна, Performance max

Цілі роботи

  • /01Залучення нових клієнтів до центрів
  • /02Збільшення кількості форм
  • /03Збільшення брендового охоплення
  • /04Оптимізація витрат на рекламу
  • /05Залучення повторних відвідувачів

Проблематика та загальна стратегія

Першочергова мета співпраці – оптимізація пошукової реклами для залучення цільової аудиторії, яка шукає дитячі дні народження. Крім оптимізації пошукової реклами, були запущені брендова рекламна кампанія та медійна реклама (Performance Max) для охоплення ширшої аудиторії через різні канали Google.

Окрім цього перед нами буда поставлена задача збільшити кількість замовлень дитячих банкетів в Одесі (основний регіон просування) в 2 рази.

Що було зроблено

Основні роботи по оптимізації та запуску реклами в Google:

  1. виконали повторне налаштування та оптимізацію пошукових рекламних кампаній та кампанії Performance Max;
  2. змінили цілі стратегії рекламних кампаній. Залишили як основну конверсію тільки успішно відправлену форму для того, щоб система машинного навчання була максимально оптимізована на відправку форм, а всі конверсії (кліки на номер телефону) стали другорядними, так як клік на телефон не дорівнює дзвінку;
  3. виконали аудит сайту на покращення цільових сторінок;
  4. проводимо постійну оптимізацію рекламних кампаній.

Результати

Параметри На початку роботи Через 12 місяців Різниця
Покази
Покази 173627 87714 -49%
Кліки
Кліки 10880 15470 +42%
CTR
CTR 6,27% 17,64% +181%
CPC
CPC 4,82 грн 3,78 грн -22%
Заявки
Заявки 60 173 +188
Конверсії
Конверсії 98 891 +809%
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову