Зміст кейсу

Медіа

Кампанії та основні показники
Дані з Google Ads
Початкові дані
Вік сайту
11 років
Регіон просування
Київ, Львів, Одеса
Тип реклами
Пошукова, банерна, Performance max
Цілі роботи
- /01Залучення нових клієнтів до центрів
- /02Збільшення кількості форм
- /03Збільшення брендового охоплення
- /04Оптимізація витрат на рекламу
- /05Залучення повторних відвідувачів
Проблематика та загальна стратегія
Першочергова мета співпраці – оптимізація пошукової реклами для залучення цільової аудиторії, яка шукає дитячі дні народження. Крім оптимізації пошукової реклами, були запущені брендова рекламна кампанія та медійна реклама (Performance Max) для охоплення ширшої аудиторії через різні канали Google.
Окрім цього перед нами буда поставлена задача збільшити кількість замовлень дитячих банкетів в Одесі (основний регіон просування) в 2 рази.
Що було зроблено
Основні роботи по оптимізації та запуску реклами в Google:
- виконали повторне налаштування та оптимізацію пошукових рекламних кампаній та кампанії Performance Max;
- змінили цілі стратегії рекламних кампаній. Залишили як основну конверсію тільки успішно відправлену форму для того, щоб система машинного навчання була максимально оптимізована на відправку форм, а всі конверсії (кліки на номер телефону) стали другорядними, так як клік на телефон не дорівнює дзвінку;
- виконали аудит сайту на покращення цільових сторінок;
- проводимо постійну оптимізацію рекламних кампаній.
Результати
Параметри | На початку роботи | Через 12 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Покази | |||
Покази | 173627 | 87714 | -49% |
Кліки | |||
Кліки | 10880 | 15470 | +42% |
CTR | |||
CTR | 6,27% | 17,64% | +181% |
CPC | |||
CPC | 4,82 грн | 3,78 грн | -22% |
Заявки | |||
Заявки | 60 | 173 | +188 |
Конверсії | |||
Конверсії | 98 | 891 | +809% |