Зміст кейсу

Медіа

Початкові дані
Цілі роботи
- /01Аналіз технічної складової сайту
- /02Аналіз структури сторінок і доопрацювання для кращої конверсійності
- /03Збір нішевої семантики
- /04Розширення структури сайту
- /05Робота з посилальним профілем
- /06Отримання трафіку за цільовими ключами
Основні проблеми та стратегія
Загальна стратегія просування сайтів схожої тематики – це створення максимально великої кількості сторінок під всі кластери запитів. Груп ключових слів в цій тематиці дуже багато – в середньому це приблизно 80-100, не рахуючи брендових запитів самих мікрокредитних організацій.
Саме тому основною стратегією з розвитку даного сайту було: зібрати якомога більше частотних запитів в ніші, створити під них сторінки і наповнити релевантним і необхідним контентом. Це все закріпити гарним посилальним профілем для кращого ранжування.
Окрім цього важливо було працювати із технічною складовою сайту: виправити всі помилки, покращити швидкість завантаження, прибрати дублі, покращити індексацію і т.д.
Що було зроблено
Семантика
Семантика даного сайту є, з однієї сторони, достатньо простою, а з іншої сторони – її просто величезна кількість, і збирати вручну таку кількість семантики відразу – це достатньо витратний по часу процес. Саме тому була зібрана максимально широка семантика по маркерним запитам, а потім щомісяця відокремлювались кластери від більш частотних до менш частотних. Далі по ним збиралася точкова і деталізована семантика. Що саме цікаве, при зборі семантики важливо було врахувати те, що необхідно зібрати всі максимальні «хвости», бо саме вони приносили на початку трафік, поки СЧ і ВЧ ключам потрібен був час, щоб потрапити в ТОП.
Тобто, була використана тактика початкового трафіку за рахунок СЧ ключів з низькою конкуренцією для початкового трафіку, а потім ці ключі в купі з гарною оптимізацією і сильним посилальним профілем дотягували в ТОП більш конкурентні і частотні ключі.
Контент
Для гарного ранжування сторінок по запитам були важливі не тільки тексти з входженням ключів, а і блоки на сторінках та структурні елементи, які допомагали покращити користувацький досвід і взаємодію зі сторінкою. Блоки з умовами кредитування, табличні блоки з порівнянням тощо. Це все потрібно було враховувати під час створення контенту.
Також важливими були блоки для швидкого прийняття рішень і різноманітні форми збору даних клієнта для подальшої роботи з ними.
Для написання правильного SEO-контенту були проаналізовані тексти конкурентів, їх структура, входження ключів і сформована структура та формула «ідеального тексту» для ніші. Фактично більшість текстів були написані приблизно за схожою структурою
Після основної оптимізації сайту контент на сторінках постійно оновлювався і додавався за рахунок оновлення пропозицій, мікрокредитних організацій і таке інше.
Розширення структури
Для розширення структури було використано дві основних точки хі збору семантики. Оскільки даний сайт – це агрегатор зі збору різних організацій, то семантика мала бути двоїстою. Перша група кластерів – це загальні запити типу «гроші для…», «кредит від 1000 грн», «кредит без довідки» тощо. А інша група використовувала брендові запити організацій, щоб точка дотику була першою саме з нашим сайтом. Оскільки багато організацій мали слабкі сайти, то по багатьом брендовим ключам ми могли виводитись вище за конкурентів.
Тому групи сторінок були розділені під ключі за призначенням і під ключі з брендами.
Посилальний профіль
Зробивши аналіз посилань сайту і виконавши аналогічну задачу з ТОП конкурентами, прорахували середнє співвідношення анкорних/безанкорних, статейних і крауд, follow і nofollow, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту на основі аналізу і прорахували бюджет.
Для даної ніші необхідні не тільки аутріч посилання. «Цікавинкою» є наявність великої кількості природніх посилань. Це обумовлено великою кількістю публікацій на тематичних форумах. Тому, в даному випадку, більшість посилань була якраз з форумів, а анкорні статейні посилання були створені тільки для самих частотних і «жирних ключів». Особливу увагу звертаємо на підбір максимально якісних доменів-донорів.
Результати
Параметри | На початку | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Видимість | |||
Видимість | 0,045 | 0,2 | +444% |
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 80 | 550 | +675% |



