Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Охоплення максимальної кількості нішової семантики
- /02Збільшення цільового трафіку
- /03Збільшення кількості замовлень
- /04Виведення пріоритетної групи запитів у ТОП-3
- /05Покращення UI/UX сайту та конверсійності сайту
- /06Спрощення роботи з адміністрування та наповнення сайту
Основні проблеми та стратегія
Особливістю просування сайту є висококонкурентна ніша, тому стратегія була орієнтована як на покращення видимості сайту за низько та середньо частотними пошуковими фразами, так і на просування в ТОП-3 пріоритетних запитів.
Отже, пріоритетними напрямками SEO-оптимізації були: дослідження семантики, кластеризація груп запитів із наступним розширенням структури, проведення комплексного аудиту та аналізу конкурентів, технічної оптимізації та On-Page оптимізації.
Виконали технічну оптимізацію сайту, виправили помилки в коді сайту, що дозволило покращити якість та швидкість індексації сторінок. Покращилися показники Web Core Vitals та швидкість завантаження сторінок.
Що було зроблено
Семантика
До початку робіт сайт вже мав ранжування за деякими ключами, і працювати з ним як «з нуля» не можна було, щоб не втратити існуючі позиції. Тому був проведений детальний аналіз семантики, яка вже ранжувалась по сайту і мала позиції. Вона була прив’язана до релевантних сторінок згідно даних з GSC. Отримана семантика була розширена за допомогою збору інших ключових запитів, які були релевантні для цих же сторінок. Таким чином, ми отримали повну семантику на сторінки, які вже були на сайті.
Далі збиралася семантика на сторінки, яких на сайті ще не було, але їх потрібно було створити, щоб туди присвоїти нові запити. Це був процес розширення семантики на основі нішевих запитів.
До речі, на сайті була дуже цікава історія з багатьма запитами. Повноцінно комерційних сторінок під деякі запити на сайті не було, але, щоб їх присвоїти, попередні спеціалісти зробили псевдо блог і туди написали сеошні тексти для роботи з такими запитами. Проблема була в тому, що Google не давав по таким ключам позицій вище Топ-20, бо розумів, що сторінки не зовсім релевантні. Тому під час зміни адміністративної панелі і дизайну ми оптимізували необхідні нам ключі зі сторінок псевдо блогу на релевантні сторінки послуг. Якраз це і дозволило зайняти по цим запитам позиції у ТОП-10.
Контент
Після того, як ми провели аналіз ранжованої семантики і додаткових ключів, яка була упущена попередніми спеціалістами, ми виділили ключі, які необхідно залишити в тій же кількості входження, щоб не допустити просадки, і нові ключі, які потрібно було додати. Саме тому під час створення контенту на сторінки після редизайну сайту, ми робили частковий рерайт існуючих текстів і доповнювали їх новим контентом.
Таку ідею Google сприйняв як оновлення контенту, і у нас не було довгого періоду просадок по сайту після зміни контенту і сторінок. Потрібно було буквально декілька етапів переіндексації сторінок, щоб для попередніх ключів відновились позиції і з’явились позиції по новим сторінкам.
Розширення структури
Створення нових сторінок на сайті було виконано не в «автоматичному» режимі, як це заввичай роблять для інтернет-магазинів, а під кожну групу сторінок збиралась семантика, перемірялась релевантність, щоб ні в якому разі не втратити існуючі позиції. І, якщо гарних позицій не було, то створювалась нова сторінка. Але, якщо сайт вже ранжувався по ключам, то приймалися точкові рішення по дооптимізації сторінок під нові ключі або під створення нової сторінки і зміну релавантності. Це дуже кропіткий процес і потребує часу для розуміння правильності і ефективності прийнятого рішення.
Посилальний профіль
Ніша оренди авто дуже конкурентна, і всі конкуренти, які входили у ТОП-10 видачі, мали дуже серйозні посилальні профілі. Для того, щоб мати можливість з ними конкурувати, потрібно було на посиланнях робити великий акцент.
Був досконально проаналізований посилальний профіль нашого сайту, і було знайдено велику кількість проіндексованих посилань з дуже низькою якістю, які більше шкодили, аніж допомагали. Але видаляти велику кількість навіть неякісних посилань не можна одним махом, оскільки була ймовірність просадки позицій, тому прийняли рішення видаляти поступово і компенсувати постійними закупівлями.
Проаналізувавши посилання топових конкурентів, сформували середні показники і, що нам треба робити, щоб їх досягти. На основі всього вище перерахованого сформували стратегію з набору посилальної маси і почали реалізовувати її.
Результати
Параметри | На початку | Через 5 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 2142 | 6430 | +301% |
Видимість сайту | |||
Видимість сайту | 0,82 | 1,42 | +73% |







