Просування сайту кредитного брокера

Зростання трафіку на 675% для онлайн-портал для отримання мікрозаймів і споживчих кредитів.

Трафік
675
Видимість
444

Початкові дані

Органічний трафік
82
Вік сайту
1 рік
Регіон просування
Україна

Цілі роботи

  • /01Аналіз технічної складової сайту
  • /02Аналіз структури сторінок і доопрацювання для кращої конверсійності
  • /03Збір нішевої семантики
  • /04Розширення структури сайту
  • /05Робота з посилальним профілем
  • /06Отримання трафіку за цільовими ключами

Основні проблеми та стратегія

Загальна стратегія просування сайтів схожої тематики – це створення максимально великої кількості сторінок під всі кластери запитів.  Груп ключових слів в цій тематиці дуже багато – в середньому це приблизно 80-100, не рахуючи брендових запитів самих мікрокредитних організацій.

Саме тому основною стратегією з розвитку даного сайту було: зібрати якомога більше частотних запитів в ніші, створити під них сторінки і наповнити релевантним і необхідним контентом. Це все закріпити гарним посилальним профілем для кращого ранжування.

Окрім цього важливо було працювати із технічною складовою сайту: виправити всі помилки, покращити швидкість завантаження, прибрати дублі, покращити індексацію і т.д.

Що було зроблено

Семантика

Семантика даного сайту є, з однієї сторони, достатньо простою, а з іншої сторони – її просто величезна кількість, і збирати вручну таку кількість семантики відразу – це достатньо витратний по часу процес. Саме тому була зібрана максимально широка семантика по маркерним запитам, а потім щомісяця відокремлювались кластери від більш частотних до менш частотних. Далі по ним збиралася точкова і деталізована семантика. Що саме цікаве, при зборі семантики важливо було врахувати те, що необхідно зібрати всі максимальні «хвости», бо саме вони приносили на початку трафік, поки СЧ і ВЧ ключам потрібен був час, щоб потрапити в ТОП.

Тобто, була використана тактика початкового трафіку за рахунок СЧ ключів з низькою конкуренцією для початкового трафіку, а потім ці ключі в купі з гарною оптимізацією і сильним посилальним профілем дотягували в ТОП більш конкурентні і частотні ключі.

Контент

Для гарного ранжування сторінок по запитам були важливі не тільки тексти з входженням ключів, а і блоки на сторінках та структурні елементи, які  допомагали покращити користувацький досвід і взаємодію зі сторінкою. Блоки з умовами кредитування, табличні блоки з порівнянням тощо. Це все потрібно було враховувати під час створення контенту.

Також важливими були блоки для швидкого прийняття рішень і різноманітні форми збору даних клієнта для подальшої роботи з ними.

Для написання правильного SEO-контенту були проаналізовані тексти конкурентів, їх структура, входження ключів і сформована структура та формула «ідеального тексту» для ніші. Фактично більшість текстів були написані приблизно за схожою структурою

Після основної оптимізації сайту контент на сторінках постійно оновлювався і додавався за рахунок оновлення пропозицій, мікрокредитних організацій і таке інше.

Розширення структури

Для розширення структури було використано дві основних точки хі збору семантики. Оскільки даний сайт – це агрегатор зі збору різних організацій, то семантика мала бути двоїстою. Перша група кластерів – це загальні запити типу «гроші для…», «кредит від 1000 грн», «кредит без довідки» тощо. А інша група використовувала брендові запити організацій, щоб точка дотику була першою саме з нашим сайтом. Оскільки багато організацій мали слабкі сайти, то по багатьом брендовим ключам ми могли виводитись вище за конкурентів.

Тому групи сторінок були розділені під ключі за призначенням і під ключі з брендами.

Посилальний профіль

Зробивши аналіз посилань сайту і виконавши аналогічну задачу з ТОП конкурентами, прорахували середнє співвідношення анкорних/безанкорних, статейних і крауд, follow і nofollow, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту на основі аналізу і прорахували бюджет.

Для даної ніші необхідні не тільки аутріч посилання. «Цікавинкою» є наявність великої кількості природніх посилань. Це обумовлено великою кількістю публікацій на тематичних форумах. Тому, в даному випадку, більшість посилань була якраз з форумів, а анкорні статейні посилання були створені тільки для самих частотних і «жирних ключів». Особливу увагу звертаємо на підбір максимально якісних доменів-донорів.

Результати

Параметри На початку Через 6 місяців Різниця
Видимість
Видимість 0,045 0,2 +444%
Органічний трафік
Органічний трафік 80 550 +675%
Медіа
Динаміка трафіку
Дані з Serpstat
Динаміка видимості
Дані з Serpstat
Динаміка ключових слів
Дані з Ahrefs
Динаміка доменів-донорів та трафіку
Дані з Ahrefs
WhatsApp Telegram Viber Почати розмову