Зміст кейсу

Медіа


Початкові дані
Цілі роботи
- /01Аналіз ТОП конкурентів сайту
- /02Технічна оптимізація сайту та доопрацювання структури сторінок
- /03Пошук та збір релевантних запитів у ніші
- /04Розширення структури під зібрану семантику
- /05Просування конверсійних запитів у ТОП-3
- /06Робота із зовнішнім посилальним профілем по пріоритетним країнам
Основні проблеми та стратегія
До моменту отримання доступів до панелі керування сайту, стратегія була набагато ширша і складніша, оскільки спеціалісти вважали, що можна з мінімальними зусиллями створити велику кількість сторінок для розширення структури подібного інтернет-магазину. Але обмеження у конструкторі не дозволило це реалізувати. Це уповільнило процес розширення структури, оскільки всі нові сторінки потрібно було створювати та інтегрувати на сайт вручну, а не виконувати це в напівавтоматичному режимі.
Що було зроблено
Семантика
Був проведений аналіз ключових слів з подальшим їх групуванням та кластеризацією. Виконали перевірку релевантності сторінок сайту до зібраної семантики. Визначили сторінки, які потребували додаткової оптимізації та сформували список тих, що потрібно було створити.
Пошук ключів та робота зі структурою дозволили охопити нішеву семантику та розширити охоплення цільової аудиторії.
В подальшому акцент був зроблений на постійному наповненні блогу сайту тематичними інформаційними матеріалами. Їх актуальність для цільової аудиторії, користь і популярність сприяє зростанню органічного трафіку, що призводить до залучення нових відвідувачів.
Контент
Після аудиту релевантності семантики до існуючих сторінок сайту був створений план на оновлення контенту для поточних сторінкок для збільшення відповідності контенту до оновленої семантики. Якщо простими словами – контент на сторінках був дописаний і оновлений під ключові запити.
У процесі оптимізації були внесені зміни до існуючих сторінок та розроблений контент-план щодо створення нових сторінок. Це призвело до збільшення охоплення сайту по цільовій семантиці і залучило додатковий трафік на сайт.
Розширення структури
Розширення структури для комерційних послуг і в блозі сайту дозволяє залучати нових відвідувачів, які зацікавлені саме тематикою ресурсу.
Оптимізація контенту існуючих сторінок сайту і створення нових призвела до зростання кількості ключів, що ранжуються, та покращення позицій високочастотних пошукових фраз, а також для середньо- та низькочастотних.
Посилальний профіль
Проаналізувавши посилальні профілі сайту і конкурентів у ніші, сформували стратегію з набору посилальної маси сайту.
Для отримання зовнішніх посилань користувалися декількома методами. Для високочастотних і пріоритетних ключів і сторінок використовувався класичний гостьовий постинг, на профільних і загальнотематичних майданчиках високої якості – статейні анкорні посилання.
Для підтримання балансу між анкорними та безанкорними посиланнями використовувалися органічні посилання з форумів і сайтів-каталогів (крауд та сабміти).
Результати
Параметри | На початку | Через 6 місяців | Різниця |
---|---|---|---|
Органічний трафік | |||
Органічний трафік | 600 | 1937 | 323% |
Видимість | |||
Видимість | 0,08 | 0,79 | 987% |
Кількість ключів (KW) | |||
Кількість ключів (KW) | 1600 | 15231 | 951% |






